Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nowych mediów (internet, media społecznościowe, wirale, aplikacje mobilne itp.) na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2015-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nowych mediów (internet, media społecznościowe, wirale, aplikacje mobilne itp.) na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nowych mediów (internet, media społecznościowe, wirale, aplikacje mobilne itp.) na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie strategii komunikacji marketingowej i narzędzi w ramach kampanii Studiuj w Białymstoku; 2) Przeprowadzenie działań w internecie z wykorzystaniem: mediów społecznościowych, wirali, aplikacji mobilnych i in.; 3) Opracowanie koncepcji, przygotowanie i przeprowadzenie imprezy w Białymstoku na inaugurację roku akademickiego (event skierowany do studentów i uczniów rozpoczynających naukę w klasach maturalnych); 4) Opracowanie treści i przygotowanie projektu reklamy outdoorowej - 105 billboardów w miejscowościach na terenie woj. pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego i mazowieckiego (zarezerwowane przez Zamawiającego w terminie 16-30.09.2015 r.). 3. Odbiorcy i cel kampanii - kampania kierowana jest do: 1) uczniów klas maturalnych - celem jest promocja Białegostoku jako idealnego miejsca do studiowania oraz życia; 2) studentów białostockich uczelni wyższych, którzy nie pochodzą z Białegostoku - celem jest zachęcenie ich do wypowiedzi nt. miasta w formie tekstowej, zdjęciowej, materiału video i in. (jak postrzegają Białystok, dlaczego zdecydowali się tu studiować, jak wygląda życie studenta w Białymstoku itp.). 4. Przekaz kampanii powinien koncentrować się wokół głównych atutów Białegostoku jako ośrodka akademickiego: 1) bliskość - postrzegana wieloaspektowo (w przestrzeni, między ludźmi, blisko natury); 2) ekologia - rozumiana nie tylko jako życie w zgodzie z naturą (blisko natury), ale także jako życie w duchu slow, zdrowo, w zgodzie ze sobą. 5. Opis przedmiotu zamówienia i treść umowy mogą zostać uszczegółowione i doprecyzowane po negocjacjach przeprowadzonych z Wykonawcami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Adekwatność kreatywnej koncepcji kampanii do idei
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach