Przetargi.pl
Rozwój CRM - Opracowanie i wdrożenie aplikacji mobilnej CRM oraz integracja CRM Urzędu Miejskiego Wrocławia z CRM innych jednostek miasta, znak postępowania: CUI/ZP/PN/9/2015

Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-304 Wrocław, ul. Namysłowska 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 777 90 23
  • Data zamieszczenia: 2015-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
    ul. Namysłowska 8 8
    50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 777 90 23
    REGON: 02228736100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cui.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój CRM - Opracowanie i wdrożenie aplikacji mobilnej CRM oraz integracja CRM Urzędu Miejskiego Wrocławia z CRM innych jednostek miasta, znak postępowania: CUI/ZP/PN/9/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest aktualizacja posiadanego przez Urząd Miejski Wrocławia systemu CRM Microsoft Dynamics 2011 do wersji 2015 oraz integracja posiadanego przez Zamawiającego systemu CRM (System) z systemami dziedzinowymi jednostek miejskich. W skład zamówienia wchodzą: 1) przeprowadzenie przez Wykonawcę analizy przedwdrożeniowej i sporządzenie dokumentu Analizy Przedwdrożeniowej; 2) dostawa i wdrożenie przez Wykonawcę systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2015 (on-premises) oraz udzielenie licencji na ten system na standardowych warunkach producenta systemu; dostawa systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2015 (on-premises) nastąpi w oparciu o mechanizm uaktualnienia (z ang. upgrade) posiadanego obecnie przez Zamawiającego systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2011 (on-premises); licencje muszą obejmować środowisko rozwojowe, testowo szkoleniowe i produkcyjne; 3) dostawa/udzielenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego 25 licencji dla użytkowników systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2015 (on-premises) na standardowych warunkach producenta systemu; licencje w wersji User CAL, poziom: Professional; dostawa/udzielenie licencji do systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2015 (on-premises) nastąpi w oparciu o mechanizm aktualizacji (z ang. upgrade) 25 posiadanych przez Zamawiającego licencji do systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2011 (on-premises) w wersji User CAL, poziom: Professional; licencje muszą obejmować środowisko rozwojowe, testowo szkoleniowe i produkcyjne; 4) dostawa/udzielenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego nie mniej niż 1 i nie więcej niż 12 dodatkowych licencji dla użytkowników Systemu, na czas nieokreślony, na standardowych warunkach producenta systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2015 (on-premises) oraz nie więcej niż 15 dodatkowych, bezpłatnych licencji dla użytkowników Systemu, na okres 6 miesięcy, na standardowych warunkach producenta systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2015 (on-premises); licencje w wersji User CAL, poziom: Professional; licencje muszą obejmować środowisko rozwojowe, testowo szkoleniowe i produkcyjne; 5) wykonanie przez Wykonawcę prac rozwojowych mające na celu dostosowanie Systemu do potrzeb Zamawiającego, w szczególności: utworzenie i obsługa dodatkowej warstwy GIS dla mapy podstawowej przygotowanej przez Zamawiającego; opracowanie usług internetowych (Webservice), na udostępnionej przez Zamawiająco szynie danych, zapewniających wymianę danych pomiędzy system Em Microsoft Dynamics CRM Server 2015 Zamawiającego, systemami dziedzinowymi jednostek oraz aplikacją mobilną; integracja i udostępnienie systemu Microsoft Dynamics CRM Server 2015 Zamawiającego i systemów dziedzinowych jednostek poprzez udostępnioną przez Zamawiającego szynę danych, umożliwiającą integrację z innymi systemami (m.in. aplikacją mobilną), 6) integracja przez Wykonawcę Systemu z systemami dziedzinowymi jednostek w zakresie wymiany danych dotyczącej wysyłania zgłoszeń i ich odbierania, a także aktualizacji ich statusów; 7) przeprowadzenie przez Wykonawcę stacjonarnych, grupowych warsztatów z obsługi, korzystania oraz utrzymania Systemu, dla użytkowników i administratorów Systemu, w ilości łącznej nie większej niż 4 dni szkoleniowe, w salach zapewnionych przez Zamawiającego; 8) opracowanie przez Wykonawcę i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji użytkownika, technicznej, administracyjnej w edytowalnej wersji elektronicznej w języku polskim; w tym: dokumentacji wymaganej przez ustawę o ochronie danych osobowych; 9) przeprowadzenie przez Wykonawcę testów Systemu potwierdzających jego zgodne z Umową funkcjonowanie i przedstawienie Zamawiającemu wyników z tych testów; 10) świadczenie przez Wykonawcę Serwisu Gwarancyjnego przez okres 12 miesięcy licząc od dnia dokonania Odbioru Końcowego; 11) zapewnienie przez Wykonawcę, w początkowym okresie eksploatacji produkcyjnej Systemu, osobistego wsparcia przy stanowiskach pracy użytkowników (z ang. on-site), udzielanego, przez co najmniej dwóch konsultantów Wykonawcy, w ilości łącznej nie mniejszej niż 5 godzin i nie większej niż 40 godzin (zwane dalej Asystą); w razie wątpliwości poczytuje się, że niezależnie od tego czy przez 1 godzinę Asysta świadczona była przez 1 czy 2 konsultantów Wykonawcy, dla celów rozliczeniowych traktuje się ją jak 1 godzinę; 12) wsparcie przez Wykonawcę procesu wymiany danych z aplikacją mobilną w ilości nie mniejszej niż 10 godzin i nie większej niż 50 godzin (zwane dalej Wsparciem Integracyjnym); 13) realizacja przez Wykonawcę zleceń zgłoszonych przez Zamawiającego, w ramach których Wykonawca zmodyfikuje System (w szczególności rozbuduje System o określone funkcjonalności), zgodnie ze specyficznymi potrzebami Zamawiającego (wynikającymi w szczególności z rozwoju systemów zintegrowanych z Systemem), w ilości nie mniejszej niż 20 godzin i nie większej niż 60 godzin, w okresie 12 miesięcy licząc od dnia dokonania Odbioru Końcowego (zwane dalej Rozwojem Klienckim Systemu); 14) przeprowadzenie przez Wykonawcę, na zlecenie Zamawiającego, dodatkowych grupowych warsztatów, pogłębiających wiedzę w zakresie obsługi Systemu dla użytkowników przeszkolonych przy wdrażaniu systemów lub dla nowych użytkowników, w ilości nie mniejszej niż 8 godzin i nie większej niż 12 godzin, w okresie 12 miesięcy licząc od dnia dokonania Odbioru Końcowego (zwane dalej Warsztatami Dodatkowymi); 15) zapewnienie przez Wykonawcę wskazanym przez Zamawiającego pracownikom warsztatów dla programistów w zakresie przedmiotowym zgodnym co najmniej z agendami i zakresami szkoleń dotyczących CRM Microsoft Dynamics nr: 80539 - dla 2 osób i nr 80542 - dla nie mniej niż 2 osób i nie więcej niż 5 osób (zwane dalej Warsztatami Specjalistycznymi). Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Opcje opisane zostały w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji prac
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cui.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach