Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie transportu dzieci szkolnych i młodzieży gimnazjalnej z terenu gminy Lisia Góra do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy

Gmina Lisia Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 33-140 Lisia Góra, ul. 1-go Maja 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lisia Góra
    ul. 1-go Maja 7 7
    33-140 Lisia Góra, woj. małopolskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie transportu dzieci szkolnych i młodzieży gimnazjalnej z terenu gminy Lisia Góra do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie transportu dzieci szkolnych i młodzieży gimnazjalnej z terenu gminy Lisia Góra do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przedstawią w ofercie dokumenty lub oświadczenia wymagane w dalszej części specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia , a następnie ocenione zgodnie z kryteriami i warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przez komisję przetargową podczas niejawnego posiedzenia. 2.Oferta zostanie odrzucona w przypadku, gdy oferent nie wykaże na podstawie załączonych dokumentów, że spełnia wymagane warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4.Zamawiający wykluczy z postępowania dostawcę lub wykonawcę , jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 5.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.Zamawiający odrzuca ofertę również, jeżeli zachodzą okoliczności określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Zamawiający poprawi w ofertach oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 8.Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych uwzględnia konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek. 9.W przypadku gdy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zamawiający zwróci się w formie pisemnej do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 10.Zamawiający oceniając wyjaśnienia dotyczące rażąco niskiej ceny będzie się kierował zapisami art. 90 ust. 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać: Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ /oryginał/ Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /kopia/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 2 do SIWZ /oryginał/ Wykaz posiadanego taboru przeznaczonego do realizacji zamówienia z określeniem roku produkcji i ilości miejsc wraz z polisą OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Oświadczenie, że w przypadku awarii podstawowego środka transportu zostanie podstawiony w ciągu 20 min inny autobus na wymaganą liczbę miejsc siedzących.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach