Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym ogłasza przetarg
- Adres: 66460 Witnica, Kamień Mały
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-95 751 58 26 , fax. 0-95 751 58 26
- Data zamieszczenia: 2017-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym
Kamień Mały 89
66460 Witnica, woj. lubuskie
tel. 0-95 751 58 26, fax. 0-95 751 58 26
REGON: 78835300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrkm.pl,
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynków dydaktycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont budynków dydaktycznych” Na zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia składa się w szczególności: Przeprowadzenie robót budowlanych na korytarzach budynków starej i nowej szkoły, remont toalety dla personelu, remont sanitariatów męskich, remont sali nr 4, remont świetlicy. Roboty będą obejmować między innymi: demontaż drewnianych okładzin ściennych, demontaż opraw sufitowych oświetleniowych, demontaż posadzek i cokołów z okładzin lastrykowych, demontaż wykładziny rulonowej i posadzki drewnianej, demontaż hydrantów ppoż, demontaż grzejników żeliwnych, demontaż luksferów szklanych, demontaż podokienników lastrykowych, demontaż balustrad drewnianych, demontaż okien wewnętrznych, skucie odparzonych, zawilgoconych oraz zasolonych tynków (sufity i ściany), demontaż istniejącej stolarki drzwiowej (ościeżnice i skrzydła drzwiowe), usunięcie starej farby olejnej z lamperii, dostosowanie otworów drzwiowych do wymiarów docelowych, montaż nadproży betonowych, zamurowania bloczkami komórkowymi, wykonanie gładzi gipsowej, uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych na ścianach i sufitach, wykonanie wylewek cienkowarstwowych, wykonanie posadzek, montaż posadzki z płyt OSB, wykonanie posadzi z PCV, układanie płytek ściennych, szpachlowanie ścian i sufitów, obudowa rur instalacji, montaż drzwiczek rewizyjnych stalowych, wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie balustrad i poręczy biegów schodowych, ułożenie posadzek z gresu antypoślizgowego, malowanie ścian i sufitów, wymiana grzejników żeliwnych na stalowe, wymiana hydrantów, montaż opraw sufitowych, montaż grzejników, wymiana wyłączników oświetlenia oraz gniazd wtyczkowych, pomiary instalacji C.O i instalacji elektrycznej, demontaż ścian działowych, skucie glazury, demontaż wyposażenia sanitarnego, wykonanie sufitów podwieszanych, udrożnienie kanałów wentylacyjnych, montaż ścianek sanitarnych systemowych, ułożenie glazury na ścianach, wklejanie luster w okładziny ścienne, wyposażenie toalet w elektryczne suszarki rąk, wymiana pionów C.O, wymiana kanalizacji sanitarnej, wymiana instalacji wodnej, montaż wyposażenia sanitarnego pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego, wykonanie instalacji gniazd wtykowych. Szczegółowy zakres określony został w: Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, wzorze umowy. Wykonawca musi uwzględnić fakt, iż pomieszczenia objęte pracami będą obiektami czynnymi. Prace prowadzone będą w trakcie roku szkolnego w związku z czym wykonawca zobowiązany będzie prowadzić je w sposób umożliwiający funkcjonowanie szkoły oraz nie zagrażający bezpieczeństwu uczniów oraz pracowników. Należy przyjąć zasadę, że roboty mogą być prowadzone przez całą dobę. Roboty uciążliwe (powodujące hałas i zapylenie) mogą być prowadzone wyłącznie po godzinie 14 oraz w dni wolne od zajęć lekcyjnych, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. W celu zapewnienia prawidłowego odbywania się zajęć szkolnych oraz pracy pracowników szkoły Wykonawca w terminie 3 dni od podpisania umowy będzie zobowiązany ustalić z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych etapów robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, należy przedstawić informację dla każdego z podwykonawców, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy, Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, należy przedstawić informację dla każdego z podmiotów, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w odniesieniu do innego podmiotu, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; g) kosztorys ofertowy h) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu – II postępowanie”
Dodano: 2024-05-14 - Budowa dróg na terenie Kostrzyn – Południe ul. Klonowa na odcinku od ul. Łódzkiej do ul. Jaworowej, ul. Południowa i ul. Ks. F. Skałby.
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi gminnej nr 006125F Rusinów – Gościkowo Kolonia - Etap I
Dodano: 2024-05-14 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
Dodano: 2024-05-10 - Remont zagospodarowania terenu Prokuratury Rejonowej w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13a
Dodano: 2024-05-10 - "Modernizacja PSG w m. Legnica."
Dodano: 2024-05-08 - „Budowa drogi gminnej nr 100427F w Czerwieńsku i budowa drogi gminnej nr 001302F ulicy T. Kościuszki w Nietkowie oraz przebudowa odcinka drogi gminnej dz. Nr 23/1 obr. Nietków i 36/1 obr. Czerwieńsk”
Dodano: 2024-05-01 - Budowa ul. Stary Kisielin - Okrężna.
Dodano: 2024-04-29 - „Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice”
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię”
Dodano: 2024-04-19