Przetargi.pl
Realizacja w formule zaprojektuj- wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Modernizacja targowiska w m. Góra,,.

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2010-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja w formule zaprojektuj- wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Modernizacja targowiska w m. Góra,,.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do zgłoszenia robót ( zakres i forma zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastrutury z dnia 22 kwietnia 2005 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 75, poz. 2075) i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w programie funkcjonalno- użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ oraz obowiązującymi przepisami prawa. Obszar zainwestowania to powierzchnia działki nr ewid. 919 stanowiąca powierzchnię 2106 m2. Modernizacja targowiska ma doprowadzić do powstania stałego miejsca dla prowadzenia handlu obwoźnego oraz handlu ze zlokalizowanych na targowisku przestawnych pawilonów handlowych. Zakres robót rozbiórkowych obejmuje: demontaż stałego wyposażenia placu targowego w postaci stołów stalowych zadaszonych, - rozbiórka murka okalającego plac od strony południowej i wschodniej, - rozbiórka nawierzchni asfaltowej brukowej, - przycinka dwóch drzew lip, po uzyskaniu zgody Wydziału Gospodarki Komunalnej I Ochrony Środowiska, - demontaż nieczynnych słupów energetycznych, - rozebranie krawężników wyznaczających miejsca parkingowe. Szczegółowy zakres robót budowlanych będzie wynikał z opracowanego projektu budowlano-wykonawczego. Wykonawca zdobędzie wszelkie uzgodnienia, badania, zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych. Wykonawca w pierwszym etapie opracuje i uzgodni z konserwatorem koncepcję zamierzenia inwestycyjnego w pełnym zakresie wynikającym z programu funkcjonalno- użytkowego i treści uzgodnień z konserwatorem, stanowiących załącznik do SIWZ ( nowa lokalizacja pawilonów handlowych, nowa lokalizacja stołów zadaszonych na stałe montowanych, nowa lokalizacja placu parkingowego, nawierzchnia, oświetlenie, odwodnienie, murek okalający wraz z wejściami i wjazdami) , a następnie na podstawie zatwierdzonej koncepcji opracuje dokumentację na zakres robót opisany w programie funkcjonalno- użytkowym, nie obejmujący budowy stałych pawilonów, które Inwestor zaplanował do realizacji w ramach II etapu. Na podstawie tak opracowanej dokumentacji i zgłoszenia robót Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane opisane w dokumentacji i niezbędne do właściwego funkcjonowania targowiska. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych . Wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu wprowadza się obowiązek wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 PLN ( sześć tysięcy złotych). 2. Zasady i formy wnoszenia wadium opisano w w.w. przepisach ustawy Pzp. 3. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli gotówkowa, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego , a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 02.09. 2010 r. przed godz. 12.00. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto BANK SPÓŁDZIELCZY WSCHOWA O / GÓRA 44 8669 0001 0123 2529 2000 0003. z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na: (jakiego postępowania dotyczy) . 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach