Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczenia serwerowni

Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 65-950 Zielona Góra, ul. Kazimierza Wielkiego 24a
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3254451 w. 242 , fax. 068 3253630
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych
    ul. Kazimierza Wielkiego 24a 24a
    65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3254451 w. 242, fax. 068 3253630
    REGON: 97004031028001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zielonagora.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczenia serwerowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową istniejącego pomieszczenia serwerowni, polegające na: a) Połączeniu dwóch istniejących pomieszczeń w jedno pomieszczenie serwerowni, poprzez rozebranie istniejącej ścianki działowej, wykonanej z płyt GK na stelażu systemowym. b) Wymianie istniejących drzwi na drzwi antywłamaniowe. c) Demontaż drzwi do pomieszczenia sąsiadującego z obecną serwerownią oraz zamurowanie otworu drzwiowego. d) Budowa podestu technicznego pod centralami komputerowymi na części powierzchni pomieszczenia serwerowni. e) Wymiana płytek grysowych i parkietu drewnianego na wylewkę samopoziomującą pokrytą wykładziną PCV. f) Montaż sufitu podwieszonego typu rastrowego. g) Przebudowa instalacji elektrycznej, komputerowej, alarmowej oraz przeciwpożarowej. h) Zamontowanie drugiego klimatyzatora o mocy min. 7 kW. i) Zamontowanie wewnętrznych żaluzji pionowych na wszystkich oknach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości - 2.000 zł dla przedmiotu zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie 3 robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków, każda o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. (2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że minimum jedna osoba, która będzie wykonywać zamówienie (np. kierownik budowy) posiada uprawnienia budowlane, oraz jedna osoba, która będzie kierować przebudową sieci elektrycznej, komputerowej, alarmowej oraz przeciwpożarowej posiada uprawnienia o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodne z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (Dz. U. z 2006 r., Nr 156 poz.1118) oraz osoby te należą do Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku (Dz. U z 2006 r., Nr 83 poz. 578) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą, niż 200 tys. zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) d) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. f) polisy, a przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zielonagora.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach