Przetargi.pl
Realizacja kampanii reklamowej Elbląskiej Strefy Kibica

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2012-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii reklamowej Elbląskiej Strefy Kibica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Realizacja kampanii reklamowej Elbląskiej Strefy Kibica Przedmiot główny: CPV: 79.34.14.00-0 Nazewnictwo wg CPV: Usługi prowadzenia kampanii reklamowych Przedmioty dodatkowe: CPV: 79.34.00.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Usługi reklamowe i marketingowe CPV: 79.34.10.00-6 Nazewnictwo wg CPV: Usługi reklamowe CPV: 79.34.20.00-3 Nazewnictwo wg CPV: Usługi marketingowe CPV: 79.34.22.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie promocji 2. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Kreację graficzną całej kampanii reklamowej Elbląskiej Strefy Kibica, w tym: - opracowanie znaku promocyjnego (logo, logotyp) Elbląskiej Strefy Kibica; - opracowanie layuotów graficznych wszystkich materiałów reklamowych, wskazanych przez zamawiającego w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieograniczonej liczby korekt wszystkich przedstawionych przez Wykonawcę projektów graficznych, spotów reklamowych i reklam dźwiękowych. 2. Produkcję i emisję spotów reklamowych w Radiu Olsztyn. Minimum 100 emisji 30 sekundowych spotów reklamowych w terminie od 25 maja do 24 czerwca 2012 roku. Spoty reklamowe muszą być emitowane w godz. 6.00-19.00. 3. Produkcję i emisję spotów reklamowych w Radiu Gdańsk. Minimum 100 emisji 20 sekundowych spotów reklamowych w terminie od 25 maja do 24 czerwca 2012 roku. Spoty reklamowe muszą być emitowane w godz. 6.00-19.00. 4. Przygotowanie projektu, wykonanie i publikację reklamy 1/1 strony full kolor w dzienniku ogólnopolskim posiadającym strony mutowane lub dodatki regionalne na województwo warmińsko - mazurskie i pomorskie o minimalnym łącznym nakładzie 60.000 egzemplarzy. Termin emisji - 8 czerwca 2012 roku. 5. Przygotowanie projektu, wykonanie i publikację reklamy 1/1 strony full kolor w sportowym dzienniku ogólnopolskim posiadającym strony mutowane lub dodatki regionalne na województwa warmińsko-mazurskie i pomorskie o minimalnym nakładzie 10.000 egzemplarzy. Termin emisji - 8 czerwca 2012 roku. 6. Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie reklamy na czterech billboardach usytuowanych przy drogach nr 7 i 22 na terenie województw warmińsko-mazurskiego i pomorskiego. Wymiary: 5,05 m szerokości i 2,35 m wysokości, materiał winyl pełny 450-650 g/m2, full kolor. Termin zamieszczenia reklamy: od 15 maja do 30 czerwca 2012 roku. 7. Przygotowanie projektu, wykonanie i emisję spotu reklamowego na ekranie ledowym usytuowanym w centrum Olsztyna o wymiarach od 50 do 60 m2. Minimum 100 emisji 15 sekundowych spotów reklamowych w terminie od 21 maja do 20 czerwca 2012 roku. 8. Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie reklamy na dwunastu billboardach usytuowanych w miejscowościach na terenie województw warmińsko-mazurskiego i pomorskiego. Wykonawca jest zobowiązany do wykupienia powierzchni reklamowej w miejscowościach: Nowy Dwór Gdański, Malbork, Kwidzyn, Orneta, Braniewo, Pasłęk, Tolkmicko, Dzierzgoń, Pieniężno, Frombork, Sztum, Krynica Morska. Wymiary: minimum 12 m2, materiał winyl pełny 450-650 g/m2, full kolor. Termin zamieszczenia reklamy: od 1 czerwca do 30 czerwca 2012 roku. 9. Przygotowanie projektu, wykonanie i emisję banera reklamowego typu billboard w dwóch elbląskich serwisach internetowych. Liczba odsłon: 600.000 w każdym serwisie internetowym. Termin emisji: od 25 maja 2012 roku. 10. Przygotowanie projektu, wykonanie i emisję banera reklamowego typu billboard w dwunastu serwisach internetowych następujących miejscowości: Nowy Dwór Gdański, Malbork, Kwidzyn, Orneta, Braniewo, Pasłęk, Tolkmicko, Dzierzgoń, Pieniężno, Frombork, Sztum, Krynica Morska Termin emisji: 1 czerwca-30 czerwca 2012 roku. 11. Opracowanie graficzne, skład i kolportaż plakatów (zamówienie nie dotyczy druku). Dane techniczne: Format: B 2 i A 3 Papier 140 g/m2, lakier matowy, kolor 4 + 0. Kolportaż plakatów (1.060 sztuk) musi objąć następujące miejscowości województw warmińsko-mazurskiego i pomorskiego: Elbląg - 300 sztuk, Nowy Dwór Gdański, Malbork, Kwidzyn, Orneta, Braniewo, Pasłęk, Tolkmicko, Dzierzgoń, Pieniężno, Frombork, Sztum, Krynica Morska, Młynary, Prabuty, Susz - po 40 sztuk, Nowy Staw, Rychliki, Kisielice, Stegna, Kąty Rybackie, Sztutowo, Jantar, Mikoszewo - po 20 sztuk. Wykonawca przed realizacją dystrybucji zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu szczegółowego planu dystrybucji plakatów. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 20 maja 2012 roku. 12. Opracowanie graficzne, skład i kolportaż informatorów (zamówienie nie dotyczy druku). Dane techniczne: Format: A 5 Liczba stron (z okładkami) 16 Papier: okładka lakier matowy 140 g/m2, środek lakier matowy 100 g/m2, full kolor. Kolportaż informatorów (2.900 sztuk) musi objąć następujące miejscowości województw warmińsko-mazurskiego i pomorskiego: Elbląg - 1.000 sztuk, Nowy Dwór Gdański, Malbork, Kwidzyn, Orneta, Braniewo, Pasłęk, Tolkmicko, Dzierzgoń, Pieniężno, Frombork, Sztum, Krynica Morska, Młynary, Prabuty, Susz - po 100 sztuk, Nowy Staw, Rychliki, Kisielice, Stegna, Kąty Rybackie, Sztutowo, Jantar, Mikoszewo - po 50 sztuk. Wykonawca przed realizacją dystrybucji zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu szczegółowego planu dystrybucji informatorów. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 20 maja 2012 roku. 13. Opracowanie graficzne banera internetowego o wymiarach 983X110 px emitowanego w serwisie internetowym www.elblag.eu. 14. Przygotowanie projektów, wykonanie i emisję spotów reklamowych w autobusach komunikacji miejskiej w Elblągu. Czas emisji: od 25 maja do 24 czerwca 2012 roku, długość spotu: 20 sek., nośnik: ekran LCD 22 cale, format ekranu 16 x 9. 15. Przygotowanie projektu, wykonanie i emisję banera reklamowego typu C (trzy tygodnie emisji w terminie od 4 czerwca do 24 czerwca 2012 roku) oraz artykułu sponsorowanego w rubryce Polecamy w terminie od 10 czerwca do 12 czerwca (3 dni emisji) w serwisie www.kaliningrad.ru. Wykonawca jest zobowiązany do przetłumaczenia na własny koszt na język rosyjski treści artykułu sponsorowanego dostarczonego przez Zamawiającego. Realizacja kampanii reklamowej Elbląskiej Strefy Kibica polegać będzie na realizacji wszystkich elementów kampanii reklamowej określonych w pkt III ppkt 2 SIWZ. 3. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania: Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. Rezygnacji Wykonawcy z wykonania zamówienia. 2. Likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy. 3. Zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy. 4. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach