Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1573N na odcinku Grzęda - Sątopy Samulewo o długości 6,6 km wraz z budową zatok autobusowych w msc. Wojkowo i Sątopy

Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Dąbrowa 56A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7642002 , fax. 089 7642002
  • Data zamieszczenia: 2016-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc
    ul. Dąbrowa 56A 56A
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7642002, fax. 089 7642002
    REGON: 00000510750580
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpdabrowa@wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1573N na odcinku Grzęda - Sątopy Samulewo o długości 6,6 km wraz z budową zatok autobusowych w msc. Wojkowo i Sątopy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1573N na odcinku Grzęda - Sątopy Samulewo o długości 6,6 km wraz z budową zatok autobusowych w msc. Wojkowo i Sątopy. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1) Odwodnienie a) Wymianę przepustów pod koroną drogi i pod zjazdami; b) Odnowę rowów przydrożnych. 2) Jezdnia i zjazdy a) Ścięcie zawyżonego pobocza drogi; b) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych; c) Wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw łamanych; d) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką kruszyw łamanych; e) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej; f) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej; 3) Budowa chodników i zatok autobusowych a) Mechaniczne wykonanie koryta pod chodnik i perony; b) Mechaniczne wykonanie koryta pod zatoki autobusowe; c) Wykonanie warstwy odsączającej pod chodnik i perony; d) Wykonanie warstwy odsączającej pod zatoki autobusowe; e) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod zatoki autobusowe; f) Wykonanie nawierzchni chodnika i peronów z kostki brukowej betonowej; g) Wykonanie nawierzchni zatok autobusowych z kostki brukowej betonowej; 4) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego b) Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego tj. barier typu olsztyńskiego. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: uproszczona dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wymaganiami technicznymi stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania pomiaru planografem w celu oceny równości podłużnej warstwy ścieralnej nawierzchni. 6. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD na nośniku CD oraz w formie papierowej i przekazanie jej Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót. 7. Przekazanie placu budowy nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 8. Wymagania dotyczące gwarancji jakości - minimum 4 lata. Gwarancja ta nie dotyczy oznakowania poziomego. 9. Gwarancja na oznakowanie poziome - 24 m-ce. 10. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. Cechy, które będą przez Zamawiającego oceniane jako równoważne to: inny typ mieszanki mineralno - asfaltowej niż określony przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót i wymaganiach technicznych zastosowany do warstwy ścieralnej (np. beton asfaltowy, mieszanka SMA, asfalt lany, asfalt porowaty, mieszanka BBTM), który spełnia wymagania dla kategorii ruchu KR3, a także inny rodzaj nawierzchni jak np. nawierzchnia betonowa spełniająca wymagania dla kategorii ruchu KR3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/zamowienie.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach