Miejskie Przedszkole Publiczne Nr 2 ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Mikołaja Brody 17
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7322865
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole Publiczne Nr 2
ul. Mikołaja Brody 17 17
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 075 7322865
REGON: 23051966900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=51235
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedszkola
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 2 przy ul. Mikołaja Brody 17 w Bolesławcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont wnętrza budynku, modernizacja kotłowni wraz z wymianą instalacji c.o. oraz przebudowa instalacji hydrantowej w Miejskim Przedszkolu Publicznym Nr 2 przy ul. Mikołaja Brody 17 w Bolesławcu. Zakres rzeczowy zadania: 1. wymiana instalacji elektrycznej oraz tablic elektrycznych, 2. wymiana stolarki okiennej drewnianej z zachowaniem istniejącego podziału i zdobień, 3. wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, w tym częściowa renowacja drzwi płycinowych z ościeżnicami drewnianymi profilowanymi, 4.remont posadzek i podłóg, 5.wykonanie gładzi i malowanie pomieszczeń, 6.modernizacja kotłowni wraz z wymianą instalacji c.o., 7.przebudowa instalacji hydrantowej. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projektach budowlano - wykonawczych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dołączonych do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 1.2 zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - co najmniej 2 roboty budowlane gdzie każda jest o wartości co najmniej 500 000 zł brutto. 1.3 dysponują do kierowania robotami budowlanymi pracownikami posiadającymi uprawnienia do realizacji robót budowlanych określonymi przepisami Prawa budowlanego - 1 w specjalności ogólnobudowlanej, 1 w specjalności elektrycznej oraz 1 w specjalności sanitarnej. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy - załącznik Nr 1. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych gdzie każda jest o wartości co najmniej 500 000 zł brutto, potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 3. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownicy robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - 1 w specjalności ogólnobudowlanej, 1 w specjalności elektrycznej oraz 1 w specjalności sanitarnej - załącznik Nr 4 - do załącznika należy dołączyć kserokopie uprawnień, potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymienionych osób oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność wymienionych osób do Izby Inżynierów Budownictwa; 5a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - załącznik Nr 5. UWAGA: Jeżeli wykonawca przewiduje podwykonawców, należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej Załącznik Nr 5 . Jeżeli wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać w w/w załączniku nie dotyczy i również załączyć do oferty. 7. Kosztorysy ofertowe 3 szt.: 7.1 kosztorys ofertowy - roboty budowlane, 7.2 kosztorys ofertowy - roboty elektryczne, 7.3 kosztorys ofertowy - roboty sanitarne (modernizacja kotłowni i wymiana c. o. i przebudowa instalacji hydrantowej)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=51235
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27