Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
- Data zamieszczenia: 2015-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul Podwale 31-33 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i papieru dla jednostek Policji woj. dolnośląskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie podzielono na następujące części/zadania: Część 1 obejmuje dostawę: papieru ksero A4, teczek kartonowych z gumką, taśmy klejącej, taśmy pakowej, długopisów, kopert samoprzylepnych, zakreślaczy, markerów do płyt CD; Część 2 obejmuje dostawę: papieru ksero A4, bloczków fluorescencyjnych, kolorowych karteczek, skoroszytów kartonowych, pudeł archiwizacyjnych, korektorów w piórze, papieru ozdobnego, kopert, tuszu uniwersalnego wodnego, taśmy klejącej, skoroszytów plastikowych twardych, spinaczy metalowych, zszywek biurowych, wąsów metalowych, długopisów żelowych i cienkopisów, wkładów dodługopisów, Plasteliny, teczek do podpisu, pokrowców na dokumenty z kodury; Część 3 obejmuje dostawę: kuwet na dokumenty, segregatorów, nożyczek, ołówków, temperówek, skoroszytów, teczek wiązanych, igieł do archiwizacji, dratwy do szycia akt, taśmy klejącej; Część 4 obejmuje dostawę: kopert / toreb; Część 5 obejmuje dostawę: kopert ochronnych, kopert securitex, kopert depozytowych, worków papierowych, worków strunowych, Część 6 obejmuje dostawę: papieru ksero A4, kopert B4, papieru ozdobnego, taśmy klejącej, zszywaczy, dziurkaczy, rozszywaczy, spinaczy biurowych, datowników małych , tuszu, kleju biurowego w sztyfcie, ołówków, długopisów automatycznych, teczek wiązanych kartonowych, zakreślaczy fluorescenycjnych, nożyczek, zszywek, flamastrów, temperówek, gumek ołówkowych, korektorów w piórze, linijek, teczek z gumką, markerów do pisania, mazaków czarnych, plasteliny, bloków biurowych, kleju termotopliwego, pistoletu do kleju. Szczegółowy opis oraz ilości zamawianego asortymentu określono w załącznikach nr 1.1. do 1.6 do SIWZ, w podziale na poszczególne części postępowania. Miejsce dostawy: Zadanie I - Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, Centralne Biuro Śledcze Policji, tel. 71/340-45-00, Zadanie II - Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, Biuro Spraw Wewnętrznych, tel. 71/340-31-04, Zadanie III - Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, Sztab Policji, tel. 71/340-39-64 lub 71/340-20-66, Zadanie IV - V - Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, Laboratorium Kryminalistyczne, tel. 71/340-35-17, Zadanie VI - Komenda Powiatowa Policji Polkowice, ul. Legnicka 15, 59-100 Polkowice, tel. 76/846-33-80. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KOPERT DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2014-10-24 - Dostawa kopert i papieru firmowego
Dodano: 2014-01-13 - DOSTAWA KOPERT DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2013-09-02 - Dostawa kopert, zwrotek, okładek oraz innych druków dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej Prokuratur Rejonowych okręgu wrocławskiego
Dodano: 2013-03-14 - Dostawa kopert i papieru firmowego
Dodano: 2013-02-01 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH. Postępowanie Nr WCH.2420.23.2012.HS
Dodano: 2012-12-28 - Dostawa kopert dla Oddziału ZUS w Wałbrzychu w 2013r.
Dodano: 2012-12-14 - Jednorazową dostawę artykułów biurowych, papierniczych, kalendarzy na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 7 w podziale na Zadania: Zadanie 1- Jednorazowa dostawa artykułów biurowych i papierniczych, Zadanie 2 - Jednorazowa dostawa papieru komputerowego, Zadanie 3 - Jednorazowa dostawa kalendarzy
Dodano: 2012-11-08 - Dostawa kopert C6/5 do Oddziału ZUS w Legnicy.
Dodano: 2012-03-30 - Dostawa kopert, zwrotek, okładek oraz innych druków dla Prokuratury okręgowej we Wrocławiu i podległych jej Prokuratur Rejonowych okregu wrocławskiego
Dodano: 2012-02-22