Powiat Świecki ogłasza przetarg
- Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
- Data zamieszczenia: 2013-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
REGON: 09235097800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zajęć specjalistycznych z obsługi kas fiskalnych dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - uczestniczek i uczestników Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi edukacyjnej pn.: Realizacja zajęć specjalistycznych z zakresu obsługi kas fiskalnych w Technikum i Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzących w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem, ul. Myśliwska 1, 86-170 Nowe. 2. Obowiązki Wykonawcy: 1) przeprowadzenie zajęć z programem, który musi obejmować następujące zagadnienia: a) stosowanie kas fiskalnych w świetle obowiązujących aktów prawnych regulujących zasady ewidencjonowania sprzedaży; b) przygotowanie kasy do pracy, zasady BHP, zakładanie papieru; c) programowanie kasy fiskalnej; d) sprzedaż z użyciem kodów PLU i kodów kreskowych; e) korzystanie z klawiszy szybkiej sprzedaży, stosowanie różnych form płatności, programowanie kursu euro, przyjmowanie płatności w euro; f) stornowanie pozycji paragonu i anulowanie paragonu, udzielanie rabatów i dodawanie narzutów, ewidencja obrotu opakowaniami zwrotnymi; g) wykonywanie raportu dobowego i raportu stanu kasy; 2) przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami Projektu rozmowy sterowanej na temat równości płci na pierwszych zajęciach; 3) dokonanie diagnozy przyrostu wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć na podstawie testów na początku i na końcu zajęć; 4) zrealizowanie co najmniej 8 godzin zajęć dla każdej grupy liczącej 6 osób w grupie, liczebność grup nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru, za nabór uczestników na zajęcia odpowiedzialny będzie Szkolny koordynator Projektu; 5) przeprowadzenie zajęć na terenie szkoły w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy przez dyrektora szkoły, wyposażonej w kasy fiskalne NOVITUS PS 3000; 6) przeprowadzenie zajęć poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie, gdzie przez jedną godzinę rozumie się 45 minut zajęć; 7) sporządzanie na bieżąco dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności Dziennika zajęć i Listy obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) sporządzenie harmonogramu zajęć porozumieniu z dyrektorem szkoły i Szkolnym koordynatorem Projektu; 9) niezwłoczne powiadamiania Szkolnego koordynatora Projektu o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 10) przestrzegania prawidłowej promocji Projektu poprzez oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektóww ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 11) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 12) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć w terminie 10 dni od dnia zakończenia zajęć z każdą grupą - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługi szkoleniowe dla osadzonych, znak sprawy D/Kw-220/13/2016
Dodano: 2016-06-23 - Pracownik budowlany; glazurnik-posadzkarz
Dodano: 2016-06-01 - Fakturowanie z obsługą kas fiskalnych, terminalem kart płatniczych oraz systemem HACCP, Sprzedawca-kasjer z obsługą kasy fiskalnej.
Dodano: 2016-05-24 - Księgowość, Księgowość dla początkujących.
Dodano: 2016-05-20 - Spawanie w dwóch metodach MAG 135 i MIG 131
Dodano: 2016-05-17 - Spawanie w metodach 141 TIG i 135 MAG
Dodano: 2016-05-06 - usługi szkoleniowe dla osadzonych, znak sprawy D/Kw-220/9/2016
Dodano: 2016-04-29 - KURS PRAWA JAZDY KAT. C+E i D ORAZ KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ PRZYŚPIESZONEJ I SZKOLENIA OKRESOWEGO KIEROWCÓW
Dodano: 2016-04-26 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego Drukarz - introligator wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami dla 10 uczestników szkolenia w Inowrocławiu
Dodano: 2016-04-21 - Organizacja specjalistycznego szkolenia zawodowego SolidWorks dla studentów kierunków technicznych prowadzonych przez Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-04-14