Przetargi.pl
Realizacja kampanii reklamowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2011-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii reklamowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji kampanii reklamowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, zwanej dalej kampanią RPOWŚ.
    2. Celem kampanii RPOWŚ jest:
    - pokazanie efektów wdrażania RPOWŚ w Województwie Świętokrzyskim,
    - pokazanie, że na wdrażaniu RPOWŚ korzystają zwykli mieszkańcy Województwa,
    - utrwalenie w świadomości społecznej przekonania, że wdrażanie RPOWŚ przyczynia się do poprawy poziomu życia mieszkańców Województwa oraz rozwoju regionu,
    - budowa pozytywnego wizerunku funduszy strukturalnych (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) jako źródła finansowania RPOWŚ.
    3. Kampania RPOWŚ skierowana będzie do grupy docelowej: ogół społeczeństwa Województwa Świętokrzyskiego w tym potencjalni beneficjenci RPOWŚ.
    4. Kampania RPOWŚ realizowana będzie na poziomie regionalnym (obszar województwa świętokrzyskiego).
    5. Zakres obowiązków Wykonawcy (zgodnie z założeniami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ), tj.:
    I. Produkcja spotu telewizyjnego 30 sek.
    II. Produkcja spotu telewizyjnego 45 sek.
    III. Emisja spotu telewizyjnego w telewizji regionalnej.
    IV. Produkcja spotu radiowego 30 i 45 sek.
    V. Emisja spotu radiowego w regionalnych stacjach radiowych.
    VI. Druk, montaż, ekspozycja i demontaż plakatów reklamowych na nośnikach wielkoformatowych.
    VII. Emisja layoutów (ogłoszeń) prasowych w regionalnej gazecie.
    VIII. Przygotowanie i emisja artykułów sponsorowanych w regionalnej gazecie.
    IX. Emisja reklamy na autobusach komunikacji miejskiej.
    X. Wykonanie zdjęć niezbędnych do przygotowania plików produkcyjnych.
    XI. Opracowanie raportu ewaluacyjnego.
    6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.
    7. Wykonawca będzie zobowiązany do równoczesnego (zwarta kampania) przeprowadzenia wszelkich zadań składających się na kampanię RPOWŚ.
    8. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzać z Zamawiającym na każdym etapie prac objętych przedmiotem zamówienia konsultacje merytoryczne oraz spotkania przedstawicieli stron. W takim przypadku Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o w/w na 2 dni robocze przed planowanym terminem spotkania wraz z podaniem tematu spotkania.
    9. Wykonawca w terminie 7 dni od daty podpisania umowy przekaże Zamawiającemu Szczegółowy Harmonogram Prac, który zawierał będzie dokładny opis zaplanowanych działań wraz z kosztorysem. Za wykonane zadanie Wykonawcy należy się wynagrodzenie, za które Zamawiający zapłaci na podstawie 3 faktur. Wykonawca umieści w Szczegółowym Harmonogramie Prac terminy płatności. Harmonogram zostanie przez Zamawiającego zaakceptowany w terminie 2 dni od daty jego przekazania. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w Harmonogramie Zamawiający zastrzega sobie prawo wnoszenia uwag.
    10. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania pełnej informacji na temat postępu i zakresu wykonywanych prac na każde żądanie Zamawiającego lub osoby wskazanej przez Zamawiającego.
    11. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego przeniesienia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do spotu telewizyjnego, spotu radiowego artykułów sponsorowanych, zdjęć użytych do produkcji plików produkcyjnych (opisanych w rozdziale X szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) oraz raportu ewaluacyjnego bez ograniczeń czasowych i terytorialnych na określonych w dodatku nr 4 do SIWZ polach eksploatacji.
    12. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 4 do SIWZ - wzór umowy.
    13. Wykonawca zobowiązany będzie do wyprodukowania spotu telewizyjnego w jakości i standardzie wymaganym przez emitenta spotu. Wykonawca zobowiązany będzie do wyprodukowania spotu radiowego w jakości wymaganej przez emitenta spotu.
    14. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
    15. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia usług z podwykonawcami.
    16. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 17 000,00 złotych (słownie złotych: Siedemnaście tysięcy 00/100)
    2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    a) pieniądzu;
    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    c) gwarancjach bankowych;
    d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
    3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
    4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego).
    5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wskazany w roz. VIII pkt 5 siwz wskazując:
    - Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce - Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony na realizację kampanii reklamowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013
    6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w roz. VIII pkt 13 siwz. Dokument może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie zamawiającego, pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
    8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (roz. VIII pkt 13 lit. a siwz).
    9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
    11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
    12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
    13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach:
    a)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
    - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
    - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach