Przetargi.pl
Remont boiska sportowego i schodów terenowych przy Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Balinie.

Zarząd Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7538874 , fax. 032 7538882
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie
    Aleja Henryka 20 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 7538874, fax. 032 7538882
    REGON: 27274780500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont boiska sportowego i schodów terenowych przy Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Balinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót do wykonania: 1.Remont boiska sportowego o nawierzchni bitumicznej. 2.Remont schodów terenowych. Na całej powierzchni boiska o wymiarach 28,80 m*33,00m*40,30 m*19,5m należy wykonać nową nawierzchnię dwuwarstwową z betonu asfaltowego. Pierwsza warstwa stanowic będzie wyrównanie istniejącej nawierzchni w celu uzyskania wymaganego spadku poprzecznego zapewniającego właściwe odwodnienie powierzchni na przyległy teren zieleni.. Warstwa ścieralna o grubości 4 cm.. W ramach remontu schodów terenowych przewiduje się rozbiórkę istniejących schodów oraz wykonanie w tym samym miejscu nowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452361197
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykaz osób -.kierownik robót ,który powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia ,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów-upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej dróg. , oraz należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (w załączeniu ksero uprawnień + ksero aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby ,którymi będzie dysponował. -wykonawca musi wykazać ,że w okresie w ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonał przynajmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem (roboty nawierzchniowe) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (każda robota o wartości conajmniej odpowiadającej wartości składanej oferty), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie. -oświadczenie -załącznik nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach