Przetargi.pl
dostawa sprzętu komputerowego

Politechnika Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
    ul. Wiejska 45A 45A
    15-351 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
    REGON: 00000167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1)Część I (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) komputery przenośne - wg Załącznika Nr 1/I do SIWZ, 2)Część II (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla Wydziału Elektrycznego (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/II do SIWZ, 3)Część III (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/III do SIWZ, 4)Część IV (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla Wydziału Informatyki (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/IV do SIWZ, 5)Część V (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla CIT (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/V do SIWZ, 6)Część VI (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) sprzęt komputerowy dla Administracji (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/VI do SIWZ, 7)Część VII (kod wg CPV 30232110-8 Drukarki, 30231300-0 Monitory ekranowe, 30216110-0 Skanery komputerowe - wg Załącznika Nr 1/VII do SIWZ, 8)Część VIII (kod wg CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe) elementy komputerowe - wg Załącznika Nr 1/VIII do SIWZ Wykorzystanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oraz znaków towarowych ma na celu wyłącznie zapewnienie kompatybilności zamawianego sprzętu ze sprzętem już posiadanym przez zamawiającego oraz zapewnienie właściwości i parametrów zamawianego sprzętu niezbędnych ze względu na specyfikę prowadzonej działalności naukowo-badawczej. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)zaoferują nowy (nieużywany) sprzęt o najwyższej jakości podlegający ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadający oznaczenia CE, nie starszy niż 6 miesięcy (części I -VIII), 6)udzielą gwarancji: a)część I - min. 24 miesiące na komputery z tym, że gwarancja na baterie nie krótsza niż 12 miesięcy, b)część II - min. 36 miesięcy c)część III - min. 36 miesięcy d)część IV - min. 36 miesięcy e)część V - Poz. 1 - 24 miesiące. Poz. 2 - min. 36 miesięcy. Poz. 3 - 36 miesięcy gwarancja producenta z serwisem realizowanym na miejscu u zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki, f)część VI - min. 36 miesięcy gwarancja producenta z serwisem realizowanym na miejscu u zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki, g)część VII - min. 36 miesięcy, h)część VIII - min. 24 miesiące. 7)zaakceptują poniższe warunki serwisu gwarancyjnego: dla sprzętu komputerowego w częściach I, II, III, IV, V poz. 1 i 2, VII, a)czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez zamawiającego w następnym dniu roboczym b)termin naprawy - w ciągu 14 dni od zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem, pisemnie), c)w przypadku przekroczenia terminu naprawy, wykonawca podstawi sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, d)wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, e)po trzeciej awarii sprzętu (elementu), wykonawca wymieni sprzęt (element) na nowy, f)okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, g)okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego. dla sprzętu komputerowego w częściach V poz. 3, VI, h)w przypadku przekroczenia terminu naprawy, wykonawca podstawi sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, i)wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, j)po trzeciej awarii sprzętu (elementu), wykonawca wymieni sprzęt (element) na nowy, k)okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, l)okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego. dla elementów komputerowych w części VIII wg warunków producenta, 8)wyrażą zgodę na zastosowanie stawki VAT w wysokości 0% na dostawę sprzętu komputerowego zgodnie z załącznikiem nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla szkół wyższych (art. 43 ustawy), po otrzymaniu stosownego potwierdzenia wydanego przez organ nadzorujący, Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1)wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku), 2)Specyfikacja techniczna Załącznik Nr 1 do oferty dla oferowanych części (I - VIII), 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku), 5)oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu komputerowego podlegającego ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadającego oznaczenia CE, nie starszego niż 6 miesięcy; certyfikaty lub deklaracje zgodności wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia: części I -VIII (na druku Formularza oferty), 6)oświadczenie o wyrażeniu zgodę na zastosowanie stawki podatku VAT 0%, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 i Załącznikiem Nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego stosownego potwierdzenia wydanego przez organ nadzorujący (na druku Formularza oferty), 7)oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych Zamawiającego wskazanych w pkt. 5.6 i 5.7 SIWZ (na druku Formularza oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach