Przetargi.pl
REMONT BUDYNKÓW ASP WE WROCŁAWIU, znak postępowania: ZP-7/05/2016

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3438031 , fax. 71 3431558
  • Data zamieszczenia: 2016-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3438031, fax. 71 3431558
    REGON: 00027581400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKÓW ASP WE WROCŁAWIU, znak postępowania: ZP-7/05/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZADANIE NR 1 REMONT POMIESZCZEŃ DYDAKTYCZNYCH W BUDYNKU ASP PRZY UL. TRAUGUTTA 21 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remontowych w pomieszczeniach dydaktycznych ASP przy ul. Traugutta 21 we Wrocławiu. Remont obejmuje pomieszczenia: - w budynku głównym A - 107T, 108T, 109T, 205T 304T ,305T - w budynku D - pomieszczenie nr 005D, ściana zewnętrzna szczytowa - w budynku muzeum - pomieszczenia przynależne Roboty rozbiórkowe obejmują pomieszczenia 107T,108T, 109T i 305T. W ramach prac należy wykonać następujące roboty obejmujące : - rozbiórkę ścianek działowych ścianek murowanych, - rozbiórkę ścianki działowej drewnianej, - rozbiórkę regałów drewnianych, - demontaż brodzika stalowego - rozebranie wykładzin podłogowych - demontaż ościeżnic drzwiowych - wywóz gruzu W pracowni 107T, 108T i 109T należy wykonać roboty tynkarskie, malarskie wykładzinowe , instalacyjne elektryczne i co. W Sali 205T należy ułożyć wykładzinę podłogową PCV typu tarket i wykonać instalacyjne elektryczne. W sali 304T wykonać prace instalacyjne co. W pracowni 305T należy wykonać roboty w zakresie wyburzenia, tynkowania, zakładania stolarki budowlanej, roboty ciesielskie, instalacyjne co oraz roboty malarskie. W budynku D w pomieszczeniu nr 005 należy wykonać roboty tynkarskie oraz malarskie. Wykonać poziomą izolację przeciwwilgociową metodą inekcji bezciśnieniowej w murze z cegły o normalnej twardości o głębokości 65cm po obwodzie ściany. Na ścianie zewnętrznej rozebrać obróbki blacharskie i wykonać nowe. Uszczelnić styki obróbek blacharskich z murem. W budynku muzeum wykonać roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej , roboty ciesielskie instalacyjne co oraz malarskie. Zamawiający nie posiada pozwolenie na budowę, gdyż nie wymagają tego przepisy. ZADANIE NR 2 REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. MODRZEWSKIEGO 15/17 I PRZY PL. POLSKIM 3/4 Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach przy ul. Modrzewskiego 15/17 i pl. Polskim 3/4 we Wrocławiu. Remont w budynku przy ul Modrzewskiego obejmuje następujące pomieszczenia : - Sala 104 M - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi ,demontaż i montaż wykładzin PCV, skucie wierzchniej warstwy, wykonanie warstwy wyrównawczej ,gruntowanie posadzek, - Sala 310 M - malowanie ścian i sufitów, rur co , - Pracownia 200M (sala 201, korytarz i sala 2011B)- Malowanie ścian i sufitów, rur co - Sala 204 M, 209M - malowanie ścian i sufitów, rur co - Sufit korytarz na IIp.bud.M- demontaż płyt z włókiem mineralnych ,pomalowanie farbami emulsyjnymi i ponowny montaż, mycie detergentami konstrukcji stalowej sufitu. - Przedsionek Sali 117M , sala 118M i 119M - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, demontaż i montaż wykładzin PCV, warstwa wyrównawcza pod wykładzinę, - Sala 102M - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GK, montaż wentylacji, przebudowa instalacji elektrycznej z wykorzystaniem istniejących opraw, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie rur co, demontaż i montaż wykładzin PCV, warstwy wyrównawcze pod posadzkę z wykładziny, - Sala 103M - skucie glazury na ścianach, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i sufitów, ułożenie wykładziny PCV, - Przedsionek przy sali 103M i 102M - malowanie ścian i sufitów, - Sala 401M,404M, 405M - przygotowanie powierzchni, malowanie farbami magnetycznymi ścian (jedno pomieszczenie), malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów - Dziekanat AWiW 114M - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, rur co, demontaż wykładziny dywanowej , wyrównanie posadzek ,ułożenie wykładzin PCV, - Pokój 115M-malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, - Dziekanat MiRZ 116M - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi ,rur co farbami olejnymi - Przedsionek pom.114M i 115M - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, demontaż i montaż wykładzin PCV, warstwa wyrównawcza pod wykładzinę, - Pomieszczenie kasy 112M - montaż klimatyzatora bez jednostki zewnętrznej o mocy 2KW, próba szczelności, uruchomienie, wykonanie instalacji zasilającej klimatyzator, instalacja skroplin i kanału wentylacyjnego, roboty malarskie ścian i sufitów - Pracownia 512M/416M - montaż półek nadgrzejnikowych z konglomeratu, roboty malarskie ścian i sufitów Remont w budynku przy pl. Polskim 3/4 obejmuje następujące pomieszczenia : - Korytarz na II piętrze bud.P- malowanie ścian farbami emulsyjnymi w kolorze szarym - Pracownia 1/2P - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - Pracownia 5P - rozebranie posadzki z parkietu, wykonanie posadzki cementowej wraz z cokolikami zbrojonej siatką stalową , - Pracownia 16P - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie cokołów, grzejników ,balustrad, stolarki drzwiowej, regałów farbami olejnymi, - Sala 115P - montaż wentylatora kanałowego wraz z instalacją zasilającą, wymiana szyby zespolonej na utwardzoną płytę PCV ,malowanie ścian i sufitów, - Pracownia 205P, 208P- malowanie ścian i sufitów, grzejników, rur kanalizacyjnych i wodociągowych, regałów, stolarki drzwiowej ,szaf metalowych, zlewu - Pracownia 209P - przecieranie tynków na ścianach i stropie, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, malowanie grzejników rur, regałów, stolarki drzwiowej, cyklinowanie posadzek z deszczółek, wymiana cokołów, lakierowanie, montaż i demontaż rusztowań - Sala 318P kucie bruzd, montaż przewodów wcześniej zdemontowanych z koryt instalacyjnych, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi , malowanie grzejników, rur kanalizacyjnych ,cyklinowanie posadzek i lakierowanie ,regulacja skrzydeł drzwiowych, - Gabinet Rektora w bud.P- demontaż korytek instalacyjnych, wykucie bruzd, ponowny montaż korytek w bruzdach, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie rur i grzejników farbami olejnymi, cyklinowanie i malowanie podłogi z parkietu, malowanie lakierem drzwi , szafek ,odbudowy, - Sekretariat Rektora w bud P - malowanie ścian i sufitów, grzejników co, rur farbą olejną, zerwanie wykładziny dywanowej ,cyklinowanie i malowanie parkietu, lakierowanie drzwi i ościeży, - Gabinet Kanclerza w bud.P- wykucie otworu drzwiowego, wykucie ościeżnicy i montaż w nowym otworze drzwiowym, malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną , malowanie grzejników i rur co, - Pracownia 321P- wymiana szyby zespolonej, montaż wentylatora wraz z instalacją elektryczną, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, rur kanalizacyjnych, wymiana zlewozmywaka, wymiana podejścia pod zlewozmywak, wymiana syfonu, montaż szafki pod zlewozmywak, - Sala 203P- dostawa i montaż klimatyzatora na konstrukcji podporowej, montaż instalacji skroplin i kanału wentylacyjnego, próba szczelności, uruchomienie ,wykonanie instalacji zasilającej, malowanie ścian i sufitów, montaż szafki meblowej według załączonych szkiców, - Sala 204P - demontaż -przebudowa konstrukcji podporowej montaż linek stalowych balustrady antresoli, malowanie farbami olejnymi konstrukcji, malowanie starych tynków wewnętrznych, montaż wykładziny z tworzyw sztucznych, uzupełnienie gładzi cementowej, ułożenie paneli podłogowych - Sala 313P- montaż i demontaż stolarki drzwiowej, wykucie otworu drzwiowego, wykonanie przesklepień, wykonanie ścianki działowej z płyt GK, montaż instalacji elektrycznej gniazd, wyłączników, montaż rozdzielnicy elektrycznej, wykucie i montaż bruzd, kładzenie wykładzin z tworzyw sztucznych ,wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzkami, malowanie ścian i sufitów , malowanie stolarki drzwiowej Uwagi ogólne : Litera M wskazuje lokalizację pomieszczenia w budynku przy ul. Modrzewskiego 15/17. Litera P wskazuje lokalizację pomieszczenia w budynku przy pl. Polskim 3/4. We wszystkich pomieszczeniach znajduje się wyposażenie, które na czas remontu należy wynieść i ponownie wnieść po zakończeniu robot. Posadzki, stolarkę okienną i drzwiową w pomieszczeniach w których będzie prowadzony remont należy zabezpieczyć przed zniszczeniem. Wyłączniki, gniazda na ścianach przed malowaniem należy zdemontować i ponownie zamontować po robotach malarskich. Należy uwzględnić transport gruzu i materiałów z demontażu do miejsca składowania i wywiezienia na wysypisko śmieci. Prace malarskie poprzedzają roboty przygotowawcze drobne naprawy, szpachlowanie, demontaże sprzętu, obrazów i tp. Sprzęt elektroniczny zostaje zabezpieczony i przeniesiony przez Inwestora we własnym zakresie. Zamawiający nie posiada pozwolenie na budowę , gdyż nie wymagają tego przepisy. ZADANIE NR 3 REMONT POMIESZCZEŃ W DOMU STUDENCKIM PRZY UL. POBOŻNEGO 9 Przedmiotem postępowania przetargowego jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w Domu Studenckim przy ul. H. Pobożnego 9 we Wrocławiu. Remont obejmuje następujące pomieszczenia : - łazienka przy pokoju 102 - prace instalacyjne wodne i kanalizacyjne, uszczelniające silikonem urządzenia muszli, umywalki brodzik i wpusty w podłodze, - korytarz parteru- kasowanie zacieków, roboty malarskie ścian i sufitu, prace demontażowe, - klatka schodowa parteru-rowerowia - roboty malarskie ścian, sufitów, rur wodociągowych, - łazienki ogólnodostępne na IIIp i IVp - roboty instalacyjne demontażowe i montażowe baterii, brodzika i podejść oraz roboty malarskie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów - łazienki ogólnodostępne na V p- wymiana baterii i silikonu uszczelniającego urządzenia sanitarne, czyszczenie ręczne płytek terakotowych, - magazyn na IIp - wymiana obudowy z płyt GK w miejscach wykonywanych podejść sanitarnych, malowanie ścian i sufitów, - kuchnia IIIp- roboty demontażowe, transportowe, wymiana blatów kuchennych połączona z wycinaniem otworów na płytę kuchenki i zlewozmywak, - pracownia Ip, i IIp- roboty transportowe, malowanie ścian i sufitów, rur ,stolarki drzwiowej, demontaż i montaż wykładzin PCV - pokój 401, 402, 403A, 403B, przedsionka pokoju 403, 404, 405, 501, 502, 503A, 503B, 504 505, 602, -przygotowanie powierzchni, roboty demontażowe, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, rur kanalizacyjnych,odkręcanie zamocowanych łóżek, demontaż i montaż wyłączników i gniazd, - kuchnia na Vp- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. Uwagi ogólne : We wszystkich pomieszczeniach znajduję się wyposażenie, które na czas remontu należy wynieść i ponownie wnieść po zakończeniu robot. Posadzki, stolarkę okienną i drzwiową w pomieszczeniach w których będzie prowadzony remont należy zabezpieczyć przed zniszczeniem. Wyłączniki, gniazda na ścianach przed malowaniem należy zdemontować i ponownie zamontować po robotach malarskich. Należy uwzględnić transport gruzu i materiałów z demontażu do miejsca składowania i wywiezienia na wysypisko śmieci. Zamawiający nie posiada pozwolenie na budowę , gdyż nie wymagają tego przepisy. 3.Prace będą wykonywane w czynnym budynku, przy ruchu ciągłym. Pomieszczenia będą przekazywane sukcesywnie zgodnie z harmonogramem robót ustalonym z Zamawiającym. Wymaga będzie staranność w utrzymaniu porządku w ww. obiekcie m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenia elementów. 4.Szczegółowy zakres robót opisują: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) - stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ Ww. dokumentacja jest podstawą do wykonania zadania. Zamawiający dołączył wyłącznie poglądowo przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 5.Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. Warunki gwarancji na roboty budowlane zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 6.Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy -załączniki nr 8 do niniejszej SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 16-05-2016. W celu uczestnictwa w wizji Wykonawcy proszeni są o przybycie do siedziby Zamawiającego: dla zadania nr 1 na godz. 9.00 - ul. Traugutta 21 we Wrocławiu, budynek CSU, pokój 517 V piętro. dla zadania nr 2 na godz. 11.00 - Pl. Polski 3/4 we Wrocławiu, pokój 217 II piętro. dla zadania nr 3 na godz. 13.00 - Dom Studencki przy ul. H. Pobożnego 9 we Wrocławiu, parter 01 Administracja. Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za przeprowadzenie wizji lokalnej będzie Grzegorz Dąbrowski, Leszek Domagalski. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Zmawiającego. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3. Oferta na każde zadanie podlega odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla zadania nr 1 i zadania nr 3. 2. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium dla zadania nr 2. Zamawiający ustala kwotę wadium na: Zadanie nr 2 REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. MODRZEWSKIEGO 15/17 I PRZY PL. POLSKIM 3/4 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100) 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach:1) w pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach bankowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).4. Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 31-05-2016r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594, z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-7/05/2016, zadanie nr 2 6. Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do 31-05-2016r. do godz. 10:00. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8. Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert od godz. 8:30 (pok. 111, Ip). 9. Zaleca się, aby do oferty Wykonawca załączył kserokopię wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej), w pozostałych przypadkach kopię dokumentu wadialnego. 10.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a, 5. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust. 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.asp.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach