Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, ul. Władysława Grabskiego 26
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8764243 , fax. 076 8764235
- Data zamieszczenia: 2012-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy
ul. Władysława Grabskiego 26 26
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 076 8764243, fax. 076 8764235
REGON: 00001775600450 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kopert C6/5 do Oddziału ZUS w Legnicy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa kopert C6/5 do Oddziału ZUS w Legnicy. 2. Parametry techniczno - jakościowe: 1) koperta C6/5, biała, 2) samoklejąca o wym. 114 x 229 mm, 3) okienko w prawym dolnym rogu o wym. 45x90 mm (odległość od dolnej krawędzi min 15 mm, od prawej 20 mm), 4) gramatura 90g/m?, 5) do maszynowego pakowania, 6) otwierana po dłuższym boku, 7) skrzydełka boczne wywinięte na zewnątrz, 8) do zaklejania na mokro, 9) z ciemnym poddrukiem uniemożliwiającym odczytanie treści korespondencji, 10) ilość 30 op. (1000 szt./op.). Wartość szacunkowa zamówienia (bez VAT) 2.640,00 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych i papieru dla jednostek Policji woj. dolnośląskiego
Dodano: 2015-05-25 - DOSTAWA KOPERT DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2014-10-24 - Dostawa kopert i papieru firmowego
Dodano: 2014-01-13 - DOSTAWA KOPERT DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2013-09-02 - Dostawa kopert, zwrotek, okładek oraz innych druków dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej Prokuratur Rejonowych okręgu wrocławskiego
Dodano: 2013-03-14 - Dostawa kopert i papieru firmowego
Dodano: 2013-02-01 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH. Postępowanie Nr WCH.2420.23.2012.HS
Dodano: 2012-12-28 - Dostawa kopert dla Oddziału ZUS w Wałbrzychu w 2013r.
Dodano: 2012-12-14 - Jednorazową dostawę artykułów biurowych, papierniczych, kalendarzy na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 7 w podziale na Zadania: Zadanie 1- Jednorazowa dostawa artykułów biurowych i papierniczych, Zadanie 2 - Jednorazowa dostawa papieru komputerowego, Zadanie 3 - Jednorazowa dostawa kalendarzy
Dodano: 2012-11-08 - Dostawa kopert, zwrotek, okładek oraz innych druków dla Prokuratury okręgowej we Wrocławiu i podległych jej Prokuratur Rejonowych okregu wrocławskiego
Dodano: 2012-02-22