Miasto Białystok ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
- Data zamieszczenia: 2015-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
ul. Słonimska 1 1
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
REGON: 00051500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nowych mediów (internet, media społecznościowe, wirale, aplikacje mobilne itp.) na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nowych mediów (internet, media społecznościowe, wirale, aplikacje mobilne itp.) na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie strategii komunikacji marketingowej i narzędzi w ramach kampanii Studiuj w Białymstoku; 2) Przeprowadzenie działań w internecie z wykorzystaniem: mediów społecznościowych, wirali, aplikacji mobilnych i in.; 3) Opracowanie koncepcji, przygotowanie i przeprowadzenie imprezy w Białymstoku na inaugurację roku akademickiego (event skierowany do studentów i uczniów rozpoczynających naukę w klasach maturalnych); 4) Opracowanie treści i przygotowanie projektu reklamy outdoorowej - 105 billboardów w miejscowościach na terenie woj. pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego i mazowieckiego (zarezerwowane przez Zamawiającego w terminie 16-30.09.2015 r.). 3. Odbiorcy i cel kampanii - kampania kierowana jest do: 1) uczniów klas maturalnych - celem jest promocja Białegostoku jako idealnego miejsca do studiowania oraz życia; 2) studentów białostockich uczelni wyższych, którzy nie pochodzą z Białegostoku - celem jest zachęcenie ich do wypowiedzi nt. miasta w formie tekstowej, zdjęciowej, materiału video i in. (jak postrzegają Białystok, dlaczego zdecydowali się tu studiować, jak wygląda życie studenta w Białymstoku itp.). 4. Przekaz kampanii powinien koncentrować się wokół głównych atutów Białegostoku jako ośrodka akademickiego: 1) bliskość - postrzegana wieloaspektowo (w przestrzeni, między ludźmi, blisko natury); 2) ekologia - rozumiana nie tylko jako życie w zgodzie z naturą (blisko natury), ale także jako życie w duchu slow, zdrowo, w zgodzie ze sobą. 5. Opis przedmiotu zamówienia i treść umowy mogą zostać uszczegółowione i doprecyzowane po negocjacjach przeprowadzonych z Wykonawcami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Adekwatność kreatywnej koncepcji kampanii do idei
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Reklama Miasta Białystok w ogólnopolskim magazynie lifestylowym
Dodano: 2015-06-26 - Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu billboard wraz z drukiem i ekspozycją plakatów na nośnikach na potrzeby projektu Studiuj w Białymstoku.
Dodano: 2015-03-25 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Polskie Ostoje Ptaków, numer sprawy ZP IBS PAN/01/2014
Dodano: 2014-03-03 - Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych w ramach projektu Obszary o szczególnym znaczeniu przyrodniczym czynnikiem rozwoju Polski Wschodniej
Dodano: 2013-11-12 - Realizacja strategii promocji projektu pn. Bug-rajem dla turysty
Dodano: 2012-03-05 - Wykonanie billboardów, ich ekspozycja wraz z obsługą, dla projektu Akademia Młodego Biznesmena realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013,Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia
Dodano: 2009-12-01 - Wykonanie billboardów, ich ekspozycja wraz z obsługą, dla projektu Akademia Młodego Biznesmena realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013,Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia
Dodano: 2009-05-11