Przetargi.pl
Przebudowa świetlicy wiejskiej, budynku gospodarczego i ciągów pieszo-jezdnych wraz z parkingiem w miejscowości Kamionek Wielki .

Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko ogłasza przetarg

  • Adres: 82-340 Tolkmicko, ul. Portowa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2316121 , fax. 055 2316127
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko
    ul. Portowa 2 2
    82-340 Tolkmicko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2316121, fax. 055 2316127
    REGON: 00052752300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa świetlicy wiejskiej, budynku gospodarczego i ciągów pieszo-jezdnych wraz z parkingiem w miejscowości Kamionek Wielki .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa świetlicy wiejskiej, budynku gospodarczego i ciągów pieszo-jezdnych wraz z parkingiem w miejscowości Kamionek Wielki . Przedmiot główny: CPV - 45212000 - 6 Nazewnictwo wg CPV: roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych. Przedmiot zamówienia dotyczy prac remontowych w budynku świetlicy wiejskiej w Kamionku Wielkim , w tym m.in.: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa świetlicy wiejskiej , budynku gospodarczego i ciągów pieszo-jezdnych wraz z parkingiem w miejscowości Kamionek Wielki. W ramach przebudowy obiektu , zlikwidowano parterowe przybudówki z pomieszczeniami socjalnymi i sanitarnymi zastępując je jednym obiektem - dwukondygnacyjnym z pomieszczeniami sanitarnymi na obu kondygnacjach, Dodatkowo na parterze zaprojektowano holl wejściowy połączony bezpośrednio ze świetlicą, zespołem sanitarnym oraz aneksem kuchennym. Poziom posadowienia parteru świetlicy pozostawiono bez zmian i do niego dostosowano poziomy pomieszczeń projektowanych. Po zaprojektowaniu stropu nad parterem, rozbiórce i przebudowie dachu , uzyskano pomieszczenia na poddaszu. Przeznaczono je na sale głównie dla młodzieży. Ponieważ obecnie na poddasze można wejść jedynie po drabinie , zaprojektowano niezależną klatkę schodową, łączącą jednocześnie parter z poddaszem - nie trzeba wychodzić z budynku , aby móc korzystać z pomieszczeń na obu kondygnacjach. W piwnicy budynku świetlicy znajdować się będzie kotłownia na paliwo stałe. Ciepła woda przygotowywana będzie w podgrzewaczach elektrycznych- budynek gospodarczy ogrzewany będzie grzejnikami elektrycznymi. Zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków- do istniejących, komunalnych sieci. W budynku gospodarczym zaprojektowano pomieszczenie sanitarne tylko na potrzeby korzystających z obiektu. Projekt przewiduje wymianę instalacji elektrycznej i wykonanie instalacji siłowej oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych. Świetlica: 1. funkcja budynku - bez zmian, 2. pomieszczenia na parterze w części głównej budynku - bez zmian, 3. dach - do rozbiórki, 4. część socjalno-gospodarcza - do rozbiórki 5. wysokość parteru - do pomniejszenia, 6. wejście do piwnicy - do odtworzenia , 7. okna na parterze i w piwnicy - częściowo do zamurowania, 8. stolarka okienna i drzwiowa - do wymiany Budynek gospodarczy 1. funkcja budynku - bez zmian, 2. pomieszczenia główne - bez zmian, 3. zabezpieczenie otworu w przybudówce - do demontażu, 4. ściany zewnętrzne - do wykorzystania, 5. stropodach - bez zmian, 6. otwór między pomieszczeniem głównym a przybudówką - do wykucia , 7. drzwi zewnętrzne - do wymiany, 8. ściany zewnętrzne i stropodach - do docieplenia. Komunikacja Zmieniono nawierzchnię parkingu projektowanego oraz dojazdów do budynku świetlicy i budynku gospodarczego . Nawierzchnia projektowana: 1. płyty żelbetowe - ażurowe, 2. podbudowa zasadnicza - z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego gr. 10 cm, 3. podsypka piaskowa gr. 10 cm, 4. krawężniki betonowe o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 a) chodniki z- z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art.45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: w pieniądzu w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym w gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5. pkt.2. Ustawy z dnia 9. listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Malborku O Tolkmicko Nr 64 8303 1029 0050 0500 2567 0003 Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadim - przetarg Przebudowa świetlicy wiejskiej, budynku gospodarczego i ciągów pieszo-jezdnych wraz z parkingiem w miejscowości Kamionek Wielki Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Kopia dowodu wniesienia wadium w pieniądzu winna być załączona do oferty. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty - wadium musi być ważne przez cały okres związania z ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art.46. ust.1, ust.2., ust.3., ust.4, art. 85 ust.4 z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w następujących przypadkach określonych ustawą prawo zamówień publicznych: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie b) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1. i ust.2. Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art.22 ust.1. - tj. Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.2. SIWZ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków .Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1) wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5. lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch (2) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu ? w tym co najmniej jednej (1) roboty polegającej na wykonaniu remontu elewacji o łącznej powierzchni min. 400 m2 , oraz co najmniej jednej (1.) roboty polegającej na wykonaniu robót remontowych w pomieszczeniach o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 450 m2 w istniejących budynkach o łącznej wartości brutto powyżej 500.000 PLN : a) pod pojęciem remontu elewacji należy rozumieć łączne wykonanie w ramach jednego zamówienia referencyjnego następujących podstawowych robót budowlanych, tj: docieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem elewacji wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i lub drzwiowej b) pod pojęciem robót remontowych w pomieszczeniach należy rozumieć łączne wykonanie w ramach jednego zamówienia referencyjnego następujących podstawowych robót budowlanych, tj.: robót posadzkarskich robót tynkarskich robót malarskich Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.3. SIWZ 2) dysponowanie kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej: posiadającym minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej co najmniej w zakresie o powszechnie znanych rozwiązaniach będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będący członkami właściwych izb samorządu zawodowego. potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt.6.4., 6.5. i 6.6. SIWZ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 6.7 SIWZ oraz oświadczeń Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 5.2. i 5.3. SIWZ przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ, metodą SPEŁNIA NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wynikające z art.22. i art.24. Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ b) W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w pkt.5.2.1) SIWZ c) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie przedmiotowe dokumenty winny zawierać wszystkie informacje zawarte w wykazie d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w pkt.5.2.1) SIWZ. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ b) W wykazie należy określić: personalia osób przewidzianych do pełnienia obowiązków kierownika budowy i kierowników robót branżowych liczbę lat doświadczenia zawodowego osób jw licząc od daty uzyskania przez nich stosownych uprawnień budowlanych specjalność i zakres uprawnień budowlanych posiadanych przez osoby jw dokumenty identyfikujące uprawnienia budowlane osób jw i ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzając spełnienie warunku podanego w pkt.5.2.2) SIWZ c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy wykaz Wykonawcy składają wspólnie Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.6.4., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt.6.4. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymienionych w pkt 5.2.2) SIWZ, tj.: zaświadczenia o nadaniu uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B: Potwierdzenia spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach