Przetargi.pl
Realizacja usługi cateringowej dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Tworogu w terminie do 31.12.2024 r.

SZKOŁA PODSTAWOWA IM. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH ogłasza przetarg

  • Adres: 42-690 Tworóg, ul. Szkolna 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 284 78 44
  • Data zamieszczenia: 2023-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH
    ul. Szkolna 15
    42-690 Tworóg, woj. śląskie
    tel. 32 284 78 44
    REGON: 000271503
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sptworog.szkolna.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usługi cateringowej dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Tworogu w terminie do 31.12.2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu posiłków, dostarczeniu w termosach termoizolacyjnych, załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków oraz usunięciu z terenu szkoły wszystkich odpadów pokonsumpcyjnych. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach uzgodnionych z dyrektorem szkoły lub pomocą kuchenną, nie później niż do godz. 11:30, z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych, wakacji, dni wolnych od zajęć dydaktycznych i innych dni uzgodnionych. 1. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o ostatecznej ilości posiłków w dniu realizacji, najpóźniej do godz. 900. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły dostawa posiłków odbędzie się w innych godzinach – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 2. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci.3. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy (przewidywany termin realizacji : od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024r.) na 15486 obiadów (tj. ok. 178 dni dla ok. 87 dzieci dziennie). Liczba dzieci i ilość posiłków podane są liczbami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.4. Dostarczone posiłki (obiady) mają składać się z dwóch dań: zupa i drugie danie.5. Dowóz posiłków będzie wykonywany pod następujący adres: Tworóg, ul. Szkolna 15, 42-690 Tworóg - dzieci w wieku 6 - 15 lat. Wykonawca najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego jednomiesięcznego okresu dostawy posiłków ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycje jadłospisu na kolejny miesiąc. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie skorygować pozycje jadłospisu, które zostaną zakwestionowane przez Zamawiającego, stosownie do zaleceń Zamawiającego. Jadłospis musi zawierać gramaturę posiłków na każdy tydzień wraz z wykazem alergenów i sposobem obróbki termicznej posiłków.6. Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości, zarówno co do wartości odżywczej, jak i gramatury; gorące, świeże, smaczne i estetyczne oraz winny uwzględniać polską tradycję kulinarną.7. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględnić normy produktów dla dzieci w wieku 6 - 15 lat, z zastrzeżeniem, że wartość kaloryczna posiłku dla 1 osoby nie będzie niższa jak 1000 kcal. 8. Posiłki nie mogą być sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie fast food lub mrożonych składników. Ponadto nie dopuszcza się powtarzalności proponowanych zestawów w układzie krótszym niż 10 - dniowy.9. Wartość energetyczna całodziennego posiłku powinna być dostosowana do potrzeb żywieniowych danej grupy osób, zależnie od ich wieku, płci, aktywności fizycznej. Zgodnie z ogólnie przyjętymi zaleceniami żywienie w szkole powinno dostarczać ok. 30% całodziennego zapotrzebowania energetycznego zgodnie z aktualnymi normami żywienia.10. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków. Próbki posiłków Wykonawca zobowiązany jest przechowywać na swoim terenie. 11. Wykonawca ponosi także koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku oraz koszty usunięcia z terenu szkoły wszelkich odpadków pokonsumpcyjnych.12. Wykonawca będzie dostarczał posiłki w specjalistycznych wysterylizowanych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw oraz przystosowanym do tego celu pojazdem.13. Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, które dołącza jako załączniki do umowy. 14. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. 15.W przypadku zakwestionowania przez Dyrektora szkoły dostarczonych posiłków pod względem wymogów wskazanych w ust. 8, 9 i 10, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć posiłki wolne od wad, najpóźniej w ciągu 2 godzin. Za opóźnienie w dostarczeniu posiłków wolnych od wad Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1,5 % wartości brutto zakwestionowanego posiłku.16. Za opóźnienie w dostarczeniu posiłków Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 50,00 zł brutto – za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia w stosunku do terminu, o którym mowa ust. 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach