Przetargi.pl
Remont budynku domu kultury w zakresie stropodachu, filarków i nadproży okiennych w miejscowości Galowice, Gmina Żórawina

Urząd Gminy w Żórawinie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-020 Żórawina, ul. Kolejowa 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3165157 , fax. (071) 316 51 05
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Żórawinie
    ul. Kolejowa 6 6
    55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3165157, fax. (071) 316 51 05
    REGON: 00054678500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku domu kultury w zakresie stropodachu, filarków i nadproży okiennych w miejscowości Galowice, Gmina Żórawina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: 1. Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenie stropodachu, 2. Przemurowanie ścianek attykowych, 3. Remont wieńca okalajacego budynek, 4. Remont filarków międzyokiennych sciany frontowej sali zabawowej, 5. Wymiana okien z zachowaniem istniejącego podziału geometrycznego, 6. Remont opaski betonowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonacy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia., - znajdują se w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodnosci, doswiadczenia i zdolności do realizacji kontraktu, wykonawcy udzielają pisemnej informacji w nw zakresie ( jako załączniki do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonacę) , w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty i oświadczenia muszą być złozone przez kazdy podmiot: - wypełniony druk oferty - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. - porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujacych wspólnie, jeżeli zaistnieje taka sytuacja. - oświadczenie potwierdzjące , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłatoraz składek na ubezpieczenie społeczne lub , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległosci płatniczych, wystawione nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. - oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania- zawierać odrebne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, podpisane w taki sposób, by obowiązywała prawnie wszystkie strony- to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upowaznienie do złozenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli konsorcjum zawierajace- oznaczenie stron umowy, oznaczenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum uwzględniające cały okres gwarancji, oznaczenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum oraz zasad reprezentacji, wskazania jednego podmiotu do odbioru korespondencji, okreslenie sposobu ustania konsorcjum. Zamawiajacy dopuszcza mozliwość zmiany stron konsorcjum w trakcie realizacji zadania z przyczyn niezaleznych od wykonawcy - wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, jeżeli są to osoby nie wykazane w rejestrze albo zaswiadczeniu o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, - dokumenty stwierdzające, ze osoby, które bedą wykowywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Wymagane jest dysponowanie kierownikiem budowy, posiadajacym uprawnienia budowlane pozwalajace na realizacje zadaniainwestycyjnego i przynależącym do Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależnosci do Izby Inżynierów Budownictwa.Zamawiajacy dopuszcza mozliwość zmiany kierownika budowy w trakcie realizacji zadania, z przyczyn niezależnych od wykonawcy. - co najmniej dwóch ważniejszych realizacji tożsamych do przedmiotu przetargu a realizowanych przez firmę w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy- w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Nalezy udokumentować realizację dwóch zadań w zakresie tożsamym z tematem zamówienia. -podpisany druk oświadczenia o zapoznaniu się z terenem i zaakceptowaniu warunków przetargu, - podpisany druk oswiadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w niniejszym postepowaniu - oswiadczenie, że do realizacji zamówienia bedą użyte materiały , które posiadają własciwości uzytkowe nie gorsze niż opisane w dokumentacji projektowej, a takze posiadają atesty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania - wypełniony harmonogram - zaakceptowany projekt umowy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zorawina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach