Przetargi.pl
Odbudowa i modernizacja rowu przydrożnego wraz z przepustami w Strzelcach - zadanie I w ramach usuwania skutków powodzi

Gmina Marcinowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-124 Marcinowice, ul. Juliana Tuwima 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8585226 , fax. 074 8585231
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Marcinowice
    ul. Juliana Tuwima 8 8
    58-124 Marcinowice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8585226, fax. 074 8585231
    REGON: 89071836600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.marcinowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa i modernizacja rowu przydrożnego wraz z przepustami w Strzelcach - zadanie I w ramach usuwania skutków powodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestor zamierza do 20.12.2009 roku przeprowadzić odbudowę rowów przydrożnych wraz z przepustami w Strzelcach dz. nr 473 polegającej na wykonaniu: Odbudowa i ubezpieczenie rowów 1031m Wykop rowu i zebranie gruntu z pobocza - 95% mechanicznie, 5% ręcznie Wykop rowu z odwozem gruntu na odl. 5 km Zebranie gruntu z pobocza i odwozem na odl. 5 km. Ubezpieczenie rowu Dno- korytka ściekowe 50x50x20 cm. Skarpy - płyty ażurowe betonowe 100x50x10 cm pasem 0,5m Podbudowa cokołów istniejących ogrodzeń 519m Utwardzenie poboczy warstwą tłucznia gr. 10 cm. Przepusty szt. 25 o łącznej długości 136m. Fundament pod rurociąg - beton 20 cm Leżaki przepustów - rury żelbetowe 600 mm łączone na styk z opaską żelbetową Przyczółki żelbetowe Nawierzchnia przepustów - tłuczeń kamienny grubości 10 cm. Przejście przez drogę, rurociągi odprowadzające 800 -48m, 600 - 38m Fundamenty betonowe pod rurociągi 800 - 30cm, 600 - 20cm Rurociągi żelbetowe łączone na styk z opaską żelbetową Studnie rewizyjne betonowe 1500 - 2 szt Rozbiórka i naprawa nawierzchni 15,2m2 Chodnik z odwodnieniem 60m2 Krawężnik betonowy 20 mb Chodnik z kostki betonowej 60m2 Studzienki ściekowe 2 szt. Szczegółowy zakres prac stanowiący przedmiot zamówienia określony jest w przedmiarze robót, który załączono do specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112134
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawo Zamówień Publicznych ((tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm), ), w szczególności poprzez: a) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów o udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia siłami własnymi. Ocena spełniania warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły: (SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt 7 SIWZ oraz złożyć: - dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo Zamówień Publicznych: 1) wymagane oświadczenia (zgodnie ze wzorem oferty przetargowej załącznik nr 1 do SIWZ) - załącznik nr 1 do oferty, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego jako przedsiębiorcy, z którego wynika, że oferent prowadzi działalność przez okres nie krótszy niż 5 lat, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby zawodowej i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 3 do oferty, 4) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, ze wskazaniem osoby desygnowanej do pełnienia obowiązków kierownika budowy - załącznik nr 4 do oferty, - inne wymagania, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 5) kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 do oferty, Kosztorys ofertowy należy sporządzić w formie szczegółowej w oparciu o przedmiar robót zawierający podstawę wyceny robót. Ceny jednostkowe kosztorysu należy wyliczyć z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych dla poszczególnych pozycji. Cena końcowa w kosztorysie ofertowym ma być sumą cen kosztorysowych wszystkich robót. 6) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000 zł. 7) zaparafowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marcinowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach