Przetargi.pl
Remont bud. nr 34 w Osówcu, bud. 34 ul. Powst. Warszawy 2, bud. nr 20 ul. Szubińska, bud. nr 2 Osówiec, czyszczenie elewacji bud. nr 78 ul. Gdańska 147, czyszczenie elewacji bud. 9 ul. Zygmunta Augusta 20a, bud. nr 4 ul. Warszawska 10 oraz placu szkolenia przeciwchemicznego

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska 147
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 378 13 19 , fax. 52 378 13 13
  • Data zamieszczenia: 2015-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 378 13 19, fax. 52 378 13 13
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont bud. nr 34 w Osówcu, bud. 34 ul. Powst. Warszawy 2, bud. nr 20 ul. Szubińska, bud. nr 2 Osówiec, czyszczenie elewacji bud. nr 78 ul. Gdańska 147, czyszczenie elewacji bud. 9 ul. Zygmunta Augusta 20a, bud. nr 4 ul. Warszawska 10 oraz placu szkolenia przeciwchemicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Część 1: Remont posadzek na korytarzach parteru i I piętra, wymiana bram magazynowych w budynku 34 w kompleksie wojskowym Osówiec Zakres robót budowlanych obejmuje: przygotowanie podłoża oraz wykonanie posadzki z żywicy epoksydowej, wymiana bram magazynowych, wywiezienie i utylizacja gruzu i złomu stalowego. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Część 2: Remont budynku nr 34 w kompleksie wojskowym przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy (wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, roboty ogólnobudowlane instalacyjne, elektryczne części pomieszczeń). Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: Roboty zewnętrzne: naprawa rampy przeładunkowej wraz z montażem i malowaniem kątownika oraz remontem zjazdu, utylizacja gruzu, Roboty wewnętrzne: wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wraz z okratowaniem, wymiana bram dwuskrzydłowych wraz z ościeżnicą, rozebranie: ścianek, słupów i filarów z cegieł, elementów betonowych zbrojonych oraz betonowych czapek wykucie: ościeżnic drewnianych okiennych z muru, bruzd w ścianach z cegieł, obsadzenie i spawanie belek stalowych (nadproży), wykonanie i montaż balustrady schodowej, zabetonowanie bruzd, uzupełnienie otworów w ścianach i ich tynkowanie, okładanie elementów konstrukcji stalowych belek cegłami oraz obudowa elementów płytami gipsowo-kartonowymi, rozebranie podsufitek z płyt pilśniowych oraz skucie posadzki betonowej, wyrównywanie podłoży betonowych poprzez szlifowanie i wykonanie warstwy wyrównawczej, licowanie ścian i posadzki płytkami, ułożenie posadzki z PCW, wykonanie ścianek działowych z bloczków betonu komórkowego oraz z płyt gipsowo-kartonowych, obsadzenie kratek wentylacyjnych i progu aluminiowego. Roboty malarskie: ługowanie i zeskrobywanie farby olejnej ze ścian, gruntowanie oraz izolacja powierzchni pionowych i poziomych, malowanie podłoży gipsowych oraz rur c.o., malowanie ścian i sufitów. Roboty wodnokanalizacyjne i centralnego ogrzewania obejmują: wymiana grzejników żeliwnych na stalowe wraz z zaworami z głowicą termostatyczną, montaż osprzętu sanitarnego montaż wentylatorów wyciągowych kanałowych. Roboty elektryczne obejmują: demontaż i montaż opraw oświetleniowych, demontaż i montaż osprzętu elektrycznego, montaż nowej instalacji elektrycznej, wykonanie prób i badań pomiarowych. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45332000 - 3 (roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne) CPV - 45331000 - 6 (instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV - 45311000 - 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych) Część 3: Roboty remontowe sanitariatów w budynku nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Szubińskiej 101 w Bydgoszczy Zakres robót budowlanych obejmuje m. in.: rozebranie: sufitów podwieszanych, ścianek działowych, posadzki z płytek, wykładziny ściennej wykucie z muru ościeżnicy metalowej, poszerzenie otworów w ścianach, wykonanie przesklepień otworów, obsadzenie ościeżnic i montaż skrzydeł drzwiowych, wykonanie izolacji poziomej oraz warstwy wyrównującej pod posadzki, zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach, gruntowanie powierzchni poziomych, wykonanie posadzek z płytek, licowanie ścian płytkami, malowanie: farbą emulsyjną powierzchni wewnętrznych, farbą olejną rur wodociągowych, wykonanie i montaż sufitu podwieszanego typu OWA, przegród płycinowych, wywóz i utylizacja materiału z rozbiórki. Roboty instalacyjne obejmują: demontaż zbędnej instalacji oraz wymiana wyeksploatowanych, zużytych odcinków istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z urządzeniami i osprzętem, wymiana grzejników żeliwnych na stalowe, montaż zaworów grzejnikowych z głowicą termostatyczną, montaż wentylatorów wyciągowych kanałowych. Roboty elektryczne obejmują: roboty w zakresie demontażu i montażu: drzwiczek rozdzielnic elektrycznych, opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego, montaż nowej instalacji elektrycznej, montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach elektrycznych wykonanie prób i badań pomiarowych. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Część 4: Ułożenie tarkettu na ciągach komunikacyjnych oraz wymiana nawierzchni schodów zewnętrznych w bud. 2 w kompleksie wojskowym w Osówcu Prace obejmują między innymi: zerwanie cokolika cementowego, rozebranie obrzeży trawnikowych, kostki brukowej i płyt chodnikowych rozebranie schodów zewnętrznych z płyt lastriko, skucie podestu i stopni betonowych, malowanie lamperii oraz elewacji, wykonanie wylewki z jastrychu cementowego i posadzki z wykładzin rolowanych, wykonanie konstrukcji betonowej, izolacji, oraz wymiana nawierzchni schodów zewnętrznych na płyty granitowe, montaż balustrady i pochwytów, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000-7 (roboty budowlane) Część 5: Czyszczenie chemiczne powierzchni ceglanej elewacji budynku nr 78 w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy Prace obejmują między innymi: zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej folią, czyszczenie chemiczne powierzchni ceglanej elewacji budynku z hydrodynamicznym spłukaniem wodą, usunięcie napisów i malowań (graffiti), uporządkowanie terenu wokół budynku po wykonanych robotach. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45452000 - 0 (roboty budowlane - zewnętrzne czyszczenie budynków) Część 6: Czyszczenie chemiczne powierzchni ceglanej elewacji budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Zygmunta Augusta 20a w Bydgoszczy Prace obejmują między innymi: zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej folią, czyszczenie chemiczne powierzchni ceglanej elewacji budynku z hydrodynamicznym spłukaniem wodą, usunięcie napisów i malowań (graffiti), uporządkowanie terenu wokół budynku po wykonanych robotach. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45452000 - 0 (roboty budowlane - zewnętrzne czyszczenie budynków) Część 7: Roboty remontowe pomieszczeń garażowych wraz z podjazdem w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy Zakres robót budowlanych obejmuje m. in.: rozkucie otworów drzwiowych, demontaż bram garażowych drewnianych, stolarki okiennej, skucie posadzki betonowej, rozebranie nawierzchni utwardzonej, przemurowanie otworów drzwiowych, wykonanie nadproży, wykonanie posadzek betonowych, nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej, osadzenie bram garażowych stalowych, osadzenie stolarki okiennej z PCV, zeskrobanie i zmycie ścian w pomieszczeniach, gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi powierzchni wewnętrznych, wywiezienie i utylizacja gruzu. Roboty instalacyjne obejmują: demontaż fragmentu starej instalacji c.o. wraz z grzejnikami, demontaż odwodnienia, wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z grzejnikami oraz fragmentem odwodnienia liniowego Roboty elektryczne obejmują: demontaż i montaż: instalacji elektrycznej, opraw oświetlenia, osprzętu, montaż nowej tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem modułowym, wykonanie prób i badań pomiarowych. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Część 8: Roboty remontowe placu szkolenia przeciwchemicznego w kompleksie wojskowym przy ul. Rynkowskiej 1 w Bydgoszczy. Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne: wykopy, makro i mikro niwelacje terenu, roboty betoniarskie i ciesielskie, roboty murarskie i ślusarskie, utylizacja materiałów rozbiórkowych (beton), przewóz elementów wielkogabarytowych (zbiorniki). Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: a) część 1: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100); b) część 2: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100); c) część 3: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); d) część 4: 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100); e) część 5: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100); f) część 6: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100); g) część 7: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); h) część 8: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1146). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego - 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 27 1010 1078 0106 2113 9120 1000 z dopiskiem wadium sprawa nr 51/ZP/RB/INFR/2015 część Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części VIII SIWZ w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego oraz żadne inne ograniczenia. 14. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi ona być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 15. Zabezpieczenie wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę tego zabezpieczenia. 16. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach