Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji - Rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Aleksandrowie Drugim z przeznaczeniem na Przychodnię Zdrowia

Urząd Gminy Aleksandrów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-408 Aleksandrów,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6875002
  • Data zamieszczenia: 2014-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów
    23-408 Aleksandrów, woj. lubelskie
    tel. 084 6875002
    REGON: 95001432800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji - Rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Aleksandrowie Drugim z przeznaczeniem na Przychodnię Zdrowia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem niżej wymienionych materiałów budowlanych na plac zlokalizowany przy Urzędzie Gminy Aleksandrów, Aleksandrów Drugi 380, 23-408 Aleksandrów. Miejscem dostawy betonu (pozycja nr 1 przedmiotu zamówienia) jest plac budowy zlokalizowany na działkach o numerach ewidencyjnych: 1438/4, 1439/2, 1440/2, położone są w obrębie geodezyjnym Aleksandrów Drugi. Lp. Nazwa materiału budowlanego Jedn. Ilość 1. Beton zwykły z kruszywa naturalnego C12/15 (B-15) podawany pompą do betonu-m3 44. 2. Cegła budowlana pełna 25x12x6,5 cm klasa 150 szt- 2350. 3. Cegła ceramiczna kratówka typ K-3, 25x12x22 cm, kl. 15-szt 3500. 4. Cegła ceramiczna modularna 28,8x8,8x22 cm, kl.15-szt 2860 5. Cement portlandzki CEM I/R lub N - CEM I 32,5 - workowany -t1,4. 6. Folia polietylenowa izolacyjna 0,40mm -m2470. 7. Nadproże prefabrykowane typu L19N120-szt2. 8. Nadproże prefabrykowane typu L19N150-szt 20. 9. Nadproże prefabrykowane typu L19N180-szt 18. 10 Nadproże prefabrykowane typu L19N210-szt 24. 11. Nadproże prefabrykowane typu L19N240-szt 11. 12. Piasek budowlany frakcja 0-2 mm-m3 30. 13. Płyta styropianowa gr. 2 cm EPS 70-040 -m3 2. 14. Pręt okrągły żebrowany skośnie do zbrojenia betonu fi 12mm kg 16. 15. Pręt okrągły żebrowany skośnie do zbrojenia betonu fi 14mm kg 170. 16. Pręt stalowy okrągły gładki do zbrojenia betonu fi 6mm (walcówka) kg 22. 17. Pustak ceramiczny ścienny szczelinowy typu MAX/220-18,8x28,8x22 cm, kl. 15-szt4750. 18. Pustak ceramiczny ścienny szczelinowy typu U/220-25,0x18,8x22 cm, kl. 15 -szt3415. 19. Pustak wentylacyjny dwuprzewodowy z betonu lekkiego o wym. 40x25x24,5 lub podobne do ściany gr. 25 cm-szt 265. 20. Pustak wentylacyjny trzyprzewodowy z betonu lekkiego o wym. 52x25x24,5 lub podobne do ściany o gr. 25cm-szt-23. 21. Siatka stalowa zgrzewana o wym. 200x100 cm z drutu gr. min. 3mm o oczkach 15x15cm -szt54. 22. Taśma fundamentowa PCV 1,0mm, 0,40x30m (lub równoważna o parametrach nie gorszych o wymaganej łącznej długości) szt 3. 23. Taśma fundamentowa PCV 1,0mm, 0,30x30m (lub równoważna o parametrach nie gorszych o wymaganej łącznej długości) szt 4. 24. Sucha mieszanka cementowa do zapraw budowlanych typu Reymix (lub równoważna o parametrach nie gorszych)-t-2,8. Uwaga: Jeżeli w niniejszej SIWZ oraz w załączonych do niej dokumentach opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważnie opisywanym Zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30 ust. 5 ustawy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441141003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), które może być wnoszone w jednej z kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, prowadzony w Banku Spółdzielczym w Księżpol, Nr konta bankowego 60 9614 0008 2001 0001 3114 0001 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na dostawę materiałów budowlanych dla inwestycji - Rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Aleksandrowie Drugim z przeznaczeniem na Przychodnię Zdrowia 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 23.10 2014r. do godz. 11.00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z ust. 1 - są wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.4a ustawy. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuj wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi a wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust1 ustawy Pzp. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli jego wniesienia żądano, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach