Przetargi.pl
Realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość, realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015 11-00

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego 57/61
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 724 43 36 , fax. 44 724 43 36
  • Data zamieszczenia: 2011-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz.
    ul. Św. Antoniego 57/61 57/61
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 724 43 36, fax. 44 724 43 36
    REGON: 00019429400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2.nasztomaszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość, realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015 11-00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług zarządzania i usług edukacyjnych w projekcie pn.: Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Mazowieckim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.02.00-10-015 11-00 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch zadań opisanych poniżej: Zadanie nr 1: Zarządzanie projektem Zadanie 2. Usługi edukacyjne Zadanie Nr 1 Zarządzanie projektem Zakres obowiązków podmiotu zarządzającego projektem Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. Do obowiązków podmiotu zarządzającego należeć będzie: a) opracowanie planu realizacji projektu, b) opracowanie wzorów dokumentów i list kontrolnych, c) opracowanie zasad przepływu informacji i dokumentacji projektowej, d) nadzór nad postępem finansowym i rzeczowym realizacji projektu, e) monitoring kwalifikowalności kosztów w projekcie, f) opracowanie listy ryzyk i zarządzanie ryzykiem w projekcie, g) nadzorowanie formalnej obsługi uczestników projektu, h) formalna obsługa projektu, i) obsługa organizacyjna projektu, j) opracowanie wniosków o płatność zgodnie z obowiązującym harmonogramem płatności oraz nadzorowanie realizacji płatności w ramach projektu, k) zarządzanie zespołem projektowym , l) koordynacja obsługi organizacyjnej procesu realizacji szkoleń, m) koordynacja działań promocyjnych w projekcie, n) monitoring działań rekrutacyjnych w projekcie, o) monitoring wsparcia w projekcie, p) prowadzenie dokumentacji finansowej i sprawozdawczości, w tym opis i weryfikacja dokumentów finansowych i procesu rozliczeń z Instytucją Pośredniczącą - zgodnie z harmonogramem płatności, q) realizacja spotkań monitorujących postęp projektu spotkania z zespołem projektowym, r) monitoring dokumentacji projektowej s) doradztwo w zakresie realizacji działań w projekcie, t) kontakty robocze z Instytucją Pośredniczącą i z opiekunem projektu, u) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji projektowej, v) wprowadzanie zmian do wniosku o dofinansowanie, w) przeprowadzenie szkolenia z zakresu równości płci w obszarze projektu. Kluczowe decyzje dotyczące projektu (zmiany merytoryczne) podejmowane będą przez podmiot zarządzający w porozumieniu z dyrektorem szkoły oraz organem prowadzącym Zadanie Nr 2 Usługi edukacyjne Zakres obowiązków podmiotu świadczącego usługi edukacyjne Szansa na przyszłość realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. Do obowiązków podmiotu świadczącego usługi edukacyjne należeć będzie zapewnienie realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem zawartym we wniosku o dofinansowanie w tym: 1.Zapewnienie doświadczonej kadry pedagogicznej do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, komunikacji biznesowej w języku angielskim i języku niemieckim, wyrównujących szanse edukacyjne oraz organizacji i wspomagania kształcenia modułowego w okresie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem, w tym zajęcia: a. z języka angielskiego w biznesie - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-12 uczniów w grupie, b. z języka niemieckiego w biznesie - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-12 uczniów w grupie, c. z matematyki - poziom rozszerzony - 2 grupy po 36 dni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie, d. w zakresie obsługi programu CHART - oprogramowania do zarządzania dla hoteli - 6 grup po 30 tygodni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie, e. wyrównawcze z języka angielskiego - 4 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie-15 uczniów w grupie, f. wyrównawcze z języka niemieckiego - 2 grupy po 30 dni-2 godziny dziennie15 uczniów w grupie g. wyrównawcze z matematyki - 6 grup po 30 dni 2 godziny dziennie15 uczniów w grupie, h. w zakresie obsługi pakietu programu INSERT- oprogramowania do obsługi finansowo-księgowej i kadrowej jednostek gospodarczych - 4 grupy po 30 dni 2 godziny dziennie15 uczniów w grupie, 2. Zapewnienie nadzorowania modyfikacji pakietów edukacyjnych przez doświadczonego eksperta kształcenia modułowego posiadającego kwalifikacje dydaktyczne i niezbędną wiedzę z zakresu kształcenia modułowego. 3.Zapewnienie wykonania w terminie modyfikacji pakietów edukacyjnych 4.Zapewnienie opracowania szczegółowych programów zajęć zgodnie z treściami ramowymi zawartymi we wniosku o dofinansowanie: Język angielski i niemiecki w biznesie Ramowy program zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z języka niemieckiego/angielskiego jako języka biznesowego dla kursu o wymiarze 60 godz. a. informacje o działalności gospodarczej w krajach niemieckiego angielskiego obszaru językowego. 4 godz. b. kreowanie wizerunku firmy.10godz. c. aplikowanie o pracę. 12 godz. d. prowadzenie nowoczesnej korespondencji handlowej. 12 godz. e. organizacja i przebieg negocjacji, dyskusji, zebrań. 12 godz. f. prowadzenie rozmów telefonicznych. 10 godz. Matematyka - poziom rozszerzony Ramowy program zajęć dodatkowych z matematyki dla kursu o wymiarze 72 godz. a. wykorzystanie i tworzenie informacji: - umiejętność używania języka matematycznego do opisu rozumowania i uzyskanych wyników - 12 godzin, b. wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji: - umiejętność interpretowania pojęć matematycznych i operowania obiektami matematycznymi - 12 godzin. c. modelowanie matematyczne: - umiejętność budowania modelu matematycznego danej sytuacji z uwzględnieniem ograniczeń i zastrzeżeń - 20 godzin. d. użycie i tworzenie strategii: - umiejętność tworzenia strategii rozwiązującej problem - 20 godzin. e. rozumowanie i argumentacja: - umiejętność tworzenia łańcucha argumentów i uzasadniania jego poprawności - 8 godzin. Obsługa programu CHART - oprogramowania do zarządzania dla hoteli Program kursu o wymiarze 60 godzin zgodnie z funkcjami właściwymi dla programu. Język angielski i język niemiecki - zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne Ramowy program zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego i języka angielskiego dla kursu o wymiarze 60 godz. Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych słuchaczy w zakresie kręgów tematycznych określonych w standardach wymagań egzaminacyjnych będących podstawą przeprowadzania egzaminu maturalnego. a. człowiek - dane personalne, wygląd zewnętrzny, cechy charakteru, uczucia i emocje. 4 godz. b. dom - miejsce zamieszkania, opis domu, pomieszczeń domu i ich wyposażenia, wynajmowanie mieszkania, 4 godz. c. szkoła - przedmioty nauczania, oceny i wymagania, życie szkoły, kształcenie pozaszkolne. 4 godz. d. praca - popularne zawody i związane z nimi czynności, warunki pracy i zatrudnienia, praca dorywcza. 4 godz. e. życie rodzinne i towarzyskie - okresy życia, członkowie rodziny, czynności życia codziennego, formy spędzania czasu wolnego, święta i uroczystości, styl życia. 4 godz. f. żywienie - artykuły spożywcze, przygotowanie potraw, posiłki, lokale gastronomiczne. 4 godz. g. zakupy i usługi - rodzaje sklepów, towary, sprzedawanie i kupowanie, reklama, korzystanie z usług. 4 godz. h. podróżowanie i turystyka - środki transportu, baza noclegowa, informacja turystyczna, wycieczki, zwiedzanie, wypadki i awarie. 4 godz. i. kultura - podstawowe dziedziny kultury, twórcy i ich dzieła, uczestnictwo w kulturze. 4 godz. j. sport - popularne dyscypliny sportu, podstawowy sprzęt sportowy, imprezy sportowe. 4 godz. k. zdrowie - higieniczny tryb życia, podstawowe schorzenia, ich objawy i leczenie, niepełnosprawni, uzależnienia. 4 godz. l. nauka, technika - odkrycia naukowe, wynalazki, obsługa i korzystanie z podstawowych urządzeń technicznych. 4 godz. m. świat przyrody - klimat, świat roślin i zwierząt, krajobraz, zagrożenie i ochrona środowiska naturalnego, klęski żywiołowe. 4 godz. n. państwo i społeczeństwo - struktura państwa, urzędy, organizacje międzynarodowe, konflikty wewnętrzne i międzynarodowe, przestępczość. 4 godz. o. elementy wiedzy o krajach niemieckiego angielskiego obszaru językowego. 4 godz Matematyka - zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne z matematyki Ramowy program zajęć wyrównawczych matematyki dla kursu o wymiarze 60 godz. a. Wykorzystanie i tworzenie informacji: - umiejętność interpretowani a tekstu matematycznego i formułowania uzyskanych wyników - 16 godzin, b. Wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji: - umiejętność używania prostych, dobrze znanych obiektów matematycznych -16 godzin. c. Modelowanie matematyczne: - umiejętność dobierania modelu matematycznego do prostej sytuacji - 12 godzin. d. Użycie i tworzenie strategii: - umiejętność stosowania strategii, która jasno wynika z treści zadania - 8 godzin. e. Rozumowanie i argumentacja: - umiejętność prowadzenia prostego rozumowania, składającego się z niewielkiej liczby kroków - 8 godzin Wspomaganie modułowego programu kształcenia Ramowy program zajęć modułowych z zakresu obsługi pakietu programu INSERT dla kursu o wymiarze 60 godz. a) Rachmistrz GT moduł do obsługi finansowo - księgowej przedsiębiorstw prowadzących uproszczoną ewidencję księgową, b) SUBIEKT GT moduł do obsługi gospodarki magazynowej i sprzedaży w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych, c) GRATYFIKANT GT moduł do obsługi kadr i płac i sprzedaży w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych, d) REWIZOR GT moduł do obsługi finansowo - księgowej przedsiębiorstw prowadzących pełną ewidencję księgową. 5 Zapewnienie opracowanie planów wynikowych do realizowanych programów, 6 Opracowanie narzędzi pomiaru dydaktycznego: testy, karty pracy, ćwiczenia, 7 Koordynowanie prowadzenia dokumentacji przebiegu kształcenia, 8 Systematyczne monitorowanie postępów uczniów oraz zapewnienie ewaluacji procesu kształcenia 9 Koordynowanie dostosowania procesu kształcenia do potrzeb i możliwości uczniów 10 Zapewnienie prowadzenia zajęć dydaktycznych zgodnie z harmonogramem, 11 Zapewnienie realizacji treści programowych zawartych w szczegółowym programie zajęć, 12 Zapewnienie przestrzegania przez prowadzących regulaminów i zasad obowiązujących w miejscu realizacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem regulaminu pracy w tym przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p-poż i zapisów kodeksu etycznego nauczyciela w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. St. Staszica w Tomaszowie Maz. 13 Koordynowanie pracy zespołu nauczycieli prowadzących zajęcia dydaktyczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp2.nasztomaszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach