Przetargi.pl
Realizacja zadania inwestycyjnego pn. Uszczelnienie oraz ocieplenie dachu i ścian hali sportowej Gimnazjum nr 3 w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2014-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania inwestycyjnego pn. Uszczelnienie oraz ocieplenie dachu i ścian hali sportowej Gimnazjum nr 3 w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zadania inwestycyjnego pn. Uszczelnienie oraz ocieplenie dachu i ścian hali sportowej Gimnazjum nr 3 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Zamówienie obejmuje wykonanie: 1. pokrycia dachu wraz ze ścianami blachą trapezową łukową i prostą, sięgającą poziomu gruntu wraz z ociepleniem (wełna mineralna, blacha FLOLINE 40 powlekana gr. 0,75 mm lub równoważna), 2. ścian szczytowych z poliwęglanu pięciokomorowego ok. 145 m2, 3. systemowej izolacji przeciwwilgociowej oraz termicznej z płyt styroduru ok. 73,00 m2, 4. obróbek blacharskich ok. 84 m2, 5. ścieków z prefabrykatów betonowych ok. 98 m z podłączeniem do sieci kanalizacji deszczowej, 6. instalacji odgromowej, 7. przebudowy wentylacji, 8. naprawy ścian na połączeniach z dźwigarami łukowymi, 9. świadectwa energetycznego. II. Miejsce wykonywania robót: ul. Tuwima 12 w Ostrowie Wielkopolskim. III. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. projekt budowlano-wykonawczy - branża architektura - załącznik nr 9, 2. projekt budowlany - branża konstrukcja - załącznik nr 10, 3. projekt budowlano-wykonawczy - branża sanitarna - załącznik nr 11, 4. projekt budowlano-wykonawczy - elektryczna - załącznik nr 12, 5. audyt energetyczny - załącznik nr 13, 6. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 14, 7. przedmiar robót - załącznik nr 15. IV. Inne wymagania: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! Jeżeli w przedmiocie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że materiały te spełniają wymagania zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122259
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach