Przetargi.pl
Remont budynków dydaktycznych

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym ogłasza przetarg

  • Adres: 66460 Witnica, Kamień Mały
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 751 58 26 , fax. 0-95 751 58 26
  • Data zamieszczenia: 2017-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym
    Kamień Mały 89
    66460 Witnica, woj. lubuskie
    tel. 0-95 751 58 26, fax. 0-95 751 58 26
    REGON: 78835300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrkm.pl,

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynków dydaktycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont budynków dydaktycznych” Na zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia składa się w szczególności: Przeprowadzenie robót budowlanych na korytarzach budynków starej i nowej szkoły, remont toalety dla personelu, remont sanitariatów męskich, remont sali nr 4, remont świetlicy. Roboty będą obejmować między innymi: demontaż drewnianych okładzin ściennych, demontaż opraw sufitowych oświetleniowych, demontaż posadzek i cokołów z okładzin lastrykowych, demontaż wykładziny rulonowej i posadzki drewnianej, demontaż hydrantów ppoż, demontaż grzejników żeliwnych, demontaż luksferów szklanych, demontaż podokienników lastrykowych, demontaż balustrad drewnianych, demontaż okien wewnętrznych, skucie odparzonych, zawilgoconych oraz zasolonych tynków (sufity i ściany), demontaż istniejącej stolarki drzwiowej (ościeżnice i skrzydła drzwiowe), usunięcie starej farby olejnej z lamperii, dostosowanie otworów drzwiowych do wymiarów docelowych, montaż nadproży betonowych, zamurowania bloczkami komórkowymi, wykonanie gładzi gipsowej, uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych na ścianach i sufitach, wykonanie wylewek cienkowarstwowych, wykonanie posadzek, montaż posadzki z płyt OSB, wykonanie posadzi z PCV, układanie płytek ściennych, szpachlowanie ścian i sufitów, obudowa rur instalacji, montaż drzwiczek rewizyjnych stalowych, wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie balustrad i poręczy biegów schodowych, ułożenie posadzek z gresu antypoślizgowego, malowanie ścian i sufitów, wymiana grzejników żeliwnych na stalowe, wymiana hydrantów, montaż opraw sufitowych, montaż grzejników, wymiana wyłączników oświetlenia oraz gniazd wtyczkowych, pomiary instalacji C.O i instalacji elektrycznej, demontaż ścian działowych, skucie glazury, demontaż wyposażenia sanitarnego, wykonanie sufitów podwieszanych, udrożnienie kanałów wentylacyjnych, montaż ścianek sanitarnych systemowych, ułożenie glazury na ścianach, wklejanie luster w okładziny ścienne, wyposażenie toalet w elektryczne suszarki rąk, wymiana pionów C.O, wymiana kanalizacji sanitarnej, wymiana instalacji wodnej, montaż wyposażenia sanitarnego pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego, wykonanie instalacji gniazd wtykowych. Szczegółowy zakres określony został w: Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, wzorze umowy. Wykonawca musi uwzględnić fakt, iż pomieszczenia objęte pracami będą obiektami czynnymi. Prace prowadzone będą w trakcie roku szkolnego w związku z czym wykonawca zobowiązany będzie prowadzić je w sposób umożliwiający funkcjonowanie szkoły oraz nie zagrażający bezpieczeństwu uczniów oraz pracowników. Należy przyjąć zasadę, że roboty mogą być prowadzone przez całą dobę. Roboty uciążliwe (powodujące hałas i zapylenie) mogą być prowadzone wyłącznie po godzinie 14 oraz w dni wolne od zajęć lekcyjnych, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. W celu zapewnienia prawidłowego odbywania się zajęć szkolnych oraz pracy pracowników szkoły Wykonawca w terminie 3 dni od podpisania umowy będzie zobowiązany ustalić z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych etapów robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, należy przedstawić informację dla każdego z podwykonawców, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy, Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, należy przedstawić informację dla każdego z podmiotów, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w odniesieniu do innego podmiotu, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; g) kosztorys ofertowy h) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach