Przetargi.pl
Realizacja w formule zaprojektuj- wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa basenu krytego w m. Góra,,.

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2011-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja w formule zaprojektuj- wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa basenu krytego w m. Góra,,.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych wraz z montażem finansowym w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa basenu krytego w m. Góra,, 3.1.Do obowiązków Wykonawcy należy: - opracowanie mapy do celów projektowych, - opracowanie dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z założeniami programu funkcjonalno- użytkowego, stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji oraz uzyskanej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie ( m. in. opracowanie instrukcji p.poż. i oznakowanie obiektu ) wraz z zapewnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji , zapewnienie obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Inwestora decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, leżących po stronie Wykonawcy, opracowanie świadectwa energetycznego. UWAGA: Budowa drogi dojazdowej do obiektu stanowi odrębną inwestycję . - montaż finansowy inwestycji : umowa o wykup wierzytelności pomiędzy Wykonawcą , a instytucją finansową / bankiem. Efektem pracy basenu krytego po wykonaniu i rozruchu będzie : - uzyskanie funkcjonowania basenu dla zakładanej maksymalnej jednoczesnej liczby użytkowników: 85 osób na hali basenowej i 16 osób w barze oraz uzyskanie funkcjonowania kręgielni dla zakładanej maksymalnej jednoczesnej liczby użytkowników 30 osób, - uzyskanie wody do celów basenowych, która składem będzie wskaźnikom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29.03.2007 r . przy założeniu, że woda dostarczana na obiekt będzie spełniała warunki wody pitnej, - uzyskanie niezawodności pracy urządzeń stacji w tym głównie stacji uzdatniania wody do celów basenowych poprzez zastosowanie: nowoczesnych technologii uzdatniania wody, nowoczesnych urządzeń ( pompy, filtry, armatura , rurociągi ) , nowoczesnej aparatury kontrolno pomiarowej oraz sterującej, urządzeń podtrzymujących napięcie, a także układów wentylacji i ogrzewania , - zapewnienie niskiej energochłonności obiektu, - uzyskanie obiektu gotowego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie ( z zastrz. iż budowa drogi dojazdowej stanowi odrębną inwestycję ), Na wykonany przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres 5 lat od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy / zapis zawarty w programie funkcjonalno- użytkowym dotyczący długości gwarancji równej 36 miesiącom nie znajduje zastosowania /. W ramach budowy obiektu basenu należy zaprojektować oraz wykonać : - wykonanie budynku basenu z wydzieloną funkcją kręgielni, - wykonanie technologii uzdatniania wody opartej na systemie : koagulacja+ filtracja+ korekta pH + dezynfekcja związkiem chloru uzyskiwanym w procesie elektrolizy membranowej oraz wykonanie innych technologii niezbędnych dla funkcjonowania basenu i kręgielni, - wykonanie układu komunikacyjnego z drogami, placami i chodnikami, - wykonanie sieci i przyłączy mediów, zagospodarowanie zielenią oraz elementy malej architektury, - urządzenia i instalacje technologiczne, - instalacje elektryczne i AKPiA, - obiekty zagospodarowania terenu, - przeszkolenie personelu Zamawiającego, przeprowadzenie rozruchu urządzeń, próby eksploatacyjne i eksploatację próbną , - inne zobowiązania konieczne do przejęcia robót od Wykonawcy i przekazania obiektu do eksploatacji i użytkowania , w tym wyposażenie obiektu w urządzenia i narzędzia eksploatacyjne oraz bezpieczeństwa i higieny pracy wg standardu wynikającego z zastosowanej technologii i rozwiązań materiałowych. Wykonawca zapewni także kompletne oznakowanie obiektów, urządzeń , stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania. Wskaźniki powierzchniowo- kubaturowe : Powierzchnie netto budynku basenu: - przyziemie 1422 m2, - piętro 1387 m2, - kubatura 13890 m3, - powierzchnia zabudowy basenu 1510 m2, - tereny zielone 5009,40 m2, - powierzchnie utwardzone w zakresie działki inwestycyjnej basenu 3131,40 m2, - plac zabaw 32,00 m2, - powierzchnia netto 2810,00 m2, - powierzchnie utwardzone w zakresie działki inwestycyjnej ulic- drogi dojazdowe, ciągi pieszo- jezdne z poboczem, oświetleniem ulicznym i kanalizacją deszczową 3020,50 m2. 3.2. Projektowany obiekt zlokalizowany będzie na działkach nr 630/8 i 644/2 w Górze. Przeznaczeniem obiektu jest realizacja funkcji dydaktycznych, sportowych i rekreacyjnych w Gminie. Budynek basenu będzie posiadał dwie kondygnacje : przyziemie i piętro , przykryty będzie na hali basenowej dachem na konstrukcji z drewna klejonego, na pozostałej części obiektu stropodachem żelbetowym nie wentylowanym. Kształt rzutu budynku będzie zwarty , bryła będzie przekryta dachami zróżnicowanymi wysokościowo w niewielkim stopniu. 3.3. Warunki finansowania: 1) Zamawiający sfinansuje zadanie w latach 2012- 2018, 2) Zamawiający wymaga przesunięcia okresu finansowania w stosunku do okresu realizacji rzeczowej. W związku z tym Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał cesji wierzytelności na wybraną przez siebie instytucję finansową / bank. 3) Zamawiający będzie regulował kwoty zobowiązania finansowego wynikające z umowy z Wykonawcą w kolejnych latach zgodnie z zasadami opisanymi w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 350 000,00 złotych ( trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r.,Nr 42, poz. 275) 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 08.11.2011 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem BANK SPÓŁDZIELCZY WSCHOWA O / GÓRA 44 8669 0001 0123 2529 2000 0003 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach