Przetargi.pl
Realizacja trzech zadań ujętych w LPR na Os. Fabrycznym w Jelczu-Laskowicach (place zabaw, boisko ze sztuczną nawierzchnią, chodniki, parkingi, drobna infrastruktura, zieleń

Gmina Jelcz-Laskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 55-230 Jelcz-Laskowice, W.Witosa 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3817122, 3817145 , fax. 071 31817111
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jelcz-Laskowice
    W.Witosa 24 24
    55-230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3817122, 3817145, fax. 071 31817111
    REGON: 93193488000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelcz-laskowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja trzech zadań ujętych w LPR na Os. Fabrycznym w Jelczu-Laskowicach (place zabaw, boisko ze sztuczną nawierzchnią, chodniki, parkingi, drobna infrastruktura, zieleń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane dotyczące zadań ujętych w Lokalnym Programie Rewitalizacji Miasta Jelcz-Laskowice na lata 2008- 2015: 1. Modernizacja drobnej infrastruktury przestrzeni publicznej w zakresie chodników, parkingów i zieleni miejskiej na obszarze wsparcia: - roboty drogowe - ciągi pieszo jezdne oraz chodniki: roboty rozbiórkowe - pow. 785 m2, roboty ziemne (wykop i wywóz) - pow. 1988,52 m3, nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm podbudowa z kruszywa łamanego, jezdnia i parkingi - pow. 3120 m2, chodniki - pow. 2357 m2, kanalizacja deszczowa - 114 mb/7 wpustów, mała architektura - 63 szt., znaki drogowe i tablice - 18 szt. 2. Utworzenie miejska rekreacyjno-wypoczynkowego dla młodzieży i starszych celem integracji lokalnej społeczności i możliwości spędzenia wolnego czasu: -zagospodarowanie terenu (alejki szutrowe -pow. 405 m2, placyki szutrowe - pow. 151 m2, placyk tartanowy - pow. 64 m2, strefy bezpieczeństwa o nawierzchni żwirowej - pow. 84 m2, place rekreacji o nawierzchni nieutwardzonej - pow. 20m2, wyposażenie placów rekreacji- urządzenia rekreacyjno-zabawowe, kosze, ławki, tablice informacyjne, stojaki na rowery, nasadzenie zieleni - pow. 1400 m2); - boisko wielofunkcyjne (tenis ziemny, siatkówka), nawierzchnia poliuretanowa, wym. 36x18m, ogrodzenie o wys. 3m, wyposażenie boiska. 3. Przebudowa i modernizacja drobnej infrastruktury przestrzeni publicznej i utworzenie bezpiecznego placu zabaw dla dzieci: -zagospodarowanie terenu (alejki szutrowe - 120 m2, placyki szutrowe - pow. 73 m2, placyk tartanowy - pow. 25 m2, plac zabaw o nawierzchni nieutwardzonej - pow. 320 m2, ogrodzony na dł. 80 mb, wyposażenie placu zabaw - urządzenia zabawowe, kosze, ławki, tablice informacyjne, nasadzenie zieleni - pow. 400 m2).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112134
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych polegających na budowie parkingów, chodników i jezdni z kostki betonowej o powierzchni łącznej co najmniej 5000m2 , minimum 2 robót budowlanych związanych z budową boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszyw o powierzchni boisk odpowiadającej niniejszemu zamówieniu oraz minimum 2 robót związanych z urządzaniem placów zabaw. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie c) wykażą że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /kierownik budowy, posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie kierowników w zakresie konstrukcyjno-budowlanym . Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności kierownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają polisę lub inny dokument /aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1 000 000 PLN 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy), 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 robót budowlanych polegających na budowie parkingów, chodników i jezdni z kostki betonowej o powierzchni łącznej co najmniej 5000m2 , minimum 2 robót budowlanych związanych z budową boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszyw o powierzchni boisk odpowiadającej niniejszemu zamówieniu oraz minimum 2 robót związanych z urządzaniem placów zabaw z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /kierownik budowy, / posiadające wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie kierowników w zakresie konstrukcyjno-budowlanym. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności kierownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5) polisę lub inny dokument /aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej nie mniejszą niż 1 000 000 PLN (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 6) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 1 000 000 PLN. 7) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu), 8) wykaz podwykonawców - zał. Nr 6 (załączyć w przypadku gdy Wykonawca zamierza zlecać prace podwykonawcom) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu), 9) Harmonogram rzeczowo-finansowy Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być załączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy i określać jego zakres.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach