Przetargi.pl
Realizację robót wykończeniowych na obiekcie Wiejski Dom Kultury w Starych Moczydłach

Gmina Szastarka ogłasza przetarg

  • Adres: 23-225 Szastarka,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8714104 , fax. 015 8714130
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szastarka
    23-225 Szastarka, woj. lubelskie
    tel. 015 8714104, fax. 015 8714130
    REGON: 83040965000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizację robót wykończeniowych na obiekcie Wiejski Dom Kultury w Starych Moczydłach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. WIEJSKI DOM KULTURY W STARYCH MOCZYDŁACH 1.Roboty wykończeniowe - polegajce na wykonaniu brakujących ścianek działowych, tynków wewnętrznych ,ścian i sufitów, dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie podkładów wg. projektu technicznego, w poszczególnych pomieszczeniach, malowanie wewnętrzne i wykładziny ścian i posadzek, wykonanie elewacji wraz z dociepleniem, wykonanie opaski wokół budynku. 2. Instalacje elektryczne - przyłącze elektryczne napowietrzne typu AsXSn 4x16 dł.28 m, zabezpieczenie przedlicznikowe S303C-32A, instalacja gniazd wtykowych 230 V, instalacja oświetleniowa ,instalacja ogrzewania elektrycznego, ( w/w instalacje prowadzone w rurkach RVKL 13-22.System ochrony przeciwpożarowej TN-S 3. Instalacje wod-kan. - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Wiejskiego Domu Kultury wraz z montażem urządzeń .Wykonanie przyłącza wodociągowego z podłączeniem do sieci wodociągowej gminnej 4. Zagospodarowanie - wykonanie ogrodzenia terenu objętego inwestycją z siatki w ramach metalowych na słupkach osadzonych w uprzednio wykonanym cokole. Wykonanie koryta i podbudowy pod nawierzchnią z kostki brukowej i jej wykonanie .Oczyszczenie terenu z resztek gruzu i wywiezienie.Wykonanie trawników i nasadzenie krzewów i kwiatów. 5. Wyposażenie części budynku dla potrzeb Wiejskiego Domu Kultury w Starych Moczydłach - w stoliki typowe szt.- 5,krzesła typowe szt-18 ,szafę przelotową, zamykaną dwustronnie szt-4,stoły kuchenne ze stali nierdzewnej robocze proste szt-4, kuchnia gazowa 4-palnikowa z piekarnikiem elektrycznym szt-1,taboret gazowy szt-2,regały kuchenne ze stali nierdzewnej szt-3,zmyawarka do naczyń szt-1,patelnia elektryczna 110 l szt-1,ekspres do herbaty szt-1,mikrofalówka typowa szt-1,elektryczna maszynka do mielenia mięsa szt-1,ekspres do kawy elektryczny szt-1,szafa-chłodziarka szt-1, zasłony Verticale szt-30, lodówka szt-1. B. OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W STARYCH MOCZYDŁACH 1.Roboty wykończeniowe - polegające na wykonaniu brakujących ścianek działowych, tynków wewnętrznych ,ścian i sufitów, dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie podkładów wg. projektu technicznego, w poszczególnych pomieszczeniach, malowanie wewnętrzne i wykładziny ścian i posadzek, wykonanie elewacji wraz z dociepleniem, wykonanie opaski wokół budynku. 2. Instalacje elektryczne - montaż gniazd wtykowych 230 V, instalacja oświetleniowa ,instalacja ogrzewania elektrycznego, ( w/w instalacje prowadzone w rurkach RVKL 13-22.System ochrony przeciwpożarowej TN-S. 3. Instalacje wod-kan. - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Starych Moczydłach wraz z montażem urządzeń . 4. Zagospodarowanie - wykonanie ogrodzenia terenu objętego inwestycją z siatki w ramach metalowych na słupkach osadzonych w uprzednio wykonanym cokole. Wykonanie koryta i podbudowy pod nawierzchnią z kostki brukowej i jej wykonanie .Oczyszczenie terenu z resztek gruzu i wywiezienie. Wykonanie trawników i nasadzenie krzewów i kwiatów. 5. Wyposażenie części budynku dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Starych Moczydłach w stoliki typowe szt-3,typowe krzesła metalowe,tapicerskie szt-14,szafę zamykaną szt-1,regał ze stali nierdzewnej szt-1, zasłony Verticale szt-20 . Powyższe roboty winny być wykonane i zamontowane zgodnie ; - z przedmiarami robót,opisem zawartym w projekcie technicznym opracowanym na podstawie przepisów prawnych tj.ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity:Dz.U. z 2006 r.Nr156,poz.1118, z późń.zm) oraz Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia ; - 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie(Dz.U. z 2002 r.Nr.75,poz.609;Dz.U.z 2004 r Nr.109,poz.1156) - 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu formy projektu budowlanego (Dz.U.z 2003 r Nr 120,poz.1133) - 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej ,specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr.202 poz.2072,Dz.U. z 2005 r.Nr.75 poz.664) - zgodnie z Polskimi Normami oraz literaturą fachową , - niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz wizją w terenie . Zakres zamawianego projektu należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, projektem budowlanym ,siwz, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego . Przedmiary robót załączone do niniejszej SIWZ stanowią materiał pomocniczy do wyliczenia ceny. Wskazane w dokumentacji projektowej i przedmiarach nazwy materaiałów i urządzeń - należy przez to rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Opis stanu istniejącego budowy; - mury ścian parteru i pierwszego piętra, dach z obrynnowaniem , zbiornik na nieczystości płynne wraz z przyłączem kanalizacyjnym , część wylewek pod posadzki, nie ogrodzony docelowo teren i nie zagospodarowany. Wymagany okres gwarancji nas wykonane roboty - minimum 3 lata Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 14 810,00 PLN słownie czternaście tysięcy osiemset dziesięć PLN. 8.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009 09 22 do godz 09 00Liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego . 8.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ziemi Kraśnickiej O Szastarka nr 57 8717 2007 7000 3971 0021 W tytule przelewu należy wpisać wadium przetarg - na WDK Stare Moczydła b poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c gwarancjach bankowych d gwarancjach ubezpieczeniowych e poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. 8.4 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli a upłynął termin związania ofertą b zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy c Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d wpłynął wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 8.5 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; który został wykluczony z postępowania; którego oferta została odrzucona. 8.5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm., spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.2 posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 6.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - tj. wykonali co najmniej 1 zadanie o wartości min. 440 tys. zł w zakresie wznoszenia budowli kubaturowych lub 3 budowy tego rodzaju na łączną wartość 440 tys. zł. oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (branża ogólnobudowlana , telekomunikacyjna, sanitarna ,elektryczna i drogowa 6.4 .znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 800.000 zł. 6.5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia 1 -0 i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.10 Na potwierdzenie spełniania warunków określonych wyżej w siwz Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: Lp Nazwa dokumentu potwierdzającego: Wymagany dokument: Załącznik Nr 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Informacje z banku lub kasy Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 800 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5 Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia Wykaz osób, co namniej 10 , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz 4 osoby z uprawnieniami bez ograniczeń do sprawowania funkcji kierwniczych tj. branży ogólnobudowlanej ,sanitarnej,elektrycznej i drogowej wraz z zaświadczeniami o członkostwie w Okregowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 6 Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co namniej 1 zadanie o wartości min. 440 000 zł. lub 3 o takim samym charakterze na łączna wartość 440 000 zł. odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . 7. oświadczenie Zgodne z art.22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaszastarka.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach