Przetargi.pl
Remont budynku administracyjnego Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich ul. Piłsudskiego 3 - cz. 4 Remont placu manewrowego wraz z odwodnieniem

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2014-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2 2
    45-077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku administracyjnego Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich ul. Piłsudskiego 3 - cz. 4 Remont placu manewrowego wraz z odwodnieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie placu manewrowego wraz z odwodnieniem przy budynku administracyjnym Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich ul. Piłsudskiego 3. Zakres robót obejmuje m.in. : 1. rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej i bitumicznej, 2. roboty ziemne - korytowanie, 3. wykonanie izolacji pionowej ściany komory zasypowej węgla, 4. wykonanie nowej podbudowy z materiałów sypkich, 5. wywiezienie nadmiaru urobku z korytowania na wyznaczone wysypisko, 6. ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej, 7. ułożenie nowych krawężników drogowych, 8. wykonanie nowego rurociągu odprowadzenia wody opadowej z rur spustowych, 9. wykonanie nowego rurociągu odwodnienia placu manewrowego, 10. przebudowa przyłącza sieci cieplnej wysokich parametrów, 11. montaż rur preizolowanych, 12. przebudowa przyłącza sieci cieplnej niskich parametrów do garaży, 13. zasypanie rurociągów preizolowanych, 14. odtworzenie nawierzchni po przebudowie przyłączy (w drodze dojazdowej). Roboty remontowe będą realizowane w czynnym obiekcie UWAGA : 1. Zamawiający wyłącza z zamówienia publicznego wykonanie następujących elementów ujętych i opisanych w dokumentacji projektowej: a) Rozbiórkę istniejącego ogrodzenia, b) Wykonanie fundamentów pod mur ogrodzenia, c) Montaż nowego ogrodzenia systemowego, d) Montaż szlabanu wraz z zasilaniem, e) Montaż bramy rozwieralnej dwuskrzydłowej, f) Wymianę stolarki okiennej w poziomie piwnic. Roboty budowlane należy wykonywać na podstawie: 1. Dokumentacji projektowej pn.: Projekt wykonawczy remontu placu manewrowego wraz z odwodnieniem przy budynku Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich przy ul. Piłsudskiego 3. 2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót instalacji sanitarnych i c,o. Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy). Odpady budowlane powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 06.08.2014 r. o godzinie 11:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.opolska.policia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach