Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-390 Wałbrzych, pl. Grunwaldzki 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8437175 , fax. 074 8425495
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
pl. Grunwaldzki 1 1
58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 8437175, fax. 074 8425495
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kopert dla Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Wałbrzychu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa kopert dla Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Wałbrzychu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Wykażą, że wykonali dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków (spełnia / nie spełnia) na podstawie wymaganych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców oddzielnie 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia aktualny odpis musi złożyć każdy z wykonawców oddzielnie. 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykaz wykonanych usług mogą złożyć łącznie. 4. Dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi musi złożyć każdy z wykonawców oddzielnie. 5. Próbki proponowanych do dostawy kopert, po jednej sztuce z każdego rodzaju.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych i papieru dla jednostek Policji woj. dolnośląskiego
Dodano: 2015-05-25 - DOSTAWA KOPERT DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2014-10-24 - Dostawa kopert i papieru firmowego
Dodano: 2014-01-13 - DOSTAWA KOPERT DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2013-09-02 - Dostawa kopert, zwrotek, okładek oraz innych druków dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej Prokuratur Rejonowych okręgu wrocławskiego
Dodano: 2013-03-14 - Dostawa kopert i papieru firmowego
Dodano: 2013-02-01 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH. Postępowanie Nr WCH.2420.23.2012.HS
Dodano: 2012-12-28 - Dostawa kopert dla Oddziału ZUS w Wałbrzychu w 2013r.
Dodano: 2012-12-14 - Jednorazową dostawę artykułów biurowych, papierniczych, kalendarzy na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 7 w podziale na Zadania: Zadanie 1- Jednorazowa dostawa artykułów biurowych i papierniczych, Zadanie 2 - Jednorazowa dostawa papieru komputerowego, Zadanie 3 - Jednorazowa dostawa kalendarzy
Dodano: 2012-11-08 - Dostawa kopert C6/5 do Oddziału ZUS w Legnicy.
Dodano: 2012-03-30