Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg
- Adres: 17-312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego 5
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6557135 , fax. 085 655 70 80
- Data zamieszczenia: 2012-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
ul. Kraszewskiego 5 5
17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie
tel. 085 6557135, fax. 085 655 70 80
REGON: 05065905900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja strategii promocji projektu pn. Bug-rajem dla turysty - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 obejmuje: - reklama zewnętrzna: billboardy, kioski - reklama pojazdowa - plakaty w ramkach na przystankach autobusowych (wykupienie powierzchni w większych miastach: Warszawa, Białystok, Katowice itp.) - uczestnictwo znanych osób w promocji. Część 2 obejmuje: - przewodniki, mapy z zabytkami, mapy z trasami kajakowymi i rowerowymi, punktami widokowymi, ciekawymi miejscami, ulotki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie 3000,- zł (dla części 1 zamówienia) (słownie: trzy tysiące 00/100złotych), 500 zł (dla części 2 zamówienia) (słownie: pięćset 00/100złotych), przed upływem terminu do składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nowych mediów (internet, media społecznościowe, wirale, aplikacje mobilne itp.) na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku
Dodano: 2015-07-20 - Reklama Miasta Białystok w ogólnopolskim magazynie lifestylowym
Dodano: 2015-06-26 - Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu billboard wraz z drukiem i ekspozycją plakatów na nośnikach na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku.
Dodano: 2015-03-25 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Polskie Ostoje Ptaków, numer sprawy ZP IBS PAN/01/2014
Dodano: 2014-03-03 - Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych w ramach projektu Obszary o szczególnym znaczeniu przyrodniczym czynnikiem rozwoju Polski Wschodniej
Dodano: 2013-11-12 - Wykonanie billboardów, ich ekspozycja wraz z obsługą, dla projektu Akademia Młodego Biznesmena realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013,Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia
Dodano: 2009-12-01 - Wykonanie billboardów, ich ekspozycja wraz z obsługą, dla projektu Akademia Młodego Biznesmena realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013,Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia
Dodano: 2009-05-11