Miasto Białystok ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
- Data zamieszczenia: 2015-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
ul. Słonimska 1 1
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
REGON: 00051500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Reklama Miasta Białystok w ogólnopolskim magazynie lifestylowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i publikacja reklamy Miasta Białystok w czasopiśmie lifestylowym o zasięgu ogólnopolskim. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego oraz publikację reklamy w formie artykułu promującego wydarzenia kulturalne, odbywające się w Białymstoku jesienią 2015 r.; 2) objętość reklamy: 2 strony (rozkładówka); 3) zasięg i częstotliwość publikacji czasopisma: minimum kwartalnik (4 wydania w roku), o zasięgu ogólnopolskim, wydawany w formie drukowanej; 4) charakter czasopisma: a) czasopismo lifestylowe, posiadające co najmniej dział poświęcony prezentacji ciekawych miejsc, regionów geograficznych i miast Polski, b) skierowane do kobiet i mężczyzn w wieku 35-55 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, zamieszkałych w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy (na płycie CD/DVD, pamięci przenośnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) teksty i zdjęcia niezbędne do przygotowania reklamy. 4. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do dostarczenia wydruków próbnych reklamy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin publikacji reklamy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nowych mediów (internet, media społecznościowe, wirale, aplikacje mobilne itp.) na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku
Dodano: 2015-07-20 - Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu billboard wraz z drukiem i ekspozycją plakatów na nośnikach na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku.
Dodano: 2015-03-25 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Polskie Ostoje Ptaków, numer sprawy ZP IBS PAN/01/2014
Dodano: 2014-03-03 - Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych w ramach projektu Obszary o szczególnym znaczeniu przyrodniczym czynnikiem rozwoju Polski Wschodniej
Dodano: 2013-11-12 - Realizacja strategii promocji projektu pn. Bug-rajem dla turysty
Dodano: 2012-03-05 - Wykonanie billboardów, ich ekspozycja wraz z obsługą, dla projektu Akademia Młodego Biznesmena realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013,Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia
Dodano: 2009-12-01 - Wykonanie billboardów, ich ekspozycja wraz z obsługą, dla projektu Akademia Młodego Biznesmena realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013,Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia
Dodano: 2009-05-11