Przetargi.pl
Wykonanie usług w Karkonoskim Parku Narodowym z zakresu zagospodarowania turystycznego w 2010 roku

Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym ogłasza przetarg

  • Adres: 58-570 Jelenia Góra, ul. Chałubińskiego 23
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7553726 , fax. 075 7553348
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym
    ul. Chałubińskiego 23 23
    58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7553726, fax. 075 7553348
    REGON: 00012444600021
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka sektora finansów publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w Karkonoskim Parku Narodowym z zakresu zagospodarowania turystycznego w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług w Karkonoskim Parku Narodowym z zakresu zagospodarowania turystycznego w 2010 roku w podziale na pakiety: pakiet nr 1 - Śnieżka - prace z zakresu zagospodarowania turystycznego pakiet nr 2 - Przełęcz, Szrenica- prace z zagospodarowania turystycznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: pakiet nr 1 - 500 słownie: pięćset zł pakiet nr 2 - 500 słownie: pięćset zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 1.2. Dysponują niezbędnym zasobem kadrowym do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1.2.a. Dysponują co najmniej 1 osobą z zaświadczeniem o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki łańcuchowej (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej); 1.2.b. Zapewnią dwuosobowe wykonywanie prac z użyciem pilarek łańcuchowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z 2006r. nr 161 poz. 1141) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiednio: w pakiecie 1 - 5000 zł; w pakiecie 2 - 5000 zł; 1.4 Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj, a) co najmniej: -1 samochodem terenowym lub dostawczym, -1 pilarką mechaniczną, (posiadanie potencjału technicznego należy rozumieć jako własny, wynajęty, dzierżawiony, sprzęt podwykonawcy, itp.) 1.5 Zobowiązują się do współpracy w przeciwdziałaniu powstawania szkód w przypadku klęski żywiołowej (powódź, pożar, intensywne opady atmosferyczne, huraganowe wiatry, klęski biologiczne), czas reakcji 2 godziny od telefonicznego zawiadomienia przez Zamawiającego. 1.6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. sposób oceny wg regułu: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla potwierdzenia zgodności prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia. 2.Wykaz osób przewidzianych do zaangażowania w realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, w przypadku pilarzy dokumenty potwierdzające odbycie z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki - w postaci kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. 3.Wykaz potencjału technicznego w dyspozycji wykonawcy, przewidzianego do zaangażowania do realizacji zamówienia. W przypadku przewozu materiałów: oświadczenie o dysponowaniu środkami transportowymi o ładowności do 3,5t lub oświadczenie o dysponowaniu środkami transportowymi o ładowności powyżej 3,5t wraz z udokumentowaną licencją na wykonywanie transportu drogowego - w postaci kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. 4.Informacja z banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości odpowiednio: w pakiecie 1 - 5000,00 zł; w pakiecie 2 - 5000,00 zł; 5.Oświadczenie o czasie reagowania w przypadku klęski żywiołowej (powódź, pożar, intensywne opady atmosferyczne, huraganowe wiatry, klęski biologiczne nie dłużej niż 2 godziny od telefonicznego powiadomienia przez Zamawiającego.) 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 604 z 2006r.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach