Przetargi.pl
DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH

Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 10-357 Olsztyn, ul. Jagiellońska 78
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5322966 , fax. 089 5322979
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
    ul. Jagiellońska 78 78
    10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5322966, fax. 089 5322979
    REGON: 00029573900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych w asortymencie i ilości określonej w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ, w terminie 12 miesięcy, od daty podpisania umowy. Oferowane środki dezynfekcyjne winny: a) spełniać wymagania określone przepisami prawa, b) posiadać wysoką jakość i spełniać funkcję do jakiej został przeznaczony, c) posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy. 2. Po zawarciu umowy, wybrany Wykonawca winien dostarczyć w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy: a) aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terytorium RP oferowanych środków dezynfekcyjnych, bądź uprawnienie do wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia, tj,: świadectwo rejestracji, wpis do Rejestru wydany przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, deklarację zgodności, bądź pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską; b) ulotki informacyjne dotyczące oferowanych preparatów. 3. Zamawiający ma prawo wyboru formy składania zamówienia - telefonicznie bądź faxem. Wykonawca nie może narzucić formy składania zamówienia na dostawę poszczególnych partii przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca ma obowiązek wystawić Zamawiającemu fakturę w dwóch egzemplarzach - oryginał oraz jedną kopię. 5. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. 6. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadają wiedzę i doświadczenie; c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej określone w niniejszej SIWZ e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków, o których mowa w pkt 1, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego - Załącznik Nr 3 oraz na podstawie określonych w Rozdziale V, pkt 5, 6, 7, 8 dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę przy zastosowaniu formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego - Załącznik Nr 3. 3. Aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. Wskazanie osoby upoważnionej do podpisania umowy (w przypadku wyłonienia Wykonawcy w niniejszym postępowaniu) oraz jej aktualne pełnomocnictwo, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą winna złożyć wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące art. 24 ust. 1 pkt 2 stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Dokumenty z wykonanych badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych (stężenie, spektrum i czas) wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub badaniami PZH. 8. Karty charakterystyki oferowanych produktów, w języku polskim wydane przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. 9. Zaakceptowany (podpisany) projekt umowy - Załącznik Nr 4. 10.Wymagane dokumenty w przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie na podstawie zawartej na piśmie umowy: 10.1 Oferta składana przez dwa lub kilka podmiotów, które występują wspólnie - konsorcja (tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej) musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dołączyć do oferty kopię umowy o swojej współpracy w zakresie realizacji niniejszego zadania, b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. c) Każdy z uczestników Konsorcjum dołączy do oferty oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia jak i z tytułu udzielonych gwarancji i rękojmi. 10.2. Każdy z wykonawców musi oddzielnie złożyć dokumenty zawarte w pkt 5, 6 niniejszego Rozdziału. Pozostałe dokumenty mające na celu potwierdzenie spełnienia wymogów SIWZ oferenci złożą wspólnie. 10.3. Oferta składana przez spółkę cywilną musi zawierać: a) umowę spółki, b) wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ, c) każdy ze wspólników musi oddzielnie złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 5, 6 niniejszego Rozdziału. 11. W przypadku oferty składanej przez spółkę z o.o., gdy wartość zamówienia przekracza podwójną wysokość kapitału zakładowego, zarząd spółki powinien być upoważniony uchwałą zgromadzenia wspólników do zawierania umowy (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych). 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5, 6, niniejszego Rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o których mowa w § 4.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 roku, Nr 226, poz. 1817). 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w art. 22, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach