Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5765211...13, 5767278
- Data zamieszczenia: 2014-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
ul. Sobieskiego 3 3
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 082 5765211...13, 5767278
REGON: 11020012000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usługi - pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach i przedszkolach w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez podniesienie jakości systemu doskonalenia nauczyciel w powiecie krasnostawskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe 1Przedmiotem zamówienia jest usługa - pełnienie funkcji eksperta zewnętrznego wspierającego proces wspomagania w szkołach i przedszkolach w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez podniesienie jakości systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie krasnostawskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Ekspert zewnętrzny wspierający proces wspomagania w szkołach i przedszkolach to specjalista z konkretnej dziedziny w ramach danej oferty doskonalenia z pośród 24 tematów ofert wypracowanych w ramach projektu systemowego System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Zadania eksperta zewnętrznego obejmują przede wszystkim przygotowanie i prowadzenie dostosowanych do potrzeb szkoły warsztatów oraz innych zaplanowanych form doskonalenia zawodowego dla nauczycieli tj. konsultacji indywidualnych i grupowych, wykładów itd. Zamówienie dzieli się na 12 części (według ofert doskonalenia). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z poniżej opisanych części zamówienia: Część 1 zamówienia: pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach z zakresu oferty - Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła. 1. Termin realizacji zadań: od dnia podpisania umowy do 31.01.2015 r. 2. Wymiar godzin: w każdej z 7 szkół wymienionych w pkt. 3 po 25 godzin łącznie, w tym 15 godzin warsztatów oraz 10 godzin wykładów i konsultacji. Łącznie 175 godzin w ramach Części 1 zamówienia. 3. Miejsce realizacji zadań: Szkoła Podstawowa w Kraśniczynie, Gimnazjum w Kraśniczynie, Szkoła Podstawowa w Jaślikowie, Szkoła Podstawowa Nr 3 w Krasnymstawie, Szkoła Podstawowa w Siedliskach Drugich, Gimnazjum w Siedliskach Drugich, Gimnazjum w Zakręciu. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy Roczny Plan Wspomagania każdej szkoły wymienionej w pkt. 3, określający tematykę warsztatów, wykładów i konsultacji. Część 2 zamówienia: pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach z zakresu oferty - Praca z uczniem młodszym. 1. Termin realizacji zadań: od dnia podpisania umowy do 31.01.2015 r. 2. Wymiar godzin: w każdej z 4 szkół wymienionych w pkt. 3 po 25 godzin łącznie, w tym 15 godzin warsztatów oraz 10 godzin wykładów i konsultacji. Łącznie 100 godzin w ramach Części 2 zamówienia. 3. Miejsce realizacji zadań: Szkoła Podstawowa w Tarzymiechach, Szkoła Podstawowa w Tarnogórze Kolonii, Szkoła Podstawowa w Tarnogórze, Szkoła Podstawowa w Siennicy Nadolnej. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy Roczny Plan Wspomagania każdej szkoły wymienionej w pkt. 3, określający tematykę warsztatów, wykładów i konsultacji. Część 3 zamówienia: pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach i przedszkolu z zakresu oferty - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? 1. Termin realizacji zadań: od dnia podpisania umowy do 31.01.2015 r. 2. Wymiar godzin: w każdej z 4 szkół wymienionych w pkt. 3 po 25 godzin łącznie, w tym 15 godzin warsztatów oraz 10 godzin wykładów i konsultacji. Łącznie 100 godzin w ramach Części 3 zamówienia. 3. Miejsce realizacji zadań: Liceum Ogólnokształcące w Żółkiewce, Technikum w Żółkiewce, Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Żółkiewce, Szkoła Podstawowa w Siennicy Różanej. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy Roczny Plan Wspomagania każdej szkoły wymienionej w pkt. 3, określający tematykę warsztatów, wykładów i konsultacji. Część 4 zamówienia: pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach w ramach oferty - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. 1. Termin realizacji zadań: od dnia podpisania umowy do 31.01.2015 r. 2. Wymiar godzin: w każdej z 3 szkół wymienionych w pkt. 3 po 25 godzin łącznie, w tym 15 godzin warsztatów oraz 10 godzin wykładów i konsultacji. Łącznie 75 godzin w ramach Części 4 zamówienia. 3. Miejsce realizacji zadań: Szkoła Podstawowa w Krupem, Gimnazjum w Krupem, II LO w Krasnymstawie. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy Roczny Plan Wspomagania każdej szkoły wymienionej w pkt. 3, określający tematykę warsztatów, wykładów i konsultacji. Część 5 zamówienia: pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach w ramach oferty - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? 1. Termin realizacji zadań: od dnia podpisania umowy do 31.01.2015 r. 2. Wymiar godzin: w każdej z 3 szkół wymienionych w pkt. 3 po 25 godzin łącznie, w tym 15 godzin warsztatów oraz 10 godzin wykładów i konsultacji. Łącznie 75 godzin w ramach Części 5 zamówienia. 3. Miejsce realizacji zadań: Szkoła Podstawowa w Małochwieju Dużym, Gimnazjum w Małochwieju Dużym, Gimnazjum Nr 3 w Krasnymstawie. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy Roczny Plan Wspomagania każdej szkoły wymienionej w pkt. 3, określający tematykę warsztatów, wykładów i konsultacji. Część 6 zamówienia: pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w przedszkolach w ramach oferty - Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 1. Termin realizacji zadań: od dnia podpisania umowy do 31.01.2015 r. 2. Wymiar godzin: w każdej z 2 placówek wymienionych w pkt. 3 po 25 godzin łącznie, w tym 15 godzin warsztatów oraz 10 godzin wykładów i konsultacji. Łącznie 50 godzin w ramach Części 6 zamówienia. 3. Miejsce realizacji zadań: Przedszkole Nr 5 w Krasnymstawie, Publiczne Gimnazjum w Rudniku. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy Roczny Plan Wspomagania każdej szkoły wymienionej w pkt. 3, określający tematykę warsztatów, wykładów i konsultacji. Część 7 zamówienia: pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach w ramach oferty - Rodzice są partnerami szkoły. 1. Termin realizacji zadań: od dnia podpisania umowy do 31.01.2015 r. 2. Wymiar godzin: w każdym z 2 przedszkoli wymienionych w pkt. 3 po 25 godzin łącznie, w tym 15 godzin warsztatów oraz 10 godzin wykładów i konsultacji. Łącznie 50 godzin w ramach Części 7 zamówienia. 3. Miejsce realizacji zadań: Przedszkole Nr 4 w Krasnymstawie, Przedszkole Nr 6 w Krasnymstawie. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy Roczny Plan Wspomagania każdej szkoły wymienionej w pkt. 3, określający tematykę warsztatów, wykładów i konsultacji. Cześć 8 zamówienia: pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach w ramach oferty - Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. 1. Termin realizacji zadań: od dnia podpisania umowy do 31.01.2015 r. 2. Wymiar godzin: w każdej z 2 szkół wymienionych w pkt. 3 po 25 godzin łącznie, w tym 15 godzin warsztatów oraz 10 godzin wykładów i konsultacji. Łącznie 50 godzin w ramach Części 8 zamówienia. 3. Miejsce realizacji zadań: Szkoła Podstawowa w Wirkowicach, Gimnazjum w Siennicy Różanej. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy Roczny Plan Wspomagania każdej szkoły wymienionej w pkt. 3, określający tematykę warsztatów, wykładów i konsultacji. Część 9 zamówienia: pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach w ramach oferty - Ocenianie kształtujące. 1. Termin realizacji zadań: od dnia podpisania umowy do 31.01.2015 r. 2. Wymiar godzin: w każdej z 2 szkół wymienionych w pkt. 3 po 25 godzin łącznie, w tym 15 godzin warsztatów oraz 10 godzin wykładów i konsultacji. Łącznie 50 godzin w ramach Części 9 zamówienia. 3. Miejsce realizacji zadań: Szkoła Podstawowa w Fajsławicach, Publiczne Gimnazjum w Fajsławicach. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy Roczny Plan Wspomagania każdej szkoły wymienionej w pkt. 3, określający tematykę warsztatów, wykładów i konsultacji. Część 10 zamówienia: pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach w ramach oferty - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? 1. Termin realizacji zadań: od dnia podpisania umowy do 31.01.2015 r. 2. Wymiar godzin: w każdej z 2 szkół wymienionych w pkt. 3 po 25 godzin łącznie, w tym 15 godzin warsztatów oraz 10 godzin wykładów i konsultacji. Łącznie 50 godzin w ramach Części 10 zamówienia. 3. Miejsce realizacji zadań: Szkoła Podstawowa w Izbicy, Gimnazjum w Izbicy. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy Roczny Plan Wspomagania każdej szkoły wymienionej w pkt. 3, określający tematykę warsztatów, wykładów i konsultacji. Część 11 zamówienia: pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach w ramach oferty - Efektywna praca zespołów nauczycielskich. 1. Termin realizacji zadań: od dnia podpisania umowy do 31.01.2015 r. 2. Wymiar godzin: w każdej z 2 szkół wymienionych w pkt. 3 po 25 godzin łącznie, w tym 15 godzin warsztatów oraz 10 godzin wykładów i konsultacji. Łącznie 50 godzin w ramach Części 11 zamówienia. 3. Miejsce realizacji zadań: Szkoła Podstawowa w Orłowie Drewnianym, Gimnazjum w Orłowie Drewnianym. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy Roczny Plan Wspomagania każdej szkoły wymienionej w pkt. 3, określający tematykę warsztatów, wykładów i konsultacji. Część 12 zamówienia: pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach w ramach oferty - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny internet. 1. Termin realizacji zadań: od dnia podpisania umowy do 31.01.2015 r. 2. Wymiar godzin: w 1 szkole wymienionej w pkt. 3 po 25 godzin łącznie, w tym 15 godzin warsztatów oraz 10 godzin wykładów i konsultacji. Łącznie 25 godzin w ramach Części 12 zamówienia. 3. Miejsce realizacji zadań: Gimnazjum w Siennicy Nadolnej. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy Roczny Plan Wspomagania każdej szkoły wymienionej w pkt. 3, określający tematykę warsztatów, wykładów i konsultacji. 2 Podstawowe obowiązki Wykonawcy, wymagania i warunki współpracy z Wykonawcą w zakresie realizacji usługi - pełnienia funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach-przedszkolach dla każdej z części zamówienia opisanej w pkt. 3.1 to: 1. Przeprowadzenie doskonalenia w roku szkolnym 2014-2015 w okresie od dnia podpisania umowy do 31 stycznia 2015 r. w każdej ze szkół-przedszkolach opisanych w każdej części zamówienia po 25 godzin łącznie w tym 15 godzin warsztatów oraz 10 godzin wykładów lub konsultacji grupowych. 2. Opracowanie harmonogramu spotkań dostosowanego do specyfiki pracy szkoły i potrzeb nauczycieli uczestniczących w projekcie - w terminie do 5 dni od podpisania umowy. 3. Współpraca z Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji, zwanym dalej SORE w zakresie organizacji spotkań. 4. Opracowanie i udostępnienie nauczycielom scenariuszy spotkań oraz innych własnych materiałów samokształceniowych z zakresu danej części zamówienia. 5. Zapoznanie się z diagnozą potrzeb danej szkoły-przedszkola zawartej w RPW udostępnioną przez SORE 6. Opracowanie testów kompetencji oraz ich przeprowadzenie (na pierwszym spotkaniu oraz na ostatnim). 7. Przy współpracy z SORE opracowanie podsumowania z przeprowadzonych testów (podsumowanie opracowywane jest na każda grupę). 8. Prowadzenie dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego 9. Realizacja innych zadań niezbędnych dla prawidłowego działania procesu wspomagania. 10. Przygotowywanie i prowadzenie, w uzgodnieniu z koordynatorem merytorycznym lub SORE , dokumentacji realizowanych zadań, w szczególności w zakresie dokumentacji stanowiącej źródło weryfikacji-pozyskania danych do pomiaru wskaźników pomiaru celów projektu. 11. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania świadczonej usługi w formie miesięcznych kart czasu pracy. 12. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację zadań wynikających z umowy o czym poinformuje Wykonawcę. 13. Wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w celu prawidłowej realizacji umowy tj. w szczególności po stronie Wykonawcy leżą wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty związane z dojazdami, delegacjami itp. 14. Wynagrodzenie będzie płatne po wykonaniu zlecenia z dołu w ciągu 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku lub faktury. 15. Wykonawca nie ponosi kosztów udostępnienia pomieszczeń związanych z realizacją zadań eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach-przedszkolach. Wykłady, warsztaty i konsultacje odbywały się będą w na terenie szkół, przedszkoli po uzgodnieniu z dyrektorami szkół-przedszkoli uczestniczących w projekcie. 16. Łączne zaangażowanie osoby, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy na stanowisku Eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach-przedszkolach, w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekroczyć łącznej liczby 240 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. 17. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę tej samej osoby do kilku części zamówienia Wykonawca musi uwzględnić ograniczenia dotyczące łącznej liczby godzin wynikającej z pkt. 16. W sytuacji jeżeli zaproponowana w ofercie osoba nie będzie w stanie zrealizować zamówienia z uwagi na powyższe ograniczenia, Wykonawca ma obowiązek zapewnić eksperta o co najmniej minimalnych kwalifikacjach określonych w siwz. 18. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego przenosi w dniu podpisania protokołu odbioru na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do wszelkich utworów powstałych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym projektem, w tym również do dokumentów finansowych Wykonawcy. 3. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWEJ CONNECT
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzenia kursów tłumaczeń konsekutywnych (sekcja angielska, romańska, słowiańska) w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji
Dodano: 2016-05-24 - Zakup usługi przeprowadzenia cyklu warsztatów KickOff Session dla pomysłodawców projektów biznesowych w ramach platformy startowej: CONNECT
Dodano: 2016-05-20 - Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Dodano: 2016-05-13 - Usługi przeprowadzenia kursów z zakresu specjalistycznego języka angielskiego i/lub niemieckiego oraz tłumaczeń konsekutywnych w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji z podziałem na części
Dodano: 2016-05-06 - Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości
Dodano: 2015-12-11 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-09-29 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-08-18 - Przetarg nieograniczony na organizację bezpłatnych warsztatów dla dzieci i młodzieży szkolnej (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia) dotyczących tematyki ochrony bioróżnorodności fauny i flory morskiej w ramach projektu Dobry Klimat dla morza Good Climate for the Sea realizowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014, nr PZP-01/08/2015
Dodano: 2015-08-13 - usługa nadzoru i sprawowania opieki merytorycznej nad Studentkami i Studentami kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne uczestniczącymi w zajęciach Opieka specjalistyczna nad osobą starszą - moduł na kierunkach: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne w czasie grupowych zajęć stażowych realizowanych w ramach projektu MEDFUTURE - Medyczne zawody przyszłości; nr sprawy UM-ZP-262-43/15
Dodano: 2015-07-16