Augustowskie Centrum Edukacyjne ogłasza przetarg
- Adres: 16-300 Augustów, Al. Kard. Wyszyńskiego 3
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 6432861 , fax. 087 6432861
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Augustowskie Centrum Edukacyjne
Al. Kard. Wyszyńskiego 3 3
16-300 Augustów, woj. podlaskie
tel. 087 6432861, fax. 087 6432861
REGON: 00018455000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ace.pol.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont auli w Augustowskim Centrum Edukacyjnym w Augustowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę posadzek - część I; dostawę i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej - część II; roboty tynkarskie i malarskie, montaż paneli ściennych - część III; dostawę i instalację systemu zaciemnienia - część IV w auli Augustowskiego Centrum Edukacyjnego w Augustowie (w zakresie wymienionym w kosztorysie), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie aranżacji, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Część I - 3.000,00 zł Część II - 1.500,00 zł Część III - 1.700,00 zł Część IV - 800,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki: 2) dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 3) w okresie ostatnich trzech lat tj. od dnia 01 października 2006 r. lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy niż 3 lata, wykonali z należytą starannością co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł - cz. I, 50.000 zł - cz. II, 60.000 zł - cz. III, 25.000 zł. - cz. IV potwierdzone referencjami zawierającymi wskazanie podanego zakresu, 4) posiadają środki finansowe lub zdolność do zaciągnięcia kredytu, w kwocie zgodnej ze złożoną ofertą. 2. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VII. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VII.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druki stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Formularz cenowy, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym wg przedmiaru robót załączonego do SIWZ oraz specyfikacji technicznej, wraz z zestawieniem ilościowo-wartościowym użytych materiałów i sprzętu. 8. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej od osoby, która pełniła będzie funkcje kierownika budowy). 10. Wykaz wykonanych, z należytą starannością, w ciągu trzech ostatnich lat tj. od dnia 01 października 2006 r. lub z okresu prowadzenia działalności gospodarczej robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100.000zł.- cz. I, 50.000 zł - cz. II, 60.000 zł - cz. III, 25.000 zł - cz. IV , złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Wykaz podwykonawców, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 7do SIWZ. 12. Warunki gwarancji i usług gwarancyjnych złożone na druku stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ace.pol.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie nr 1 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku użytkowym NZOZ przy Al. Piłsudskiego 4A w Białymstoku. Zadanie nr 2 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku użytkowym przy ul. M.C. Skłodowskiej 15A w Białymstoku i w budynku mieszkalno-usługowym Wspólnoty mieszkaniowej przy ul. M.C. Skłodowskiej 15 w zakresie lokalu użytkowego Gminy Białystok - Hort-cafe - Nr sprawy: BOM.1.263.56.2016.
Dodano: 2016-07-27 - Myjnia autobusowa na terenie MPK - adaptacja i remont budynku myjni oraz jej wyposażenia.
Dodano: 2016-07-18 - Termomodernizacja budynków komunalnych II
Dodano: 2016-07-15 - Roboty remontowe niecki basenu rekreacyjnego oraz w pomieszczeniach szatni, WC i sauny suchej w Aquaparku w Suwałkach
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa leśniczówki Zwierzyniec
Dodano: 2016-07-01 - Termomodernizacja budynków komunalnych w Hajnówce.
Dodano: 2016-06-24 - Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Bakałarzewo - etap 1
Dodano: 2016-05-16 - Zakończenie modernizacji dużej sceny Białostockiego Teatru Lalek i jej obrębu - etap V
Dodano: 2016-04-29 - Remont pokoi mieszkalnych z wykonaniem łazienek na I piętrze budynku internatu.
Dodano: 2016-03-17 - Remont holu (korytarzy) w budynku hali sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
Dodano: 2016-03-01