Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
- Data zamieszczenia: 2019-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
ul. Długa 49
53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
REGON: 15014200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja robót budowlanych dla zadania pn.: Cześć I Przebudowa skrzyżowania ul. gen. S. Grota-Roweckiego z ul. P. Jasienicy w celu montażu azyli na przejściu dla pieszych we Wrocławiu; Część II Przebudowa skrzyżowania ul. gen. S. Grota-Roweckiego z ul. Przystankową w celu montażu azyli na przejściu dla pieszych we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia Części I obejmuje wykonanie robót m.in.: a) Branży drogowej, b) Branży sanitarnej, c) Branży elektrycznej – doświetlenie przejścia dla pieszych, d) Zieleń - trawniki e) Organizację ruchu docelowego, f) Organizację ruchu zastępczego, g) Wyniesienie, utrzymanie i demontaż organizacji ruchu zastępczego z uwzględnieniem odzysku materiałów, konserwacji oznakowania. h) Organizację, utrzymanie i likwidację zaplecza budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody, i) Zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej, j) Wykonanie, dostawa i montaż baneru informacyjnego o realizacji zadania w ramach programu Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego, według załączonego schematu o wymiarach min.1,5 m x 1,0 m z zastosowaniem czcionki ZurichXCnEU i umieszczenie go w widocznym miejscu w rejonie prowadzonych prac. Po zakończeniu realizacji zadania, baner należy zdać na magazyn ZDiUM we Wrocławiu przy ul. Długiej 49. k) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w oparciu o projekt organizacji ruchu zastępczego. Zakres zamówienia Części II obejmuje wykonanie robót m.in.: a) Branży drogowej, b) Branży sanitarnej, c) Branży elektrycznej – doświetlenie przejścia dla pieszych, d) Zieleń - trawniki e) Organizację ruchu docelowego, f) Organizację ruchu zastępczego, g) Wyniesienie, utrzymanie i demontaż organizacji ruchu zastępczego z uwzględnieniem odzysku materiałów, konserwacji oznakowania. h) Organizację, utrzymanie i likwidację zaplecza budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody, i) Zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej, j) Wykonanie, dostawa i montaż baneru informacyjnego o realizacji zadania w ramach programu Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego, według załączonego schematu o wymiarach min.1,5 m x 1,0 m z zastosowaniem czcionki ZurichXCnEU i umieszczenie go w widocznym miejscu w rejonie prowadzonych prac. Po zakończeniu realizacji zadania, baner należy zdać na magazyn ZDiUM we Wrocławiu przy ul. Długiej 49. k) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w oparciu o projekt organizacji ruchu zastępczego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: - Część I – 4.000,00 PLN, - Część II – 2.200,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole Podstawowej w Udaninie.
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2815D relacji Lipa - Jastrowiec - Pogwizdów – etap II
Dodano: 2024-03-27 - Budowa przedszkola miejskiego z oddziałem żłobka w Polanicy –Zdroju wraz z ekoogrodem
Dodano: 2024-03-19 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Udaninie
Dodano: 2024-03-12 - Budowa przedszkola miejskiego z oddziałem żłobka w Polanicy –Zdroju wraz z ekoogrodem
Dodano: 2024-03-06 - Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy – etap II
Dodano: 2024-02-06 - Poprawa infrastruktury byłej popegeerowskiej miejscowości Brzozowie w gminie Kudowa-Zdrój
Dodano: 2023-12-22 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich - ETAP 2: Przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych budynku "B" Urzędu Miejskiego.
Dodano: 2023-12-20 - BUDOWA PRZYCHODNI ZDROWIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W MIEJSCOWOŚCI MIĘKINIA, UL. RÓŻANA, NA DZIAŁKACH NR 77/10 I 77/11, AM-1, OBRĘB MIĘKINIA
Dodano: 2023-12-18 - Budowa Centrum Turystyki Rowerowej - etap II
Dodano: 2023-12-13