Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń biurowych na dyspozytornię MZK w Gorzowie Wlkp. ul. Kostrzyńska 46

Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kostrzyńska 46
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7287800 , fax. 095 7287801
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
    ul. Kostrzyńska 46 46
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7287800, fax. 095 7287801
    REGON: 00016092729113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzk-mzk-gorzow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń biurowych na dyspozytornię MZK w Gorzowie Wlkp. ul. Kostrzyńska 46
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja pomieszczeń biurowych na dyspozytornię MZK w Gorzowie Wlkp. ul. Kostrzyńska 46
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: 1.Warunek I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Na potwierdzenie spełnienia warunku I wykonawca zobowiązany jest złożyć: a.oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) oraz aktualne dokumenty potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy): b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Warunek II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przez co Zamawiający warunek minimalny : - wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie remontu pomieszczeń o wartości minimum 100000 zł każda, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie. - posiadanie przez kierownika budowy uprawnień w branży konstrukcyjno-budowlanej bądź pisemnego oświadczenia inych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia w tym charakterze Na potwierdzenie spełnienia warunku II wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie remontu pomieszczeń biurowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz osoby pełniącej funkcję kierownika budowy wraz z dokumentem stwierdzającym posiadanie uprawnień w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz będącym członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ( należy załączyć odpowiednie zaświadczenie). 3.Warunek III znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Na potwierdzenie spełnienia warunku III wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 4.Warunek IV nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Na potwierdzenie spełnienia warunku IV wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy oraz aktualne dokumenty potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy): 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 4.Wykaz osoby pełniącej funkcję kierownika budowy wraz z dokumentem stwierdzającym posiadanie uprawnień w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz będącym członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ( należy załączyć odpowiednie zaświadczenie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk-gorzow.ebip.info/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach