Przetargi.pl
Remont dachu wraz z obróbkami blacharskimi w Zespole Szkół w Kluczach

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu wraz z obróbkami blacharskimi w Zespole Szkół w Kluczach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu zadania pn. remont dachu wraz z obróbkami blacharskimi w Zespole Szkół w Kluczach. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na obróbki i rynny z blachy powlekanej, rury spustowe z PCV oraz krycie dachu papą termozgrzewalną. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ). Do złożonej oferty należy załączyć kosztorys ofertowy, który będzie zawierał wszystkie należne Wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia oraz utrudnień związanych z pracą w czynnym budynku administracyjnym. Wykonawca powinien dokonać przeglądu budynku Zespołu Szkół w Kluczach i zapoznać się z występującymi tam utrudnieniami związanymi z użytkowaniem budynku; godziny pracy trzeba będzie każdorazowo uzgadniać z Dyrektorem Szkoły. Roboty muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji; niewyszczególnienie jakichkolwiek z obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia wykonawcy od ich stosowania. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki bhp i p.poż. na terenie wykonywanych robót. Wykonawca udzieli co najmniej 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane, a na zastosowaną papę termozgrzewalną udzieli co najmniej 10 - letniej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykonali co najmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, o charakterze, złożoności i zakresie robót porównywalnych do niniejszego zamówienia ( remont lub wykonanie pokrycia dachowego) o minimalnej wartości 50 000,00 PLN brutto potwierdzone odpowiednimi referencjami; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z treścią art.44 ustawy pzp złożyć wraz z ofertą: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej odnoszącą się do osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, 4.zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - odnoszące się do osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, 5.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze, złożoności i zakresie robót porównywalnych do niniejszego zamówienia z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje osobami o wymaganych uprawnieniach przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ( wraz z dołączeniem dokumentów, o których mowa w punkcie 3 i 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach