Przetargi.pl
Realizacja zadań merytorycznych - warsztaty/doradztwo w ramach animacji powiązań kooperacyjnych, które realizowane będzie jako zadania projektu pt. Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój.

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2547408, centrala 2547598 , fax. 042 2547418
  • Data zamieszczenia: 2010-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
    ul. Wojska Polskiego 121 121
    91-726 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2547408, centrala 2547598, fax. 042 2547418
    REGON: 00027579000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadań merytorycznych - warsztaty/doradztwo w ramach animacji powiązań kooperacyjnych, które realizowane będzie jako zadania projektu pt. Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu: warsztatów/doradztwa w ramach animacji powiązań kooperacyjnych, które realizowane będzie jako zadania projektu pt. Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój. Miejsce odbywania: Warsztaty/doradztwo zostaną przeprowadzone w Akademii Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 121. Wskazane terminy realizacji: od dnia 02.11.2010r. do dnia 30.11.2012r. Wymagany zakres warsztatów/doradztwa: 1. przeprowadzenie siedmiu spotkań o charakterze warsztatowym i doradczym dla studentów Akademii w zakresie: -Geneza powstawania trendów - prezentacja i przykłady -Źródła informacji o modzie i specjalistycznych firmy zajmujących się prognozowaniem trendów -Prognozowanie trendów -Wpływ ogólnych wydarzeń światowych i kulturalnych na trendy w modzie -Media modowe - ich miejsce w świecie mody oraz wpływa na trendy w modzie -Trendy a przemysł -Targi w branży mody i tygodnie mody -Kopiowanie a inspiracje -Ulica i gwiazdy - znaczenia trendów ulicznych dla branży modowej, konfrontacja tego tematu w układzie Polska- Świat, -Sklepy - współpraca projektantów ze sklepami -Prezentacje i omawianie projektów studentów -Dyskusje 2. Warsztaty zostaną przeprowadzone dla grup studentów Akademii, będących członkami powiązania kooperacyjnego liczących nie więcej niż 15 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wykształcenie w zakresie zarządzania firmami z branży mody
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach