Przetargi.pl
Remont bloku żywieniowego - kuchni i istniejącego zaplecza w Przedszkolu nr 112 przy ul. Wapowskiego 3 w Warszawie.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 60 00 , fax. 22 443 60 11
  • Data zamieszczenia: 2016-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
    Plac Czerwca 1976 roku nr 1
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 60 00, fax. 22 443 60 11
    REGON: 01525966001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont bloku żywieniowego - kuchni i istniejącego zaplecza w Przedszkolu nr 112 przy ul. Wapowskiego 3 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane obejmujące; Remont bloku żywieniowego - kuchni i istniejącego zaplecza w Przedszkolu nr 112 przy ul. Wapowskiego 3 w Warszawie - składającego się w chwili obecnej z 3 pomieszczeń na poziomie 1 piętra -kuchnia, zmywalnia, kredens oraz 3 pomieszczeń w piwnicy tj. magazyn żywności, magazyn warzyw i owoców, przygotowalnia warzyw i mycie jaj. 1 CPV- Wspólny Słownik Zamówień Publicznych 45100000-8- Przygotowanie terenu pod budowę 45400000-1-Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45330000-9-roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne 45 310000- 3-Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych 2 Terminy Termin wykonania zamówienia : rozpoczęcie robót od dnia podpisania protokółu wprowadzenia na budowę, nie wcześniej niż od 01.06.2016 r zakończenie robót w 90 dni od dnia podpisania protokółu wprowadzenia na budowę . 3 Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia nie krótszej niż 12 miesięcy. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie m.in. stosował kryterium okres gwarancji. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. 4Cel remontu Usprawnienie działania zaplecza przez nowy układ technologii kuchni, obejmujący swym zakresem częściową zmianę układu pomieszczeń- bez zmiany przeznaczenia, zakup nowych urządzeń, wymianę istniejącej windy potrawowej wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z centralą dachową, wymiana istniejącej instalacji elektrycznej na nową. 5 Zakres robót Prace rozbiórkowe Teren prac należy przygotować i zabezpieczyć przed dostępem dzieci, pracowników i innych użytkowników obiektu w czasie wykonywania robót. Wykonawca zainstaluje wszystkie tymczasowe urządzenia, zapewniając bezpieczeństwo pracowników i użytkowników obiektu. W związku z częściową zmianą układu pomieszczeń kuchni na 1 piętrze należy wykonać prace rozbiórkowe: części ścian murowanych, demontaż istniejących drzwi, skucie okładzin z płytek ceramicznych, skucie posadzek z płytek ceramicznych w remontowanych pomieszczeniach: kuchni, zmywalni, kredens, przygotowanie warzyw i mycie jaj. W poziomie piwnicy należy skuć okładziny i posadzki płytek ceramicznych w pomieszczeniu mycia warzyw i wyparzania jaj, demontaż 4 okien do wymiany na nowe z nawietrzakami z wbudowanym filtrem przeciwpyłowym. Wykonywanie robót Dostosować instalację wod-kan do nowych urządzeń. Wykonać wentylację mechaniczną z centralą na dachu wg odrębnego opracowania. Wymienić istniejącą windę potrawową w istniejącym szybie windowym. Wykonać wymianę instalacji elektrycznej z rozdzielnicą kuchenną, rozdzielnicą w piwnicy, rozbudową rozdzielnicy głównej. Remont instalacji oświetlenia instalacji obwodów dedykowanych oraz gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, wewnętrzne linie zasilające do projektowanych rozdzielnic. Centralę wentylacyjną dachową należy wpiąć do istniejącej instalacji odgromowej. Wykonać tynki wewnętrzne w remontowanych pomieszczeniach malowane farbą lateksową. Na ścianach w pomieszczeniu kuchni zmywalni pomieszczeniu obróbki warzyw, mycia jaj, magazynie warzyw i owoców w pomieszczeniach technicznych szatni pracowników kuchni wykonać okładziny z płytek ceramicznych i posadzki z płytek ceramicznych. Wymienić istniejące drzwi płycinowe na nowe stalowe lub płycinowe wg rysunków rzutów. 6 Klauzule społeczne Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 oraz w związku z art.36 ust. 2 pkt 9 lit d ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełny etat przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 4 osoby wykonujące w ramach prac budowlanych instalacje elektryczne z rozdzielnicami w kuchni i w piwnicy, po uprzednim przygotowaniu pomieszczeń kuchni ,zmywalni , wymianę windy potrawowej, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z centralą dachową, wymiana okien i drzwi, skucie i położenie nowych płytek ceramicznych na podłodze i na ścianach, malowanie ścian, dostosować instalację wod-kan do nowych urządzeń. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę na cały etat co najmniej 4 osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz.U. z 1998 r. nr 21 poz. 94, z późn. zm. lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osoby, o których mowa w pkt. 2 lub przez pracodawcę jednej lub więcej osób, w trakcie okresu o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, o których mowa w pkt. 2. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi Zamawiającemu umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt. 2). Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa w istotnych postanowieniach umowy, lub dokumenty uzasadniające niemożliwość zatrudnienia takich osób: Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt. 1. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w pkt. 1, zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy; UWAGA! Przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej S.I.W.Z. są jedynie materiałami pomocniczymi dla Wykonawcy w ustaleniu ceny ryczałtowej. Ilości i opisy poszczególnych pozycji przedmiarów robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujące wymagania dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarach - pomocniczych nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według: -specyfikacji technicznych i obowiązujących przepisów technicznych, -wiedzy technicznej, -zapisów w niniejszej S.I.W.Z. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 zł 2 Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 13.05.2016 roku; 3Termin wniesienia wadium upływa dnia 14.04.2016 roku o godz. 10:00 Formy i miejsce wnoszenia wadium -Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w jednej lub kilku następujących formach: -Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego Numer rachunku Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr konta: 32 103015080000000 550030136 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w jednej lub kilku dopuszczalnych formach Wykonawca dołącza do oferty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, oryginał składa w kasie Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy Plac Czerwca 1976 r. Nr 1 - kasa parter . w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240. w kasie Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976r. Nr 1 w godz.: poniedziałek - piątek:8 00 - 15 30 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 9 i 10 S.I.W.Z. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy skazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodne z art. 46 ust. 5 jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach