Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg
- Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7678500 , fax. 089 7672303
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
ul. A. Świętochowskiego 14 14
11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7678500, fax. 089 7672303
REGON: 51074350000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja projektu pn.:Budowa drogi od ulicy Olsztyńskiej w kierunku ulicy Wiejskiej przy Górze Krzyżowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: Budowa drogi od ul. Olsztyńskiej w kierunku ulicy Wiejskiej przy Górze Krzyżowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie muru oporowego, b) wykonanie drogi gminnej klasy L o długości 935 mb (bez odcinka od ulicy Olsztyńskiej objętym przyszłym skrzyżowaniem skanalizowanym), o średniej szerokości pasa drogowego 15m, lokalnie 9m i 20m przy skarpach w zależności od wykopów lub nasypów, w tym: - powierzchnia pasa drogowego: 14 025,0 m2 - powierzchnia utwardzona drogi: 6 176,0 m2 - powierzchnia utwardzona chodnika i ścieżki rowerowej: 4204,60 m2 - długość pobocza odarniowanego i zabezpieczonego geokratą: 1 886,4 mb, c) budowa kanalizacji deszczowej o długości 1 427,5 mb, d) budowa oświetlenia drogi - liczba słupów oświetleniowych: 29 szt. e) zieleń, oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych), przed terminem składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa części VII SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców), b) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załącza dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz musi zawierać roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie dróg, każda o wartości nie mniejszej niż 7 000 000,00 PLN brutto (słownie: siedem milionów złotych). Do oferty należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty potwierdzające, że wykonawcy łącznie spełniają ten warunek). c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacjami o prawie do dysponowania tymi osobami; (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument). Wykaz musi zawierać minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: - drogowej wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Osoby, o których mowa wyżej muszą być wpisane na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). d) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. e) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych). (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty potwierdzające, że wykonawcy łącznie spełniają ten warunek.) f) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych). (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty potwierdzające, że wykonawcy łącznie spełniają ten warunek.) 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy będący osobami fizycznymi muszą złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 2 lit. b-d, składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 226, poz.1817). 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania termin składania ofert. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W takim przypadku należy złożyć dokumenty wymienione w ust. 2 w odniesieniu do tych podmiotów. 7. Wartości o których mowa w ust. 1 lit. b, ust. 1 lit. e i f w podane w innych walutach niż PLN, należy przeliczyć na PLN wg tabeli A kursów średnich walut obcych ogłoszonych przez Narodowy Bank Polski w dniu: a) zakończenia realizacji robót - w przypadku dokumentów wymienionych w ust. 1 lit. b, b) wystawienia dokumentów - w przypadku dokumentów o których mowa w ust. 1 lit. e i f. W przypadku, gdy Wykonawca będzie miał problem w dokonaniu stosownych przeliczeń, przeliczeń dokona Zamawiający po złożeniu ofert, na podstawie wartości podanych w/w dokumentach.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty nawierzchni (nakładki) w ciągach dróg krajowych nr 15 i 16 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Ostródzie
Dodano: 2016-07-27 - Awaryjny remont odwodnienia wraz z nawierzchnią drogi krajowej nr 16 w m. Kalinowo od km 316+200 do km 316+483
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi wewnętrznej przy ulicy Orneckiej w Lidzbarku Warmińskim - etap I
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa ulicy Słowackiego w Lidzbarku Warmińskim
Dodano: 2016-07-12 - Remont nawierzchni ulic w msc. SUSZ w ciągu drogi wojewódzkiej nr 521.
Dodano: 2016-07-06 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Garbnik - Wilkowo Małe
Dodano: 2016-07-04 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1573N na odcinku Grzęda - Sątopy Samulewo o długości 6,6 km wraz z budową zatok autobusowych w msc. Wojkowo i Sątopy
Dodano: 2016-07-04 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1680 N na odcinku Popowo - Krupin
Dodano: 2016-07-01 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2016 roku
Dodano: 2016-06-22 - Przebudowa drogi gminnej - drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Kwiatuszki Wielkie w km 0+000,00 - 0+780,00
Dodano: 2016-06-21