Zespół Administracyjny Oświaty w Słubicach ogłasza przetarg
- Adres: 69-100 Słubice, pl. Bohaterów 13
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7580739 , fax. 095 7582835
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Administracyjny Oświaty w Słubicach
pl. Bohaterów 13 13
69-100 Słubice, woj. lubuskie
tel. 095 7580739, fax. 095 7582835
REGON: 21029926100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://edukacja.slubice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń w budynku usługowo-mieszkalnym wraz z przyłączeniem do lokalu Zespołu Administracyjnego Oświaty w Słubicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń w budynku usługowo-mieszkalnym wraz z przyłączeniem do lokalu Zespołu Administracyjnego Oświaty w Słubicach. Rodzaje robót składających się na przedmiotowe zamówienie: a) roboty rozbiórkowe b) roboty ogólnobudowlane, w tym: - roboty murowe, - roboty tynkarskie i okładzinowe, - ślusarka i stolarka otworowa c) wewnętrzne instalacje, w tym: - sieci wodociągowej, - kanalizacji sanitarnej, - ogrzewania i wentylacji - komputerowa, - alarmowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ. UWAGA: Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania są pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym takie same bądź lepsze od opisywanych w dokumentacji projektowej. Wraz z ofertą należy złożyć kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót. Kosztorys będzie miał charakter informacyjny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Nr 97 1020 2036 0000 0502 0044 0628 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Zespołu Administracyjnego Oświaty w Słubicach
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy Pzp). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia, które należy złożyć do oferty: a) Oświadczenie nr 1 (zgodnie z art. 22 Pzp) - posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Oświadczenie nr 2 (zgodnie z art. 22 Pzp) - posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku Wykonawców dysponujących potencjałem technicznym lub osobami udostępnionymi przez inne podmioty, należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. c) Oświadczenie nr 3 (zgodnie z art. 22 Pzp) - znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Oświadczenie nr 4 (zgodnie z art. 22 Pzp) - nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty, które należy złożyć do oferty: a) Dokument nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument Nr 2 - stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane zezwolenia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich zezwoleń. Zamawiający wymaga posiadania od kierowników budowy uprawnień budowlanych w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wraz z uprawnieniami należy dostarczyć aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://edukacja.slubice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku biurowego oraz budynku garażowo-magazynowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 293/15 obr. Brzoza
Dodano: 2016-04-26 - Budowa kancelarii leśnictwa Zawada
Dodano: 2016-02-29 - Remont budynku byłego drogowego przejścia granicznego z przeznaczeniem na nową siedzibę Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą
Dodano: 2010-02-22 - Przebudowa pomieszczenia serwerowni
Dodano: 2009-11-18 - Przebudowa pomieszczenia serwerowni
Dodano: 2009-10-14 - Adaptacja pomieszczeń biurowych na dyspozytornię MZK w Gorzowie Wlkp. ul. Kostrzyńska 46
Dodano: 2009-08-21