Przetargi.pl
Remont boiska sportowego wielofunkcyjnego na terenie Ośrodka dla Cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy w Czerwonym Borze

Urząd do Spraw Cudzoziemców ogłasza przetarg

  • Adres: 00-564 Warszawa, Koszykowa 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6270680 , fax. 022 8454980
  • Data zamieszczenia: 2010-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Koszykowa 16 16
    00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6270680, fax. 022 8454980
    REGON: 01731501200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uric.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont boiska sportowego wielofunkcyjnego na terenie Ośrodka dla Cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy w Czerwonym Borze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont boiska sportowego wielofunkcyjnego na terenie Ośrodka dla Cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy w Czerwonym Borze, polegający w szczególności na: a) zaprojektowaniu nawierzchni dla boiska sportowego z uwzględnieniem linii wyznaczających pola gier oraz usytuowania wyposażenia wraz z ogrodzeniem terenu boiska; b) wykonaniu prac remontowych na podstawie sporządzonej dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić następujące wymagania: a) Wszystkie materiały użyte do wykonania remontu nawierzchni boiska oraz stosowane do produkcji urządzeń stanowiących wyposażenie boiska muszą spełniać obowiązujące normy pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz bezpieczeństwa. b) Farby i impregnaty użyte przy wykonaniu remontu boiska muszą być dopuszczone do użytku, odporne na czynniki atmosferyczne. c)Poliuretanowa nawierzchnia boiska musi posiadać następującą dokumentację: - certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 14877, lub - aprobatę techniczną ITB, lub - rekomendację techniczną ITB, lub - wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe (atest PZH) lub dokument równoważny; - kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta. Ponadto Wykonawca dostarczy autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. d) Elementy sprzętu sportowego muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa B lub deklarację zgodności CE. e) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w okresie gwarancji konserwacji urządzeń stanowiących wyposażenie boiska sportowego oraz kontroli stanu urządzeń: - kontroli funkcjonalnej (co 3 miesięcy); - corocznej kontroli podstawowej; f) Prace muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji. g) Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie prace tak, aby po wykonaniu robót obiekt stanowił funkcjonalną całość. Dlatego też należy założyć wykonanie wszystkich prac, które okażą się niezbędne dla prawidłowej realizacji robót. h) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących robót zabezpieczających i tymczasowych: - zabezpieczenie terenu budowy z uwzględnieniem, iż prace prowadzone będą na terenie czynnego ośrodka dla cudzoziemców, na terenie którego przebywa duża ilość dzieci; - zapewnienie kontenerów do odbioru gruzu z rozbiórki; - odbioru gruzu i śmieci z rozbiórki; - doprowadzenie i uporządkowanie terenu. i) Przed złożeniem oferty na remont boiska sportowego wielofunkcyjnego na terenie Ośrodka dla Cudzoziemców w Czerwonym Borze, Wykonawca ma możliwość zapoznania się z miejscem wykonywania robót. W celu dokonania wizji lokalnej należy przesłać do Urzędu zgłoszenie zawierające dane osób wraz z nr dowodów osobistych oraz nr rejestracyjny pojazdu. Zgłoszenie należy przesłać faxem pod nr 022 627-06-80. 3. Przedmiot umowy wykonywany będzie z materiałów i za pomocą urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę. 4. Materiały i urządzenia, o których mowa w pkt. 3.5 SIWZ, powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881, 2009 r. Nr 18 poz. 97) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a także wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca winien posiadać stosowne dokumenty, potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ww. przepisami i posiadają wymagane parametry. Dokumenty te Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru. Szczegółowy zakres prac określa Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach