Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków - Wschód ogłasza przetarg
- Adres: 31-831 Kraków, ul. Fatimska 8
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6414474 wew. 370 , fax. (012) 641 44 83
- Data zamieszczenia: 2009-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków - Wschód
ul. Fatimska 8 8
31-831 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6414474 wew. 370, fax. (012) 641 44 83
REGON: 00025508800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zeowschod.w.interia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Częściowy remont zaplecza kuchennego w Szkole Podstawowej Nr 85 w Krakowie, os. Złotego Wieku 4. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem wykonania jest częściowy remont zaplecza kuchennego w Szkole Podstawowej Nr 85 w Krakowie, os. Złotego Wieku 4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, a w szczególności: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane, każda o wartości robót nie mniejszej niż 80% wartości brutto składanej oferty. 2. dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 06.156.1118 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.), a w szczególności: 2.1. dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2.2. dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych, 2.3. kierownik robót budowlanych oraz kierownik robót sanitarnych muszą posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) a).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (na druku stanowiącym załącznik nr 2A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na druku stanowiącym załącznik nr 2B do specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoba personelu kierowniczego, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Budowlanego ważnym na dzień składania ofert. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoba personelu kierowniczego, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Budowlanego ważnym na dzień składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych (przynajmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu robót budowlanych w zakresie remontów kuchni, każda o wartości robót nie mniejszej niż 80% wartości brutto składanej oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu i miejsca wykonania, dat wykonania i Odbiorców (wypełniony i popisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wykonawca jest zobowiązany złożyć również w ofercie: 1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2. Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy (zał. Nr 1). 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót. 4. Wzór Umowy (zał. Nr 3) podpisany przez Wykonawcę, co stanowi zobowiązanie się Wykonawcy do zawarcia umowy sporządzonej zgodnie ze wzorem. c) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub jego notarialny odpis musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w Sekcji III.2) a), b) - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w Sekcji III.2) c) pkt 1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): 3.1. każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty wymienione w Sekcji III.2) a) pkt. 2; 3.2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg załącznika 2B do specyfikacji (dokument wymieniony w Sekcji III.2) a) pkt. 1.). 3.3. pozostałe dokumenty odpowiednio podpisane lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w Sekcji III.2) oceniane będzie łącznie. 5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 6. Wykonawcy składający ofertę wspólną podlegają wykluczeniu z postępowania, gdy okoliczność skutkująca wykluczeniem Wykonawcy dotyczy któregokolwiek z nich.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zeowschod.w.interia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynków Zespołów Szkół w Podlipiu i Laskach do obowiązujących wymogów w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji frontowej wraz z wymianą stolarki okiennej oraz drzwi do ogrodu w budynku Szkoły Muzycznej I i II stopnia przy ul. Józefińskiej 10-12 w Krakowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Pałacu Przychockich w Wieliczce wraz ze zmianą sposobu użytkowania
Dodano: 2016-07-26 - Dostosowanie budynku zespołu Szkół w Krzykawie do obowiązujących wymogów w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane w ramach inwestycji Budowa Pracowni rezonansu magnetycznego wraz z aparatem i jego wyposażeniem
Dodano: 2016-07-26 - Roboty remontowe w budynku W-2 (10-19) Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej ul. Warszawska 24 w Krakowie, w tym: - remont pomieszczenia węzła cieplnego - pom. nr 001 - piwnica, - remont pomieszczenia nr 030 - piwnica, - remont pomieszczenia nr 032 - piwnica, - remont toalet.
Dodano: 2016-07-25 - Przedmiotem zamówienia w ramach zadania Roboty budowlane - Remonty - 3 zadania: Remont instalacji p-poż, Wodociągi PE, Wygłuszenie ściany w poradni
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja klimatyzacji w pawilonie D-5 AGH al. Mickiewicza 30 w Krakowie. KC-zp.272-351/16
Dodano: 2016-07-22 - Termomodernizacja ścian budynku głównego w Powiatowych Zakładach Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu
Dodano: 2016-07-21 - Remont budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach przy ul. Piłsudskiego 7 - etap II
Dodano: 2016-07-19