Przetargi.pl
Usługi w zakresie serwisu, konserwacji oraz napraw sprzętu AGD w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-6 /WZŻ/2016

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
  • Data zamieszczenia: 2016-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
    REGON: 02154505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl,www.bip.wzz.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie serwisu, konserwacji oraz napraw sprzętu AGD w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-6 /WZŻ/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu , konserwacji i napraw sprzętu AGD w 16 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2. Usługi świadczone będą w następujących obiektach Zamawiającego: a. Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, b. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, c. Żłobek nr 3 - ul. Białowieska27, Wrocław, d. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, e. Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, f. Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, g. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, h. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, i. Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, j. Żłobek nr 10- ul. Brodatego 17, Wrocław, k. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, l. Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, m. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, n. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, o. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, p. Budynek Administracji - ul. Fabryczna 15, Wrocław 3. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz przez siebie dostarczonych materiałów niezbędnych do wykonania konserwacji i napraw oraz części zamiennych. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania przedmiotu zamówienia jak i za zaniechania oraz działania swoich pracowników jak za własne. 5. O dokładnym terminie naprawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej przesłanej za pomocą poczty elektronicznej . Czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterek sprzętu przez Zamawiającego ustala się na 24 godziny. Naprawa musi zostać wykonana w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia. 6. Koszty dojazdu, załadunku, przewozu, rozładunku, opakowania i ubezpieczenia na czas usługi ponosi Wykonawca . 7. W celu wykonania usługi Wykonawca we własnym zakresie dokona zakupu niezbędnych materiałów i części zamiennych. Jakość stosowanych części zamiennych musi być zgodna z obowiązującymi w tym zakresie normami , a w szczególności znakiem bezpieczeństwa 8. Wykonawca przed przystąpieniem do napraw winien oszacować orientacyjnie koszt naprawy lub zużycie techniczne urządzenia. W przypadkach kosztów szacowanych na ponad 50% wartości naprawionego sprzętu, realizację naprawy Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym. Jeżeli Zamawiający stwierdzi iż naprawa jest nie ekonomiczna po stronie Wykonawcy jest sporządzenie orzeczenia technicznego( załącznik nr 6 do umowy) i przekazanie go osobie odpowiedzialnej za odbiór. Rozliczenie za wystawienie orzeczenia będzie na podstawie stawki zawartej w ofercie Wykonawcy jednak nie większej niż 10% roboczogodziny zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie. Warunkiem zapłaty za sporządzenie orzeczenia technicznego jest dołączenie do faktury Wykonawcy kopii orzeczenia podpisanego przez kierownika obiektu. 9. Naprawy urządzeń dokonywane będą w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli ze względu na warunki techniczne naprawa u Zamawiającego nie będzie możliwa, Wykonawca dokona naprawy we własnym warsztacie, zachowując zagwarantowane umową warunki i terminy usług. 10. Naprawy rozliczane będą na podstawie roboczogodziny, środków potrzebnych do konserwacji i naprawy oraz części. W cenę usługi Wykonawca musi wliczyć koszty dojazdu i inne pozostałe poniesione koszty, oraz określi procent KZ ( marży), od dokumentu zakupu jaki może nałożyć na środki potrzebne do konserwacji i naprawy oraz części zamienne zgodnie z ofertą Wykonawcy. Materiały do konserwacji i części zamienne zostaną rozliczone wg rzeczywistego zużycia na podstawie dowodów zakupu. 11.Wykonawca do każdej faktury dołączy : 1)protokół, który będzie zawierał następujące informacje: a) datę zgłoszenia z terminem naprawy lub konserwacji wg umowy; b) model urządzenia i numer fabryczny, którego dotyczy zgłoszenie; c) opis usterki/ usługi; d) miejsce naprawy; e) opis naprawy; f) szczegółowy wykaz części użytych do naprawy i materiałów niezbędnych do konserwacji oraz rozliczenie czasu wykonywania usługi ( ilość roboczogodzin); podpis serwisanta oraz osoby upoważnionej do odbioru prac ze strony Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 7 - Wykazem osób upoważnionych do kontaktu przy realizacji usługi oraz datą przekazania urządzenia do naprawy i datą odbioru urządzenia ; Protokół powinien być sporządzony indywidualnie dla każdego urządzenia. 2) kopie dowodów zakupu np. faktur za materiały niezbędne do konserwacji i naprawy oraz części zamienne; 3) orzeczenie techniczne jeżeli wartość urządzeń jest powyżej 1000 zł brutto wartości rynkowej w przypadku zużycia technicznego urządzenia lub braku zasadności ekonomicznej naprawy. 12.Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz przez siebie dostarczonych materiałów i części zamiennych. 13.Wykonawca jest zobowiązany do przekazania jednego egzemplarza protokołu z naprawy Kierownikowi danego żłobka lub osobie upoważnionej oraz drugiego egzemplarza protokołu jako załącznika do faktury do Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. Wykaz osób, którym należy przekazać protokoły oraz dane kontaktowe zawiera Załącznik nr 7 - Wykaz osób upoważnionych do kontaktu przy realizacji usługi. 14.W razie potrzeby Wykonawca na pisemne zlecenie Zamawiającego zobowiązuje się wydawać opinie i ekspertyzy dotyczące stanu technicznego urządzeń. 15. W przypadku gdy Wykonawca bez zgody Zamawiającego wykona dodatkowo roboty nie ujęte w pisemnym zgłoszeniu awarii nie przysługuje mu z tego tytułu wynagrodzenie. 16. Marża na środki do konserwacji i naprawy oraz części zamienne nie może przekroczyć 10%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 390,00 zł ( trzysta dziewięćdziesiąt złotych ) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał tak przelew przed upływem składnia ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z poduszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie WZŻ. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt. 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 10 i 11 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących o jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw , listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: marża
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzz.wroc.pl, www.bip.wzz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach