Przetargi.pl
Bieżąca konserwacja korytarzy i klatek schodowych w budynku Starostwa Powiatowego część A w Puławach

Powiat Puławski ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, Aleja Królewska 19
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 886 11 36
  • Data zamieszczenia: 2016-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Puławski
    Aleja Królewska 19 19
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 886 11 36
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca konserwacja korytarzy i klatek schodowych w budynku Starostwa Powiatowego część A w Puławach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżąca konserwacja korytarzy i klatek schodowych w budynku Starostwa Powiatowego część A w Puławach zgodnie z zasadami określonymi w podanym poniżej zakresie: W ramach bieżącej konserwacji korytarzy i klatek schodowych należy wykonać usunięcie farby olejnej, naprawę zarysowań ścian i sufitów, naprawę i uzupełnienie istniejącego tynku, malowanie sufitów na biało i ścian na jednolity kolor kremowo - beżowy, wykonanie lakieru bezbarwnego do wysokości 1,5m, oczyszczenie i pomalowanie balustrad oraz oczyszczenie, uzupełnienie i polakierowanie poręczy drewnianych przy schodach na klatkach, malowanie grzejników, odnowienie drzwi dwuskrzydłowych i ościeżnic drewnianych na boczne klatki schodowe (4 szt.) oraz drzwi na dużą klatkę schodową a także 2 szt. drzwi na Salę Pompejańską, usuniecie taśm zabezpieczających pozostałych po wykonaniu powyższych prac oraz taśm zabezpieczających pozostałych na listwach kablowych z innego zamówienia, wymiana oprzyrządowania instalacji elektrycznej (gniazda, włączniki, puszki elektryczne oraz inne niezbędne elementy do wykonania wymiany). Opis zamówienia (sposób wykonania prac) zawarty jest w przedmiarze robót, jednak ilości (powierzchnia malowania) podane w przedmiarze mają walor poglądowy tj. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego określenia poszczególnych ilości niezbędnych do całościowej realizacji przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie ryczałtowe). UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ponadto pełny zakres zamówienia określony w niniejszym zamówieniu. Zwraca się też szczególną uwagę na wpis budynku do Rejestru Zabytków Województwa Lubelskiego. Wszystkie realizowane prace i poczynania Wykonawcy muszą być na bieżąco ustalane z przedstawicielem Zamawiającego. Zabrania się jakiejkolwiek ingerencji w strukturę zabytku i prowadzenia działań bez wiedzy i zgody Zamawiającego. Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku przed złożeniem oferty (zwłaszcza w celu oceny stanu technicznego sufitu korytarza na I piętrze przy pomieszczeniu socjalnym, oceny gabarytów dużej klatki schodowej). Obowiązkiem Wykonawcy w ramach wykonywanych prac będzie zabezpieczenie przed zniszczeniem np. folią: stolarki okiennej i drzwiowej, podłóg, tabliczek i innego mienia znajdującego się w miejscach wykonywanych prac. Zabezpieczenie podłóg terakoty np. tekturą falistą w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniem płytek. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób nieuciążliwy dla pracowników i użytkowników obiektu oraz na bieżąco sprzątać i utrzymywać porządek w obiekcie i na terenie otaczającym obiekt. Po zakończeniu prac danego dnia należy posprzątać budynek w taki sposób, aby następnego dnia interesanci i pracownicy mogli korzystać z budynku bez zakłóceń (szczególnie codzienne odkurzanie i umycie korytarzy, schodów i poręczy). Zabezpieczenie przejść do budynku B, np. poprzez oklejenie ich szczelnie folią, w taki sposób, aby uniemożliwić przemieszczanie się kurzu do tego budynku, w innym przypadku należy posprzątać każdorazowo korytarze budynku B. Podobnie należy codziennie przed wykonaniem prac na korytarzach zabezpieczyć drzwi do Sali Pompejańskiej w celu zabezpieczenia sali przed kurzem i przedostawaniem się materiałów budowlanych np. poprzez oklejenie ich szczelnie folią. Wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie możliwe po godzinach pracy urzędu tj. od 15:00, a w środy od godziny 16:00 oraz w soboty. Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót w godzinach pracy urzędu jedynie na bocznych klatkach schodowych (2 boczne skrajne klatki schodowe - klatka schodowa przy Wydziale Komunikacji i Dróg pomiędzy niskim parterem a wyjściem na strych prowadząca do wyjścia bocznego na dziedziniec, klatka schodowa przy Wydziale Edukacji pomiędzy niskim parterem a wyjściem na strych prowadząca do wyjścia bocznego na dziedziniec) - przy zachowaniu braku uciążliwości dla pracowników i klientów urzędu. Zakres: Budynek A (stara część): -cały parter -całe I piętro. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na zły stan techniczny sufitu na I piętrze (zdjęcia w dokumentacji) zlokalizowanego przy pomieszczeniu socjalnym oraz zakres prac związany z uzupełnieniem ubytków (możliwość skucia tynków i konieczność położenia nowych). -pięć klatek schodowych (cała duża klatka schodowa prowadząca szerokimi schodami do Sali Pompejańskiej, cała druga klatka schodowa pomiędzy parterem a pierwszym piętrem- wraz z punktem xero, cała trzecia klatka schodowa prowadząca do środkowego wyjścia na dziedziniec wewnętrzny budynku, całe dwie skrajne klatki schodowe (klatka schodowa przy Wydziale Komunikacji i Dróg pomiędzy niskim parterem a wyjściem na strych prowadząca do wyjścia bocznego na dziedziniec, klatka schodowa przy Wydziale Edukacji pomiędzy niskim parterem a wyjściem na strych prowadząca do wyjścia bocznego na dziedziniec). W zakres zamówienia nie wchodzi malowanie Sali Pompejańskiej (pok. 211). Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 1 do SIWZ, tj. w szczególności: 1. dokumentacja projektowa (dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, który to przedmiar stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty), 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zachowania parametrów materiałów lub urządzeń określonych w dokumentacji - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach ( w tym technicznych) i jakości. Jeżeli w przedmiarze robót wpisano konkretny asortyment lub słowo lub równoważne, Wykonawca ma obowiązek podać w kosztorysie ofertowym konkretną nazwę tego asortymentu, a w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego (materiału lub urządzenia), zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest obowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego (np. certyfikaty, testy higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. W przypadku nie powołania się wraz z ofertą na równoważne rozwiązania, wybrany Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego z nazwą konkretnego asortymentu a w przypadku sporządzenia kosztorysu ofertowego wraz ze sformułowaniem lub równoważne Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego na etapie składania oferty w szczególności w przypadku gdy Wykonawca nie powołuje się na rozwiązania równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 62102032190000910200121392 z dopiskiem Bieżąca konserwacja korytarzy i klatek schodowych w budynku Starostwa Powiatowego część A w Puławach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach