Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu billboard wraz z drukiem i ekspozycją plakatów na nośnikach na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku.

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu billboard wraz z drukiem i ekspozycją plakatów na nośnikach na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii outdoorowej (usługa obejmuje montaż, ekspozycję reklamy, jej obsługę, monitoring z raportem zdjęciowym i demontaż) na 100 nośnikach typu billboard wraz z drukiem plakatów na te nośniki w dwóch etapach: pierwszy w okresie od 1 do 15 maja 2015 oraz drugi w okresie od 16 do 30 września 2015 na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku - kampanii zachęcającej do studiowania w stolicy Podlasia. 2.Usługa obejmuje: a) Etap I: rezerwację nośników reklamowych w formacie 504x238 cm (typu billboard), druk plakatów, wyklejenie i ekspozycję plakatów: Białystok życzy powodzenia na maturze i zaprasza! w terminie od 01 do 15 maja 2015 na terenie mniejszych miast Polski w odległości maksymalnie do 500 m od budynków szkół ponadgimnazjalnych. b) Etap II: rezerwację nośników reklamowych w formacie 504x238 cm (typu billboard), druk plakatów, wyklejenie i ekspozycję plakatów: Białystok zaprasza! w terminie od 16 do 30 września 2015 na terenie mniejszych miast Polski w odległości maksymalnie do 500 m od budynków szkół ponadgimnazjalnych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dystrybucję wzoru graficznego, druk oraz wynajem powierzchni reklamowej na terenie następujących województw: pomorskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubelskie, świętokrzyskie, podkarpackie, mazowieckie.4. Projekty plakatów do ekspozycji zapewni Zamawiający i przekaże je Wykonawcy po podpisaniu Umowy.5. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zmawiającemu dokumentacji zdjęciowej z ekspozycji reklam nie później niż w okresie 5 dni od dnia rozpoczęcia ich ekspozycji.6. Reklama umieszczona na nośniku powinna być w całości widoczna (nie zasłonięta przez krzewy, drzewa). Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o dostępie do 100 nośników typu billboard w lokalizacjach wskazanych w pkt 3 SIWZ (oświadczenie w formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ).7. Zamawiający preferuje billboardy wolnostojące lub wiszące z zastrzeżeniem, iż billboard wiszący powinien wisieć nie wyżej niż 7 metrów od powierzchni ziemi, licząc od dolnej krawędzi reklamy.8. Wszystkie materiały wykorzystane w realizacji kampanii billboardowej powinny być odporne na działanie zewnętrznych czynników atmosferycznych oraz muszą zapewniać właściwą ekspozycję reklam.9. Wykonawca w przypadku zniszczenia billboardu zobowiązany jest do jego naprawy.10. Zamawiający ma prawo do wnoszenia uwag dotyczących jakości ekspozycji. Uwagi będą wnoszone w formie pisemnej (również droga elektroniczną) z określeniem rodzaju zauważonych wad. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych wad w terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia wad przez Zamawiającego.11. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia ekspozycji po zakończeniu kampanii billboardowej.12. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy znajdujący się w dokumentacji postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dysponowanie dodatkową ilością billboardów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach