Przetargi.pl
Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Grabowie, przy ul.Szkolnej 1 w ramach zadania : Remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Grabowie i Biblioteki Publicznej współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3. Odnowa i rozwój wsi.

Gmina Grabowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-507 Grabowo, ul. Wł. Sikorskiego 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2790021 , fax. 086 2790021
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabowo
    ul. Wł. Sikorskiego 1 1
    18-507 Grabowo, woj. podlaskie
    tel. 086 2790021, fax. 086 2790021
    REGON: 00053133500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grabow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Grabowie, przy ul.Szkolnej 1 w ramach zadania : Remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Grabowie i Biblioteki Publicznej współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3. Odnowa i rozwój wsi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu pomieszczeń i elewacji w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Grabowie, przy ul. Szkolnej 1, obejmującego: - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku - ocieplenie stropodachów - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej - wymianę istniejących warstw posadzkowych wewnętrznych - remont ścian wewnętrznych oraz - zmianę kolorystyki budynku - wymianę pokrycia dachowego - wymianę wszystkich rynien i obróbek blacharskich znajdujących się na zewnątrz budynku - wymianę kratek wentylacyjnych. Ponadto projekt zakłada rozbiórkę i ponowne nadmurowanie ścianki attykowej na dachu, w związku ze złym stanem technicznym oraz wykonanie izolacji termicznej, podnoszącej wysokość dachu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł; (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przy wykonaniu prac zatrudnią pracowników nadzoru posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t. jedn.: Dz. U. z 2006r., Nr. 156, poz. 1118 ze zm.), którzy są członkami izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześnie obowiązujących przepisów, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, Instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, trzy roboty budowlane o podobnej przedmiotowi zamówienia specyfice i wartości. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to należy dostarczyć informację o zrealizowanych robotach budowlanych w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; d) znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie poszczególnych części zamówienia, nastąpi po ich zgłoszeniu i odbiorze, potwierdzonym protokołem; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być dołączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udziele-nie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wy-konawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.): a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 w do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy Wykonawca). 1.1. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie); b) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; c) oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym ze względu na adres zamieszkania wykonawcy urzędzie skarbowym lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną; d) oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne we właściwym ze względu na adres zamieszkania wykonawcy oddziału Za-kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub za-świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty.W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wy-mieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie. 1.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) wykaz wykonanych trzech robót budowlanych o zakresie i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to należy dostarczyć wykaz robót- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zosta-ły wykonane należycie; Dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (wg załącznika nr 4 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie; b) w zakresie robót - wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowe-go, potwierdzającymi aktualną przynależność tych osób do izby oraz posiadanymi przez nich uprawnieniami niezbędnymi do wykonywania czynności objętych zamówieniem; - wykaz winien zawierać w odniesieniu do każdej z wymienionych osób następujące dane: imię i nazwisko, wykształcenie, posiadane uprawnienia (nr, rodzaj), planowana funkcja w realizacji zamówienia, dokumenty stwierdzające, że osoby wskazane w wykazie: a. posiadają wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funk-cji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane; b. są członkami właściwych izb samorządów zawodowych inżynierów budownictwa tj. zaświadczenia właściwej izby ważne na dzień składania oferty. 2) Dokumenty pozostałe: a. wypełniony formularz ofertowy - ( wg załącznika nr 1 do SIWZ ); b. wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza po-wierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani) - wg załącznika nr 3 do SIWZ; c. oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej - wg załącznika nr 5 do SIWZ; d. oświadczenie o wysokości stawek kalkulacyjnych - wg załącznika nr 6 do SIWZ; e. oświadczenie o udzieleniu na przedmiot zamówienia co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji (wg załącznika nr 1 do SIWZ- formularz ofertowy); f. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; g. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grabow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach