Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni gminnych w budynkach szkolnych ,Urzędu Gminy, Ośrodka Zdrowia, Dworku w sezonie grzewczym 2009/2010r.

Urząd Gminy w Małym Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 18-516 Mały Płock, ul. Kochanowskiego 15
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2791312 , fax. 086 2791250
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Małym Płocku
    ul. Kochanowskiego 15 15
    18-516 Mały Płock, woj. podlaskie
    tel. 086 2791312, fax. 086 2791250
    REGON: 00054226700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malyplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni gminnych w budynkach szkolnych ,Urzędu Gminy, Ośrodka Zdrowia, Dworku w sezonie grzewczym 2009/2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości 185 tyś. litrów do kotłowni gminnych w budynkach szkolnych. Dane fizykochemiczne oleju opałowego: 1) gęstość w temperaturze 15,0 C-nie wyższa niż 860kg/m3, 2) wartość opałowa-nie niższa niż 42,6MJ/kg, 3) temperatura zapłonu-nie niższa niż56.0C, 4) lepkość kinetyczna wtemp.20,0C-nie wyższa niż6,00mm/s, 5)skład frakcyjny; a) do250<0Cdestylujeniewięcejniż65%(V/V), b) do350,)C destyluje niemniej niż 85%(V/V). 6) temp. płynięcia - nie wyższa niż-20,0C, 7) pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej - nie więcej niż 0,3%(m/m), 8) zawartość siarki-nie więcej niż 0,20%(m/m), 9) zawartość wody-nie mniej niż 200mg/kg, 10) całkowita zawartość zanieczyszczeń-nie więcej niż 24 mg/kg, 11) pozostałość po spaleniu- nie więcej niż 0,01%(m/m, 12) barwa-czerwona. Dostawy wykonywane będą w dniach roboczych(bez sobót)w godzinach 7.30-15.30 w ciągu 48 godzin od otrzymania dyspozycji telefonicznej o dostawie od upoważnionego pracownika Zamawiającego szacunkowo raz na miesiąc do każdego obiektu Szkoła Podstawowa im. J. Kochanowskiego w Małym Płocku ,Gimnazjum im, J. Papieża Jana Pawła II w Małym Płocku-110.000litrów,Szkoła Podstawowa w Chludniach 25.000litrów,Szkoła Podstawowa w Rogienicach Wielkich 15.000 litrów, Ośrodek Zdrowia w Małym Płocku 10.000,Urząd Gminy w Małym Płocku 15.000 l ,Dworek w Małym Płocku 10.000 l.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 230000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5200,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełnienia przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie ,,spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malyplock.pl12/08/2009
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach