Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą ogłasza przetarg
- Adres: 66-470 Kostrzyn, ul. Kopernika 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7278160
- Data zamieszczenia: 2010-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą
ul. Kopernika 1 1
66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie
tel. 095 7278160 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku byłego drogowego przejścia granicznego z przeznaczeniem na nową siedzibę Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Remont budynku byłego drogowego przejścia granicznego z przeznaczeniem na nową siedzibę Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą. Zakres robót obejmuje min: roboty montażowe w postaci wymiany stolarki drzwiowej, ścian z płyt gipsowo-kartonowych, osadzenia podokienników, roboty malarskie emulsyjne, tapetowanie, montaż sufitów podwieszanych, posadzek z paneli podłogowych, roboty elektryczne, roboty sanitarne w postaci demontażu i montażu grzejników stalowych oraz roboty rozbiórkowe. 2. Wymagany minimalny okres gwarancji na zrealizowane zadanie to 36 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku biurowego oraz budynku garażowo-magazynowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 293/15 obr. Brzoza
Dodano: 2016-04-26 - Budowa kancelarii leśnictwa Zawada
Dodano: 2016-02-29 - Przebudowa pomieszczenia serwerowni
Dodano: 2009-11-18 - Przebudowa pomieszczenia serwerowni
Dodano: 2009-10-14 - Adaptacja pomieszczeń biurowych na dyspozytornię MZK w Gorzowie Wlkp. ul. Kostrzyńska 46
Dodano: 2009-08-21 - Przebudowa pomieszczeń w budynku usługowo-mieszkalnym wraz z przyłączeniem do lokalu Zespołu Administracyjnego Oświaty w Słubicach.
Dodano: 2009-03-27